Skocz do zawartości
Rafaur

MF 8280 X sam redukuje i rozłącza napęd

Polecane posty

Rafaur    1

Witam

W trakcie pracy MF sam zaczyna zrzucać biegi, by następnie przerzucić w N, jednocześnie wyskakuje kontrolka załączonego przedniego napędu i błąd E 138.

Nie reaguje na rewers, przyciski przedniego, czy blokady. Dopiero jak porządnie przestygnie, wszystko jest ok, by znowu....

Podłączenie kompa nic nie wykazało

Ma ktoś jakiś pomysł?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mariusz(ZDUN)    180

komputerek się konczy o ile to nie kwestia zaniku ciśnienia .


Mechanika Rolnicza.
Naprawy ciągników zachodnich , wszystkie podzespoły i układy, regeneracja uszkodzonych części, regeneracje pomp hydrauklicznych tłoczkowych. Części zamienne nowe i używane. 501832246 Mariusz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rafaur    1

Od rozruchu do pojawienia się problemów przeważnie mija do 2 godzin, a od pierwszego zrzucenia biegu do końca jazdy do dwóch minut

Do kompa był podłączony gdy jak "na złość" wszystko grało jak w zegarku

Mechanik wywołał sztucznie taką samą reakcję zaburzając pracę czujnika N w podłokietniku, ale jak się okazało to nie było to

Generalnie wolałbym, żeby sprawcą był jakiś tani czujnik

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Rafaur    1

Powód banalny: wyrobiły się piny we wtyczce przy zegarach!

Te wtyczki są na 10 i trzeba je ściągać z UK

Pozdrawiam   

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mariusz(ZDUN)    180

Pierwsze słyszę żeby element informacyjny miał na to wpływ ale skoro tak sadzisz? Wszystkie sygnały wchodzą i wychodzą ze sterownika skrzyni, a nie z deski. A i piny sa raczej do dostania bo sam kupuje i UK nie ściągam:)

Edytowano przez mariusz(ZDUN)

Mechanika Rolnicza.
Naprawy ciągników zachodnich , wszystkie podzespoły i układy, regeneracja uszkodzonych części, regeneracje pomp hydrauklicznych tłoczkowych. Części zamienne nowe i używane. 501832246 Mariusz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rafaur    1

Same piny są, ale całe metri pack na 10 nie znalazłem (największe jakie znalazłem, to na 6) - jeśli wiesz gdzie można dostać, to daj znać.

No nie ja, ale mechanik z serwisu - 3 piny luźne i "prąd sobie pływał".

Napchałem pasty miedzianej i na razie działa, ale wiadomo lepiej wtykę zmienić

Pozdrawiam

 

 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mariusz(ZDUN)    180

Miałem na myśli właśnie piny całą kostkę to fakt że ciężko dostać, ale na szczęście jej się z reguły nic nie dzieje.


Mechanika Rolnicza.
Naprawy ciągników zachodnich , wszystkie podzespoły i układy, regeneracja uszkodzonych części, regeneracje pomp hydrauklicznych tłoczkowych. Części zamienne nowe i używane. 501832246 Mariusz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez marian20
      Witam
      Wie ktoś może gdzie znajduje się sprężarka od amortyzacji kabiny w tym modelu? U mnie nie działa pompowanie automatyczne. Mogę tylko napompować przewodem awaryjnym za kabiną ale po kilku godzinach pracy powietrze ucieka.  Czy jest to ta sama sprężarka co pompuje amortyzację przodu?
      Drugie pytanie to czy można pracować z całkowicie spuszczonym powietrzem? Na logikę...niby tak ( przecież ma poduszki) ale wolę zapytać.
       
       
    • Przez misiekadam
      m.aliexpress.com/item/32492572436.html
    • Przez macko25
      jak się odczytuje kody na panelu EHR tzn mruga mi dioda dwa razy i przerwa i dwa razy mrugnie i przerwa itd ?
    • Przez DamianK12
      Witam chciał bym się dowiedzieć co oznaczają błędy na ehr 3-8 i na liczniku od prędkości 87 ?
    • Przez mf387
      Witam serdecznie
      Zmagam się z problemem zużytej pompy wtryskowej w MF 8120. Ciagnik ciężko palił na ciepłym a po pewnym czasie zaczynał przygasać na rozgrzanym silniku podczas np zmiany biegu. W tamtym tyg zawiozłem pompe do regeneracji lecz w zakładzie tym powiedzieli mi że głowica jest do wymiany i w hurtowniach do których mają namiary brakuje części do tej pompy. Czy miał ktoś podobny problem? Czy macie jakiś zaufany dobry zakład który regenuruje pompy? A może macie namiary na hurtownie gdzie moge dostać części do takiej pompy. Dziś niestety nie mg podać nr fabrycznych pompy gdyż jutro przywioze ją z zakładu. A może podpowiecie mi jakis inny pomysł na rozwiązanie mojego problemu. Z góry dziekuję za odpowiedzi i poświecony czas. 
       
×