Skocz do zawartości
Krzychu814

Renault ares 610-kontrolka oleju

Polecane posty

Krzychu814    0

Witam!

 

Mam pewien problem, otóż gdy traktor pracuje przy rozgrzanym oleju co jakiś czas  zapala się kontrolka nr 4(na zdj) i po chwili gaśnie.

Wiecie o co z tym chodzi? 

z góry dzięki  :)

post-155660-0-86690400-1496079901_thumb.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
corrado    359

Zegar sprawdź ciśnienie. Będzie wiadomo czujnik albo silnik.


„Uważajcie na ludzi, którzy się nie śmieją. Są niebezpieczni”

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

gosciu506    24

słabe ciśnienie wkrec zegar zamiast czujnika i sprawdź na zegarze. tak jak kolega pisze filtr oleju i olej kiedy wymieniany jakim olejem zalany? a jak to ogarnięte to trzeba szukać dalej pompa olejowa lub remont silnika a ile ma godzin na zegarze

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Krzychu814    0

Traktor był sprowadzony z francji, olej był czysty filtra nie wymieniliśmy, dolałem tylko 2 litry turdusa bo tamtego trochę mało było. Traktor ma 7000 motogodzin.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gosciu506    24

musisz wkręcić zegar i pojeździć z zegarem bo może być problem z czujnikiem lub elektryka

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
corrado    359

Tak jak wyżej wspomniałem sprawdzić ciśnienie. Może obędzie się tylko na wymianie czujnika.


„Uważajcie na ludzi, którzy się nie śmieją. Są niebezpieczni”

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
borus90    0

Jeżeli dolales oleju to , to może być przyczyną.
Ja do cese 5120 też dolalem, tylko że do skrzyni. I przy pierwszej jeździe po dolaniu też zapaliła się kontrolka od oleju. Tylko że u mnie na odwrót- na małych obrotach się paliła, a na wyższych gasła.
Wymieniliśmy olej, filtr oleju i problem znikł jak ręką odjął.
Niestety dość kosztowny błąd, bo jak się dolewa to konieczne takiego samego oleju.
A to też było tak że ciągnik był świeżo kupiony i było troszkę za mało oleju.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Jaar
      Dzień dobry,
      Renault Temis 610 - po uszczelnianiu skrzyni biegów zniknął wsteczny bieg. Po wrzuceniu wstecznego, bieg mechanicznie wchodzi, ale nie rusza do tylu. Ciągnik zachowuje się, jakby coś go blokowało, Podejrzewaliśmy, ze przesunął się trzpień zabezpieczający, ale po przesunięciu nic się nie zmieniło. 
      Chyba nie zostaje nam nic innego, jak rozpołowić ciągnik, chociaż wolałbym tego uniknąć. 
      Ktoś spotkał się z podobnym problemem? 
      Pozdrawiam 
    • Przez newuser
      Mam do Was pytanie o RENAULT 110-54 kupionego kilka lat temu. Od początku wspomaganie nie działało zbyt lekko, ale ostatnio gdy założyłem tura i ciągnik zagrzeje się to na postoju nie można zakręcić kierownicą. Co kolejno zrobiłem:
      - sprawdziłem zwrotnice i łożyska w nich- są OK,
      - dałem do regeneracji siłowniki (2 szt.),
      - wymieniłem pompę na nową,
      - wymieniłem orbitrol
      i co... i nic , no może troszeczkę, ale to za mało aby normalnie kierować tym ciągnikiem z belą, a jak się zgrzeję to wogóle tragedia.
      Co może być przyczyną - jest tam chyba jeszcze po drodze zawór ciśnieniowy - jak go sprawdzić?
      Jeden mechanik mówił mi, że te Renault tak maja i skręca się nimi ciężko. Wy też tak macie w swoich?
    • Przez WiktorGorzaa
      Witam posiadam renault 110.54 na rewersie elkt hydr podczas zmiany  ciagnik czasami szarpie ,oraz zmiana nie odbywa sie zawsze  płynnie czuć jak skrzynia zmienia kierunek jazdy jest takie jak by metaliczne pukniecie , czym moze byc to spowodowane ? czy w tej skrzyni trzeba sie zatrzymywac do 0 aby zmienic kierunek jazdy ?? pozdrawiam:)
    • Przez Novo181818
      ile wchodzi oleju do silnika? U mnie na szabelce poziom trzymał się w połowie stanu. Gdzieś wyczytałem że oleju wchodzi z 15l a jak spuściłem stary to jest go max 10litrow. Silnik był rozgrzany i otworzyłem dwa spusty i wykręciłem filtr. Ile tego oleju powinno być? czy gdzieś zapomniałem spuścić?
    • Przez maxrolnik
      Witam
      Mam kilka pytań na temat renault 155.54
      1.Gdzie smaruje się przedni most(rozmieszczenie kalamitek jeśli są)
      2.Objaśnienie kontrolek na kokpicie
      3.Jakie funkcje ma komputer przy  kierownicy?I jak je uruchomić i się nim obsługiwać?
       
       
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.