Dominikus

massey ferguson 3080 filtry hydrauliki

Polecane posty

Dominikus    0

Witam.

Mam pytanie do użytkowników mf 3080 i innych modeli .

 

Potrzebuje zaczerpnąć wiedze o filtry hydrauliki.

Ile jest filtrów w mf 3080?z tego co ustaliłem w moim to są dwa(ciągnik świeżo kupiony).

Jeden ten główny duży położenie za elektrozaworami (duża puszka)

Drugi przy schodach (będzie to wkład)i tu pytanie jaki tam ma być?jaki numer?po odkręceniu obudowy brak wkładu)Po zasilaniu wygląda ze idzie olej od wspomaganie kierownicy)obudowa jest dość mała filtr wysokości około 10cm.Nie mogę ustalić jaki filtr tam powinien być jaki kupić.

Ciągnik aktualnie w remoncie skrzyni biegów(zakupiłem uszkodzonego)

 

Dołączam fotkę i zaznaczony o który filtr chodzi.

Jak macie w swoich ciągnikach?post-35508-0-70207000-1496608147_thumb.jpg

Edytowano przez Dominikus

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
DTaras    911

wkład - podaj numer ciągnika np. w rolmax ostrowiec i tyle. Jest to filtr dokładny 1 mikron jak pamiętam bez przelewu i służy do ochrony wspomagania rozdziału i elektrozaworów. Ma wyłapać muł z tarczek i najdrobniejsze opiłki. Bywało tak, że go nie było w starszych wersjach. Z tego co widać to masz wersję krótką...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dominikus    0

No zgadza się wersja krótka i na dnie jak go rozkręciłem było  muł.Ktoś pewnie kiedyś nie miał gdzie kupić lub był za drogi i wyrzucił wkład. kupiłem już dwa i żaden nie pasuje  więc staram się ustalić numer.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

lukbold    933

ja bym zadał inne pytanie... czy tren filtr na zdjęciu na pewno jest od MFa bo jak dla mnie to ktoś sobie urzeźbił. Który rocznik traktora? Bo te pierwsze tego filtra nie miały

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dominikus    0

Rocznik ciągnika 1988 model 3080.Po kolorze ,mocowaniu i do tego wiązka kabli idzie wedle mnie wygląda na fabryczne wszystko.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukbold    933

Niech się jeszcze ktoś wypowie ale ja tu żadnego oryginału nie widzę... rurki z oczkami... no weź daj spokój. Jakie wiązki kabli?? Przecież tu żadne kable niepotrzebne i w oryginale ich nie było z tym że w 3080 z 91 albo 93r bo coś takiego było u znajomego

 

Jeszcze jedno pytanie: Koło koła masz filtr długi (18.5cm) czy krótki (zdaje się 10cm). W konfigu z długim filtrem tej puszki ze zdjęcia nie było choć może czegoś nie wiem

Edytowano przez lukbold

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dominikus    0

Duża pucha 18.5 odkręciłem do wymiany na nowy.

a wracając do tego co jest ustalany to jest wisi obok niego wiązka kabli z kostką z obudowy widać gniazdko do podłączenia tej wiązki więc muśi to być fabryczne nie ma cudów, a co dziwnego do rurek z oczkami?w kilku miejscach tak jest w mf ,renaulcie aresie tez

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sznajdik    302

Ja se chyba muszę zamontować do swego jakiś filtr na drugi układ zawsze to czystszy olej, ile można dać za taką obudowę ewentualnie z przewodami żeby podłączyć do tej starszej wersji gdzie nie było?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukbold    933

jeśli wciąż jesteś taki pewien tego pseudofabrycznego filtra to jakim cudem jeszcze wkładu nie masz?? O korbankach nie słyszał czy jak?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
corrado    400

Widziałem kilka takich modeli MF-a i żaden nie miał tego filtra. 


„Uważajcie na ludzi, którzy się nie śmieją. Są niebezpieczni”

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukbold    933

jeszcze tak kijowo zamontowany, że przy pierwszej poważniejszej wtopie czy prasowaniu słomy/siana  uj***ny... to tylko jakiś janusz mógł wymyślić

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dominikus    0

jeszcze tak kijowo zamontowany, że przy pierwszej poważniejszej wtopie czy prasowaniu słomy/siana  uj***ny... to tylko jakiś janusz mógł wymyślić

 

Co za mądrości ....

Wpierw chłopie byś musiał pourywać schodki i wiele innych rzeczy,a dopiero wyżej jest ten filtr...

Co za fachowiec no hehe

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukbold    933

tam też byleś taki do przodu?? jeszcze wraka nie poskładał a już pyrszczysz... obyś tu jeszcze na klęczkach nie przyszedł po pomoc

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
corrado    400

Kolejny podobny do @Sadownika czy jakoś tak. Nie wie, a mądrzy się jakby wiedział wszystko. Skoro wie lepiej to niech sobie radzi.


„Uważajcie na ludzi, którzy się nie śmieją. Są niebezpieczni”

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez santiago2502
      Witam Panowie. 
      Mam jedno pytanie a mianowicie rozchodzi się o rewers a dokładniej o przesuwkę... Czy może któryś z was już ją wymieniał i mógłby troszeczkę podpowiedzieć? Na dniach mam zamiar zabrać się za rozebranie tej bocznej pokrywy i sprawdzenie czy widełki nie są starte, bo po ustawieniu 2,50 v i zrobieniu kalibracji coś nie chce przeważnie do tyłu załączać ... 
       
    • Przez dereniek
      Witam,ostatnio kupiłem komplet uszczelniaczy na wysprzeglik, i zostały mi dwie dzielone uszczelki i nie widzę żeby one gdzieś tam wchodziły, może ktoś podpowie ?? 

    • Przez seba1718
      Witam mam problem z rewersem w ferdku 6160 a więc opisze całą sytuacje a wiec gdy nadeszły ostatnio mrozy ciągnik nie chciał palić było takie tylko pojedyncze pyknięcie pierwsza myśl to włącznik elektromagnetyczny (bendiks) ale wcześniej przejrzałem wszystko co łatwiejsze czyli czyściłem mase, klemy, przejrzałem bezpieczniki, wszystko było ok wiec zabrałem się za rozrusznik wyjęty , włożony wszystko podpięte i stała się rzecz straszna oczywiście z mojej głupoty zrobiło się małe zwarcie dotknąłem którym kablem od rozrusznika  ale nic złożyłem sprawdzam wszystko ok, odpalił i zaczął pikać jakiś sygnał dźwiękowy i migać kontrolki rewersu do tego nie chce jechać, kilka razy machnie się rewersem to załapie wszystko ucicha i da się jechać do momentu jak np wrzuce wsteczny to sytuacja sie powtarza. Czy ktoś mógłby podpowiedzieć co z tym zrobić, czy mógł sie uszkodzić ten moduł rewersu ? jak sprawdzić czy jest sprawny ?,  czy może to być wina czujnika pod sprzęgłem (tak gdzieś wyczytałem na jakimś forum przy podobnych objawach) ? Bardzo proszę o jakieś rady.
    • Przez celeron59
      Witam mam problem z mf 3095 nie chce zapalić z tłumika leci bialy dym a on nie chce załapać wogole. 
    • Przez andrzej4
      witam klubowiczów mam pytanie jak wyregulować rewers elektryczny  przy kierownicy w mf 6150 ciągnik jest z 1997 roku czy muszę sprowadzić serwis
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj