biamar

dominator 85 przyśpieszacz

Polecane posty

biamar    0

Witam panowie. Zakupiłem dominatora 85, maszyna ogólnie zadbana nie zgnita ale mam problem z przyśpieszaczem a mianowicie jak mam przyśpieszenie dane na maksa i zmieniam bieg to przyśpieszacz spada do połowy i znowu muszę przyśpieszyć zeby miał tą maksymalną prędkość. Pomóżcie,co i jak zrobić zeby było ok, wiem że są tu Szpece nie z tej ziemi więc czekam na pomoc.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gosciu506    196

sprawdź stan oleju i nie wiem czy to nie wina rozdzielacza ze nie trzyma a tak z ciekawości bo mam taka maszynę ile za nią dałeś jeśli to nie tajemnica

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
aprochota    325

tez mam takiego od 97 roku jest u mnie dobre proste kombajny. u mnie bylo podobnie ale to rurka od oleju miala nie szczelnosc i przyspieszacz sie cofal

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rolnik9518    0

A moze tak po prostu jest tak jak w bizonie podczas zmiany biegu jak wciska sie sprzeglo to taki drut naciska na rozdzielacz od silownika przyspieszania i go cofa i przy kazdym biegu trzeba od nowa przyspueszac

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
biamar    0

sprawdź stan oleju i nie wiem czy to nie wina rozdzielacza ze nie trzyma a tak z ciekawości bo mam taka maszynę ile za nią dałeś jeśli to nie tajemnica

 Kolego 30 tysi ale wymienione oleje. hydrauliczny i silnika claasa, parę łożysk też claas bo gościo opakowania pokazywał i stare łożyska dawał,pasy prawie wszystkie claas oryginal a i sprzęgło razem z orginalnym łożyskiem claas na przystawce wymienione, silnik merca z turbo mruczy aż miło przyjechałem nim 90 kil na kołach i nic się nie działo oprócz tego przyśpieszacza, silnik suchy jak wyjeżdżałem od niego tak teraz jak jest u mnie ani kropla oleju się nie pokazała, jedynie na tym rozdzielaczu się sączy.

Kolego rolnik9518 no raczej claas nie wprowadza takiej durnoty. miałem kiedyś małego consula i tam nie było czegoś takiego. To trochę mija się z celem bo jak jadę jedynką na pełnym przyśpieszaczu to i tak chcę cofnąć i dalej w przód heja a nie opóźniać na wajchowaniu rozdzielaczem.

tez mam takiego od 97 roku jest u mnie dobre proste kombajny. u mnie bylo podobnie ale to rurka od oleju miala nie szczelnosc i przyspieszacz sie cofal

 Kolego mówisz o tej rurce co idzie nią olej do rozdzielacza? a mocno ci sadziło olejem z tego przewodu?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
john77    8

Mam dominatora 98 w instrukcji jest napisane ze jesli jadziesz przykladowo droga asfaltowa to jazde zaczynasz od biegu trzeciego i wtedy przyszpieszaczem sobie regulujesz jazde a jak kosisz jedynka lub dwujka u mnie tez jest tak ze po wcisnieciu sprzegla cofa sie przyspieszacz to jest przydatne na uwrociach

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
biamar    0

Mam dominatora 98 w instrukcji jest napisane ze jesli jadziesz przykladowo droga asfaltowa to jazde zaczynasz od biegu trzeciego i wtedy przyszpieszaczem sobie regulujesz jazde a jak kosisz jedynka lub dwujka u mnie tez jest tak ze po wcisnieciu sprzegla cofa sie przyspieszacz to jest przydatne na uwrociach

98 to trochę inna półka kolego, nie sądzę żeby 85 tak miał. Bo mi to naprzykład nie pomaga na zawracaniu bo włącze wsteczny i muszę szybko łapać za przyśpieszacz bo wolno jedzie i ponownie włączam jedynkę i znowu szybko łapię za dźwignie bo znowu za wolno jedzie wiec to cofanie przyśpieszacza raczej udręka a nie pomoc.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
biamar    0

kolego zobacz czy pod kabina nie idzie zaden łącznik od sprzęgła do rozdzielacza

Kolego Pawle jak będziesz koło lublina to zapraszam na duże piwko. Jest tam na przewodach takie ustrojstwo i jest podłączone do pedału sprzęgła za pomocą sprężynki,zobaczę jak to będzie w koszeniu, no chyba że on ma jakiś szybszy wsteczny bo nie wyobrażam sobie koszenia claasem consul żeby mi przyśpieszacz zwalniał przy wciśnięciu sprzęgła ale to dominator. :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Uziu92    7958

tak powinno byc, przy wcisnieciu sprzegła przyspieszacz cofa na zero.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rolnik9518    0

Czyli bardzo podobnie jak w bizonie kolego wyobraz sobie ruszanie pod gore nawet jedynka z pelnym zbiornikiem odrazu na pelnym przyspieszaczu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
biamar    0

No zgadzam się, cięższy kombajn, większy zbiornik. Kosiłem consulem i tam takiego czegoś nie było. właśnie jestem ciekaw jak tym 85 będzie szło czy to nie jest na zawrocie trochę wajchowania np. sprzęgło, bieg przyśpieszacz i znowu sprzęgło bieg przyśpieszacz. w tym małym claasie tak nie miałem.Tutaj wyjdzie w praniu jak to będzie. Dobra panowie dzięki wszystkim za podpowiedzi i dobre rady. Temat uważam za zamknięty.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Czaro_1990
      Witam wie ktoś może od czego jest czujnik zaznaczony na zdjęciu? 

    • Przez Mietuch2
      Witam. Mam dość dziwny problem związany z ciągnikiem Claas Nectis 257 VL. Po odpaleniu na desce wyświetlają się (pikają) dwa trójkąty (zdjęcie), które uniemożliwiają jazdę. Żadne inne kontrolki towarzyszące się nie wyświetlają. Były sprawdzane wszelkie czujniki, przewody, ale bez skutków. Sama deska była także rozbierana. Z instrukcji wynika, że te właśnie trójkąty powinny się pokazać dopiero jak zapali się kontrolka np. ciśnienia oleju, ręcznego, lub błędu elektronicznego i reszta. A nic innego nie wyświetla się. Czy ktoś miał może podobny problem i byłby w stanie pomóc / podpowiedzieć ? Dziękuję 

       

    • Przez michal24041994
      Witam, posiadam classa 697 atz 2008r od jakiegoś czasu zauważyłem brak mocy,ciągnik nie kopci nie szarpie po prostu tak jakby odpadło mu parę koni,pod lekka górkę zamiast 40 wyjeżdża 33 na pusto z ciężarem wiadomo masakra,kiedyś miałem problem,przejrzałem forum wiem ,że sterownik lubi paść,jest jakiś sposób żeby go sprawdzić domowymi sposobami ? Albo polecicie firmę, która to zrobi i nie będzie naprawić sprawnego? Aaa i jeszcze jeden objaw ciągnik zawsze miał obroty 860 a teraz na 940 lecz jak podciągnę pedał w górę to zejdzie do 860 ale kompletnie nic nie grzebałem przy lince, może to być powiązane? 
      Z góry dziękuję za pomoc 
    • Przez ma123
      Witam tak jak w tytule  kupię heder do mercatora 3.60m wschodnia polska 
    • Przez ClaasAres123
      Witam,
      Od pewnego czasu silnik w moim traktorze, pracując na wolnych obrotach, uzyskuje temperaturę maksymalną. Pracując na najwyższych obrotach, pod dużym obciążeniem, temperatura jest ok. Wymieniłem termostat, obydwa czujniki temperatury, lecz na wolnych obrotach dalej się grzeje. Co może być przyczyną?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj