Skocz do zawartości
News
Cheesburger

Pronar MTZ most krzyzakowy przedni napęd Carraro

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
Cheesburger    1

 

Posiadam Pronar 82a z mostem krzyzakowym Carraro.

Czy ma ktos linka gdzie mozna kupic odpowietrzniki do niego?

 

21495490771609454972.gif

 

Tylko takie zeby paswały bo sa calowe, metryczne itd...

Albo chociaz jaki tam jest gwint? Zeby dobrac cos w internecie?

 

Z góry dziękuje za pomoc.

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Uziu92    1836

gwint tam jest zwykły bo to nie jest żadne carraro i nawet obok niego nie leżało, to ruska kopia. zadzwoń do lukowa do warownego, tam mają wszystko.


Mocy, wrażeń i emocji dostarczają: Ursus C-330, Ursus  C-360, Massey Ferguson 6475, Claas Dominator 96

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    783

I kopia carraro też to nie jest ich mosty mają  z lekka inna konstrukcje.

Wstaw to zdjęcie porządnie.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Uziu92    1836

prawie kopia, bardzo podobne są.


Mocy, wrażeń i emocji dostarczają: Ursus C-330, Ursus  C-360, Massey Ferguson 6475, Claas Dominator 96

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    783

Większość carraro które widziałem to pochwa odlana jako jeden element, oś koła równa z osią półosi i dyferencjału, zwrotnice na łożyskach lub tulejach,  zwolnica tylko z planetarną przekładnią, blokada mech. róż. 100 procentowa lub mechanizm o zwiększonym oporze. Tutak wszystko dzielone, zwolnica ma dwa rodzaje przekładni.  To prędzej by się podobnego mostu do stożka doszukał np. w kubotach. 


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez Hurlimann115
      Witam wszystkich specjalistów czerwonej fabryki mtz. Mam problem z ciśnieniem oleju w moim mtz po naprawie silnika, ponieważ przed remontem na starych panewkach porysowanych na dwa mm i bardzo gładkim wale miał ciśnienie 4 atm lecz góra czyli tuleje, pierścień, tłok zużyte więc postanowiłem wymienić same panewki i komplet naprawczy czyli tulei, tłok, pierścień, sworzeń. Wszystko wyglądało pięknie do momentu wymiany tulei, gdyż przyrząd który służy do wyciągania tulei zawiódł i trzeba było wykorzystać młot i przecinak i każdą tuleję od góry łupać centymetr po centymetrze, gdyż była tak zapieczona. Zaznaczam, iż głowica nówka, zegar sprawdzony jest dobry pod sprężarką, a z silnikiem wskazuje niecałe 1 atm. Przy dmuchnięciu sprężarką w otwór, który wychodzi do zegara ewidentnie słychać syczenie w środku silnika. Podejrzewam, że jest to wałek rozrządu.Jest to silnik D'240. Panowie proszę o pomoc, bo już ręce opadają.
    • Przez kostek112233
      Witam 
      Mam problem z świecami żarowymi w Belarusie 952.4
      Wiem ,że są one spalone tylko teraz pytanie czy kupić świece za 30zł,50zł czy 80zł
      Proszę o pomoc!
    • Przez Fifarifa
      KUPIĘ Ursusa 385A, 904 lub MTZ 82 z duza kabina [wszystkie z 4x4]. Najlepiej z wojewodztw kuj-pomorskie, pomorskie, zachodniopomorskie, wielkopolskie.
      Ewentualne oferty ze zdjeciami prosze na priv.
       
    • Przez zarzeckimichal
      Witam, planuję zakup rozsiewacza nawozów, ciekawie prezentuje się PRONAR FD2-M10, jedyne co mnie zastanawia to plastikowy zbiornik. Czy miał ktoś z was do czynienia z tym sprzętem, proszę o opinie, jak się sprawuje, plusy, minusy, czy warto kupić? 
      Pozdrawiam
    • Przez DamianKrawczyk
      Witam
      Mam problem w moim belarusie otóż nie mogę przerzucić wajchy na biegi polowe drogowe wchodzą ładnie ale gdy próbuje przełączyć na polowe nic tak jak by coś blokowało wajchę . Grzebałem przy tym troche i jak się śrubokrętem trochę ponagina to czasem wpadnie na polowe ale robię powrót na drogowe i to samo się dzieje wajcha stawia opór i nie daje się przerzucić .
      Spotkał się ktoś już z takim problemem ?bardzo prosił bym o pomoc pozdrawiam .
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.