Skocz do zawartości
Krzychu814

Renault ares 610-kontrolka oleju

Polecane posty

Krzychu814    0

Witam!

 

Mam pewien problem, otóż gdy traktor pracuje przy rozgrzanym oleju co jakiś czas  zapala się kontrolka nr 4(na zdj) i po chwili gaśnie.

Wiecie o co z tym chodzi? 

z góry dzięki  :)

post-155660-0-86690400-1496079901_thumb.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
corrado    359

Zegar sprawdź ciśnienie. Będzie wiadomo czujnik albo silnik.


„Uważajcie na ludzi, którzy się nie śmieją. Są niebezpieczni”

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

gosciu506    24

słabe ciśnienie wkrec zegar zamiast czujnika i sprawdź na zegarze. tak jak kolega pisze filtr oleju i olej kiedy wymieniany jakim olejem zalany? a jak to ogarnięte to trzeba szukać dalej pompa olejowa lub remont silnika a ile ma godzin na zegarze

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Krzychu814    0

Traktor był sprowadzony z francji, olej był czysty filtra nie wymieniliśmy, dolałem tylko 2 litry turdusa bo tamtego trochę mało było. Traktor ma 7000 motogodzin.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gosciu506    24

musisz wkręcić zegar i pojeździć z zegarem bo może być problem z czujnikiem lub elektryka

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
corrado    359

Tak jak wyżej wspomniałem sprawdzić ciśnienie. Może obędzie się tylko na wymianie czujnika.


„Uważajcie na ludzi, którzy się nie śmieją. Są niebezpieczni”

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
borus90    0

Jeżeli dolales oleju to , to może być przyczyną.
Ja do cese 5120 też dolalem, tylko że do skrzyni. I przy pierwszej jeździe po dolaniu też zapaliła się kontrolka od oleju. Tylko że u mnie na odwrót- na małych obrotach się paliła, a na wyższych gasła.
Wymieniliśmy olej, filtr oleju i problem znikł jak ręką odjął.
Niestety dość kosztowny błąd, bo jak się dolewa to konieczne takiego samego oleju.
A to też było tak że ciągnik był świeżo kupiony i było troszkę za mało oleju.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez tomek_firmaTr
      Chciałem wszystkich uczulić na bombę z opóźnionym zapłonem jaką możecie dostać od dawnego dilera Massey Fergusona.
      O ile wiadomo maszyna wyprodukowana w 2017r. i mająca więcej niż 90km nie może być obecnie zarejestrowana. Sprytny diler postanowił samemu Wystawiać Świadectwo Zgodności WE, a o ile wiem to może robić tylko producent. W tym że świadectwie traktor który ma 3 cylindrowy silnik o mocy ponad 90km, nagle na papierze ma już tych koni tylko 50 na silniku a o dziwo na wałku zyskuje 40km. Nie jestem specjalistą z Prawa ale sprawa wydaje się dziwna i podejrzana. Uwaga na te maszyny, żeby ktoś nie stracił przez to dotacji. 
    • Przez toreto
      Witam. Mam problem z renowka ostatnio otóż grzeje mi się. Fakt są upały ale czy to normalne żeby przy prasowaniu bądź lekkim, na prawde bardzo plytkim podrzucaniu scierniska agregatem podorywkowym grzal sie ? Nie katuje ciagnika, ma obciązenie wiadomo jak to przy zbijaniu beli czy pracy z agregatem ale nie dymi. Wskazówka dochodzi do czerwonego pola i zaczynają pikac kontrolki st op. Płyn w chłodnicy jest i żadnych wycieków. Termostat zaczynałby szwankowac? I pytanie jeszcze jeśli dochodzi do czerwonego to ile wtedy faktycznie stopni ma płyn?  Dopiero 90? Czy więcej?
    • Przez marcinek_164
      Cześć! 
      W firmie, której pracuję, posiadamy w.w ładowarkę. Nadszedł czas serwisu i wymiany oleju. Do mostów przyszedł taki sam olej jak do przekładni kątowej i do zwolnic (sae80w90), czy można go użyć bez problemów? Producent odnośnie mostów podał tylko, że ma być specjalny do hamulców mokrych. Jak to u was wygląda?
    • Przez tomek14
      Witam mam problem z smarowaniem silnika zetora 7211 robiłem talerzówka ciągnik miał temperaturę cieczy 80-85 stopni i na wolnych obrotach 200-500 obrotów świeciła się kontrolka smarowania a jak się dodało gazu to gasła co może być przyczyną ?
    • Przez john1
      Witam nie moge wbić grupy A ani to tyłu ani do przodu zawór ten od gory odkrecalem i nie jest przycienty co to moze byc
       
      Jeszcze zapomnialem do dac ze zgrzytów wogle nie ma
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.