Skocz do zawartości
Dominikus

massey ferguson 3080 filtry hydrauliki

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
Dominikus    0

Witam.

Mam pytanie do użytkowników mf 3080 i innych modeli .

 

Potrzebuje zaczerpnąć wiedze o filtry hydrauliki.

Ile jest filtrów w mf 3080?z tego co ustaliłem w moim to są dwa(ciągnik świeżo kupiony).

Jeden ten główny duży położenie za elektrozaworami (duża puszka)

Drugi przy schodach (będzie to wkład)i tu pytanie jaki tam ma być?jaki numer?po odkręceniu obudowy brak wkładu)Po zasilaniu wygląda ze idzie olej od wspomaganie kierownicy)obudowa jest dość mała filtr wysokości około 10cm.Nie mogę ustalić jaki filtr tam powinien być jaki kupić.

Ciągnik aktualnie w remoncie skrzyni biegów(zakupiłem uszkodzonego)

 

Dołączam fotkę i zaznaczony o który filtr chodzi.

Jak macie w swoich ciągnikach?post-35508-0-70207000-1496608147_thumb.jpg

Edytowano przez Dominikus

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
DTaras    246

wkład - podaj numer ciągnika np. w rolmax ostrowiec i tyle. Jest to filtr dokładny 1 mikron jak pamiętam bez przelewu i służy do ochrony wspomagania rozdziału i elektrozaworów. Ma wyłapać muł z tarczek i najdrobniejsze opiłki. Bywało tak, że go nie było w starszych wersjach. Z tego co widać to masz wersję krótką...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dominikus    0

No zgadza się wersja krótka i na dnie jak go rozkręciłem było  muł.Ktoś pewnie kiedyś nie miał gdzie kupić lub był za drogi i wyrzucił wkład. kupiłem już dwa i żaden nie pasuje  więc staram się ustalić numer.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

lukbold    473

ja bym zadał inne pytanie... czy tren filtr na zdjęciu na pewno jest od MFa bo jak dla mnie to ktoś sobie urzeźbił. Który rocznik traktora? Bo te pierwsze tego filtra nie miały

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dominikus    0

Rocznik ciągnika 1988 model 3080.Po kolorze ,mocowaniu i do tego wiązka kabli idzie wedle mnie wygląda na fabryczne wszystko.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukbold    473

Niech się jeszcze ktoś wypowie ale ja tu żadnego oryginału nie widzę... rurki z oczkami... no weź daj spokój. Jakie wiązki kabli?? Przecież tu żadne kable niepotrzebne i w oryginale ich nie było z tym że w 3080 z 91 albo 93r bo coś takiego było u znajomego

 

Jeszcze jedno pytanie: Koło koła masz filtr długi (18.5cm) czy krótki (zdaje się 10cm). W konfigu z długim filtrem tej puszki ze zdjęcia nie było choć może czegoś nie wiem

Edytowano przez lukbold

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dominikus    0

Duża pucha 18.5 odkręciłem do wymiany na nowy.

a wracając do tego co jest ustalany to jest wisi obok niego wiązka kabli z kostką z obudowy widać gniazdko do podłączenia tej wiązki więc muśi to być fabryczne nie ma cudów, a co dziwnego do rurek z oczkami?w kilku miejscach tak jest w mf ,renaulcie aresie tez

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sznajdik    141

Ja se chyba muszę zamontować do swego jakiś filtr na drugi układ zawsze to czystszy olej, ile można dać za taką obudowę ewentualnie z przewodami żeby podłączyć do tej starszej wersji gdzie nie było?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukbold    473

jeśli wciąż jesteś taki pewien tego pseudofabrycznego filtra to jakim cudem jeszcze wkładu nie masz?? O korbankach nie słyszał czy jak?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
corrado    273

Widziałem kilka takich modeli MF-a i żaden nie miał tego filtra. 


„Uważajcie na ludzi, którzy się nie śmieją. Są niebezpieczni”

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukbold    473

jeszcze tak kijowo zamontowany, że przy pierwszej poważniejszej wtopie czy prasowaniu słomy/siana  uj***ny... to tylko jakiś janusz mógł wymyślić

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dominikus    0

jeszcze tak kijowo zamontowany, że przy pierwszej poważniejszej wtopie czy prasowaniu słomy/siana  uj***ny... to tylko jakiś janusz mógł wymyślić

 

Co za mądrości ....

Wpierw chłopie byś musiał pourywać schodki i wiele innych rzeczy,a dopiero wyżej jest ten filtr...

Co za fachowiec no hehe

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukbold    473

tam też byleś taki do przodu?? jeszcze wraka nie poskładał a już pyrszczysz... obyś tu jeszcze na klęczkach nie przyszedł po pomoc

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
corrado    273

Kolejny podobny do @Sadownika czy jakoś tak. Nie wie, a mądrzy się jakby wiedział wszystko. Skoro wie lepiej to niech sobie radzi.


„Uważajcie na ludzi, którzy się nie śmieją. Są niebezpieczni”

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez tomb2
      Możecie mi coś powiedzieć o MF 3050 ?
      Jakie spalanie, ceny cześci i awaryjność, co najbardziej siada ?
      Czy wogule 3050 opłaca sie kupić ?
    • Przez bartek121996
      Siema. Jak najlepiej sprawdzic elektrozawor od napedu w MF 3065 ??
    • Przez Przemek62432
      Chciałbym aby mi ktoś pomógł i wytłumaczył jak wykręcić z napędu przedniego wałek(to jest ten wałek na zdjęciu) ponieważ zdarły się na nim frezy przy łączniku. Czy muszę wykręcać cały przedni most, czy tylko tą pokrywę od wałka, czy może jakoś inaczej? Chciałbym także informacje o tym gdzie mogę ją kupić i ile kosztuje ta część. Proszę o pomoc i odpowiedzi gdyż jest to pilne. Z góry dziękuję

    • Przez Arek
      Musiałem odkręcić przewód idący od pom hamulcowych do zaworu sterującego hamulcami przyczepy.
      Teraz nie mogę ich odpowietrzyć. Hamulce ciągnika działają ok, po wciśnięciu hamulca olej nie idzie odpowietrznikiem na zaworze sterującym.
    • Przez Mateo905
      Witam,
      mam problem z moim Masseyem 6120 Dynashift 32x32, rewers przy kierownicy. Wytarł się wodzik od rewersu, tzn nie wrzucał biegów do przodu, do tyłu jeszcze jakoś mu się udawało. Ciągnik rozpołowiłem, wodzik został wymieniony i ten problem zniknął. Pojawił się inny: po puszczeniu sprzęgła, bez żadnego biegu, czyli na luzie, ciągnik aż przygasa, strasznie się męczy, czuć jakby go coś hamowało. Wciskam sprzęgło: silnik pracuje lekko. Biegi udaje się włączyć, ciągnik jeździ do przodu i do tyłu, jednak kiedy podczas jazdy wciskam sprzęgło, to prawie staje w miejscu, tak jakby miał wciśnięty hamulec. Można włączyć WOM, podnośnik również działa. Zauważyłem też, że wraz ze zmianą półbiegów zmienia się obciążenie silnika, tzn na jednym z półbiegów przygasa znacznie mocniej niż na pozostałych.
      Przed wymianą tego wodzika wszystkie inne podzespoły (poza rewersem oczywiście) działy normalnie. Macie jakiś pomysł, gdzie szukać przyczyny? Nie zrobiłem jeszcze pomiarów ciśnień, bo stwierdziłem, że podczas postoju w garażu na czas remontu raczej nie padła pompa, ale w przyszłym tygodniu postaram się załatwić manometry i te ciśnienia zmierzyć. Jakieś wskazówki, co jeszcze sprawdzić?
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.