Skocz do zawartości
mateusz9700

Problem z podłączeniem belownicy Massey 4355

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
mateusz9700    0

Witam mam taki problem nie dawno zakupiłem masseya 4355 i sprawa wygląda tak z tyłu mam 4 wyjscia hydrauliczne podłączam belownice na 2 przewody hydraulike z tyłu mam pod jostikiem który również operuje sie ładowaczem i gdy chce otworzyć belownice lub zamknąc reaguje również chwytak gdyż jest to pod tym samym przyciskiem nie wiem jak to obejść, prosze o pomoc
https://zapodaj.net/d431702705827.jpg.html

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Uziu92    2348

masz zawór odcinający, u mnie jest podobnie, pod jedna pare wyjsc jest tuz, ale jest zawór i się go odcina i działają wyjscia.


Mocy, wrażeń i emocji dostarczają: Ursus C-330, Ursus  C-360, Massey Ferguson 6475, Claas Dominator 96

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mateusz9700    0

czyli musze podpiąc przewody pod te lewe wyjscia gdzie jest zawór, zakręcić go i bedzie chodzioło. Ale czy wtedy bedzie można korzystać z belownicy i chwytaka jednocześnie nie odczepiając belownicy ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Uziu92    2348

podepnij i przekrec roczke i zobaczysz co się bedzie działo, po odcieciu powinno sie dać operowac chwytakiem z podlaczonymi przewodami.


Mocy, wrażeń i emocji dostarczają: Ursus C-330, Ursus  C-360, Massey Ferguson 6475, Claas Dominator 96

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Kolega w mf 390 ma joystick założony na jedną z dźwigń od wyjść hydraulicznych i na joystick'u ma 2 przyciski. Jeden jak naciśnie i ruszy w górę/dół to przechyla się chwytak, a drugi od zamykania/otwierania chwytaka. I jak prasuje to przy wyjściu hydraulicznym ma zawór i jak podpina prasę to odcina dopływ oleju to tura.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertuss    632

Dokładnie. Przy takim podłączeniu tura tym zaworem wybieramy co chcemy obsługiwać. Widać, że ktoś wcześniej korzystał tylko z jednej pary wyjść i jedną parę wyposażono  zawór. U mnie podobne sterowanie jest dla przedniego tuza. Mogę zaworem wybrać. Albo tuz albo siłownik w maszynie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mateusz9700    0

Podczepilem przewody pod te wyjścia z zaworem ale nic to nie dało gdy chciałem otworzyć belownice ladowacz się podnosił przekrecalem zawur w tą i w tą i nic to nie dało być może jest uszkodzony?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez pulek227
      Witam.
      Mam problem z odnośnikiem w Mf6480
      Podniósł pług a teraz nie idzie to w żaden sposób opuścić. Na panelu pokazuje niby kontrolną w dół że opuszcza Ale podnosnik ani drgnie. Na blotnikach przyciskami też nie reaguje
      Próbowałem też pod ciągnikiem awaryjnie alektrozaworami opuścić
      Ale na sadzonym ciągniki te przyciski z gumkami się wciskają na obu elektrozaworach A gdy ciągnik zapalony to jeden się wciska a drugi nie da rady a pług jak był w powietrzu tak jest. 
      Może ktoś pomóc w tej sprawie
    • Przez witch
      Witam problem jest taki EHR nie reaguje, przełącznikiem daje na opuszczanie i brak reakcji  świeci dioda,próbowałem awaryjnie opuścić ,ale nic się nie dzieje.
    • Przez kostek
      Dzisiaj z wujkiem jedziemy do korbanków po nowy traktor MF 5465 jest jakiś uzytkownik takiego traktoru dodam ze ma skrzynie dyna 4 są jakos mocno awaryjne????
    • Przez Nowak5425
      Witam. Poszukuję posiadaczy Mf-a 5475, mam kilka pytań, chodzi mi głównie o modele w roczniku 2010 i w górę.
      Jakie silniki były w tych ciągnikach, Perkins, Sisu ?
      Co z awaryjnością tego modelu ?
      Słyszałem już nie od jednej osoby, że jeśli chodzi o silnik z układem zasilającym Common Rail, po ~ 2000 mth zaczynają się kosztowne naprawy (~20 tyś PLN ). Konkretnie wymiana / regeneracja wtryskiwaczy i to samo z pompą wtryskową ? Posiadacze tego modelu w Common Railu, potwierdzacie to ? Co więcej powiecie na temat tego ciągnika ?
    • Przez FilipKieca14
      Witam, problem polega na tym, że na włączonym przednim napędzie coś zgrzyta (niby z przodu), po wyłączeniu napędu problem znika. Co tam mogło się urodzić? Z góry dzięki za odpowiedzi
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.