Skocz do zawartości
Dominikus

massey ferguson 3080 filtry hydrauliki

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Filtry
Dominikus    0

Witam.

Mam pytanie do użytkowników mf 3080 i innych modeli .

 

Potrzebuje zaczerpnąć wiedze o filtry hydrauliki.

Ile jest filtrów w mf 3080?z tego co ustaliłem w moim to są dwa(ciągnik świeżo kupiony).

Jeden ten główny duży położenie za elektrozaworami (duża puszka)

Drugi przy schodach (będzie to wkład)i tu pytanie jaki tam ma być?jaki numer?po odkręceniu obudowy brak wkładu)Po zasilaniu wygląda ze idzie olej od wspomaganie kierownicy)obudowa jest dość mała filtr wysokości około 10cm.Nie mogę ustalić jaki filtr tam powinien być jaki kupić.

Ciągnik aktualnie w remoncie skrzyni biegów(zakupiłem uszkodzonego)

 

Dołączam fotkę i zaznaczony o który filtr chodzi.

Jak macie w swoich ciągnikach?post-35508-0-70207000-1496608147_thumb.jpg

Edytowano przez Dominikus

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
DTaras    281

wkład - podaj numer ciągnika np. w rolmax ostrowiec i tyle. Jest to filtr dokładny 1 mikron jak pamiętam bez przelewu i służy do ochrony wspomagania rozdziału i elektrozaworów. Ma wyłapać muł z tarczek i najdrobniejsze opiłki. Bywało tak, że go nie było w starszych wersjach. Z tego co widać to masz wersję krótką...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dominikus    0

No zgadza się wersja krótka i na dnie jak go rozkręciłem było  muł.Ktoś pewnie kiedyś nie miał gdzie kupić lub był za drogi i wyrzucił wkład. kupiłem już dwa i żaden nie pasuje  więc staram się ustalić numer.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

lukbold    500

ja bym zadał inne pytanie... czy tren filtr na zdjęciu na pewno jest od MFa bo jak dla mnie to ktoś sobie urzeźbił. Który rocznik traktora? Bo te pierwsze tego filtra nie miały

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dominikus    0

Rocznik ciągnika 1988 model 3080.Po kolorze ,mocowaniu i do tego wiązka kabli idzie wedle mnie wygląda na fabryczne wszystko.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukbold    500
(edytowany)

Niech się jeszcze ktoś wypowie ale ja tu żadnego oryginału nie widzę... rurki z oczkami... no weź daj spokój. Jakie wiązki kabli?? Przecież tu żadne kable niepotrzebne i w oryginale ich nie było z tym że w 3080 z 91 albo 93r bo coś takiego było u znajomego

 

Jeszcze jedno pytanie: Koło koła masz filtr długi (18.5cm) czy krótki (zdaje się 10cm). W konfigu z długim filtrem tej puszki ze zdjęcia nie było choć może czegoś nie wiem

Edytowano przez lukbold

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dominikus    0

Duża pucha 18.5 odkręciłem do wymiany na nowy.

a wracając do tego co jest ustalany to jest wisi obok niego wiązka kabli z kostką z obudowy widać gniazdko do podłączenia tej wiązki więc muśi to być fabryczne nie ma cudów, a co dziwnego do rurek z oczkami?w kilku miejscach tak jest w mf ,renaulcie aresie tez

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sznajdik    147

Ja se chyba muszę zamontować do swego jakiś filtr na drugi układ zawsze to czystszy olej, ile można dać za taką obudowę ewentualnie z przewodami żeby podłączyć do tej starszej wersji gdzie nie było?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ppiotr    28

To nie jest orginalny filtr, ktoś go dołożył.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukbold    500

jeśli wciąż jesteś taki pewien tego pseudofabrycznego filtra to jakim cudem jeszcze wkładu nie masz?? O korbankach nie słyszał czy jak?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
corrado    359

Widziałem kilka takich modeli MF-a i żaden nie miał tego filtra. 


„Uważajcie na ludzi, którzy się nie śmieją. Są niebezpieczni”

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukbold    500

jeszcze tak kijowo zamontowany, że przy pierwszej poważniejszej wtopie czy prasowaniu słomy/siana  uj***ny... to tylko jakiś janusz mógł wymyślić

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dominikus    0

jeszcze tak kijowo zamontowany, że przy pierwszej poważniejszej wtopie czy prasowaniu słomy/siana  uj***ny... to tylko jakiś janusz mógł wymyślić

 

Co za mądrości ....

Wpierw chłopie byś musiał pourywać schodki i wiele innych rzeczy,a dopiero wyżej jest ten filtr...

Co za fachowiec no hehe

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukbold    500

tam też byleś taki do przodu?? jeszcze wraka nie poskładał a już pyrszczysz... obyś tu jeszcze na klęczkach nie przyszedł po pomoc

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
corrado    359

Kolejny podobny do @Sadownika czy jakoś tak. Nie wie, a mądrzy się jakby wiedział wszystko. Skoro wie lepiej to niech sobie radzi.


„Uważajcie na ludzi, którzy się nie śmieją. Są niebezpieczni”

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez john1
      Witam nie moge wbić grupy A ani to tyłu ani do przodu zawór ten od gory odkrecalem i nie jest przycienty co to moze byc
       
      Jeszcze zapomnialem do dac ze zgrzytów wogle nie ma
    • Przez dawid1983
      witam chcialbym zrobic dolewke oleju do skrzyni bo troche mam malo tylko niewiem jaki
    • Przez Peron
      Witam
       
      Ma ktoś może jakiś schemat układu klimatyzacji do MF6180? Nie działa mi klima, a w ciepłe i suche dni jazda ciągnikiem to męczarnia.
       
      U mnie coś było z tą klimą grzebane. Załączanie klimy jest z dorabianego przełącznika ON/OFF. Początkowo kompresor się załączał, a teraz już nie reaguje. Wszedłem do góry, na kabinę, zauważyłem, że zawór załaczający i sterujący tempraturą jest odcięty od takiego zaworu, do któtrego wchodzą przewody z czynnikiem (a powinien być połączony takim cienkim przewodem jesli się nie mylę). Nie ma też 3 stopnia nawiewu. Żeby było śmiesznie, to w lato się nie dało nawet ustawić samego chłodnego nawiewu, chociaż zawór zamykający wg pracuje popraweni (tzn, zamyka się i otwiera). Może to było subiektywne odczucie, zawór był zamknięty, a to ciepłe powietrze było spowodowane rozgrzaniem się dachu i nagrzewnicy od słońca?
       
      Prosiłbym o pomoc i naprowadzenie na trop
    • Przez bandit1945
      Witam.
      Mam problem a mianowicie nie przełącza mi na zająca....
      Czujnik uderzeniowy 1000 procent dobry....
      Podaje sygnał po uderzeniu... Na wyświetlaczu kontrolka się zmienia a nie podaje prądu na elektrozawór....
       
      Gdy dam prąd na ostro na elektrozawór to przełącza na zajaca...
       
      Pomocy MF 3095 dynashift
    • Przez RafaKluczyski
      Witam. Mam taki problem, a mianowicie po wymianie pompy wody przestało działać ogrzewanie. Szukałem na forum i się doczytałem, że trzeba gazować i powinno się samo odpowietrzyć. Dzisiaj próbowałem i przewód jeden zaczął robić się gorący. Wszedłem na dach, otworzyłem przednią pokrywę i też jeden normalnie zaczął się robić gorący, a drugi po pewnym czasie lekko ciepły. Wszedłem do kabiny i dziwnie, bo raz dmuchało ciepłym raz zimnym, znowu ciepłym i zimnym. Co może być? Miał ktoś taki lub podobny problem? Dzięki z góry za pomoc
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.