Skocz do zawartości

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
Ghibli_100    0

Witam 

mam problem z układem przedniego napędu . Przy skręcaniu w lewo lub w prawo lewe koło zrywa grunt przy wyłączonym napędzie.

Obie opony są różnych firm i mają zużyty bieżnik w różnym stopniu. czy jest możliwe że się nie zgrywa mechanizm różnicowy ?

Mam jeszcze problem z elektryką w ciągniku nie działaja mi tylnie i przednie światła robocze.czy może ktoś podesłać zdjecie skrzynki bezpieczników ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
corrado    217

Tylko lewe, a prawe nie ? Gdy skręcasz w przeciwnym kierunku co zrywa Ci lewe?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ghibli_100    0

Tak stale tylko lewe koło zrywa nawierzchnie. Obojętnie czy skręca się w prawo czy w lewo.

Sprawdzaliśmy zbieżność - jest ustawiona prawidłowo.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Ghibli_100    0

Pierwszą rzeczą jaką , w nim wymieniłem było sprzęgło - kompletne firmy LUK , ponieważ traktor ślizgał się na niskich obrotach- nie mógł przejechać przez próg.

Nr katalogowy 3532192M96 .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ghibli_100    0

Mam problem z pompa wspomagania oryginał Bosch. Pompa ta grzeje się niemiłosiernie. Pompa w tym ciągniku to jest pompa tandem- 2 pompy w 1 obudowie. Po rozgrzaniu się oleju nie można kręcić kierownicą.

Na początku myślałem , że to orbitrol -oddałem do regeneracji - wszystko ok, potem myślałem że to pompa ale dla sprawdzenia ominąłem zawór sterujący z elektrozaworami pod kabiną - wspomaganie chodzi idealnie. Wiec to ten zawór sterujący z elektrozaworami. Wykręciłem , rozebrałem umyłem i sprawdziłem elektrozawory podłączając pod akumulator na krótko pracują tłoki w nich. Sprawdziłem też prąd jest ok 12V (+/-10%) oraz opór cewki - powinno być miedzy 8 a 9 Omów temp. 20 C.

W końcu rozebrałem i umyłem cały ten blok z wszystkimi śrubkami i śrubunkami. Złożyłem i nic - bez zmian. Wyłączony przedni napęd i wyłączona blokada mostu oraz wyłączony WOM. Dalej się pompa grzeje i ten blok z elektrozaworami  - ma ktoś jakiś pomysł

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×