Skocz do zawartości
Misiaul

Massey Ferguson 3060 - nie odpala z kluczyka

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Massey
Misiaul    16

Mam problem, ponieważ nie odpala z kluczyka. Po wciśnięciu sprzęgła nie świeci się żadna kontrolka, a z tego co pamiętam to powinny się zaświecić trzy kontrolki, a u minie żadna się nie świeci. Na tych dwóch kablach co dochodzą do czujnika pod sprzęgłem nie ma wogóle napięcia. Co może być tego przyczyną ? 

Pozdrawiam 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
corrado    359

Sprawdziłeś bezpieczniki na dzień dobry? Taka podstaw i czy na głównych przewodach od akumulatora jest zasilanie? 


„Uważajcie na ludzi, którzy się nie śmieją. Są niebezpieczni”

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Misiaul    16

Zdobyłem miernik i z ciekawosci zobaczyłem miernikiem czy faktycznie nie ma tam napięcia. Napięcie jest, tylko w że w granicach 11,3 V. Sorki za wprowadzenie w błąd. Bezpieczniki pod maską dobre i te w kabinie też. Już mi ręce opadają, bo muszę go odpalać na krótko. I ten czujnik po sprzęgłem sprawny bo go sprawdzałem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

corrado    359

Masę sprawdź dobrze, wygląda jak by nie łączyła gdzieś albo zaśniedziała.  


„Uważajcie na ludzi, którzy się nie śmieją. Są niebezpieczni”

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Misiaul    16

Ale masa ta co idzie od akumulatora do ramy ? O tą chodzi? 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
corrado    359

O tą którą masz pod deską rozdzielczą podpinaną.


„Uważajcie na ludzi, którzy się nie śmieją. Są niebezpieczni”

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukbold    500

o kurna... a gdzie ten przekaźnik jest??

zainteresuj się dwiema kostkami 2x2 z grubym kablem pod maską koło pompki sprzęgła... chyba stamtąd przychodzi zasilanie na ten przycisk pod sprzęgłem... tak czy siak musisz zasilanie przycisku przywrócić

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Misiaul    16

No ok. Odpalanie z kluczyka zrobione, winna była właśnie któraś z tych kostek koło pompki. Wyczyściłem i hula. Ale następny problem bo po odpaleniu miga kontrolka od WOMu.  ;[  A z tym co może być ? Nawet włączyć się go nie da, bo miga od razu po odpaleniu. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sznajdik    147

Jak miga po odpaleniu to jak się nie mylę znaczy że jest włączony trzeba go wyłączyć i włączyć na nowo może masz zacięty elektrozawór albo problem z kablami bo jak ginie sygnał ciśnienia w układzie z czujnika to wom też miga

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Misiaul    16

Nie zależnie czy jest włączony czy wyłączony to miga po odpaleniu. Zauważyłem właśnie teraz że nie świeci się kontrolka od ciśnienia oleju w skrzyni po naciśnięciu sprzęgła. Po odłączeniu kabli od czujnika ciśnienia kontrolka nie miga ale WOM też nie działa. Ma ktoś jakiś schemat tej instalacji, tak to bym to sobie wydrukował i powoli szukał po kolei. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
DTaras    281

miga to oznacza że ciągnik uruchamiany z włączonym wom i wtedy trzeba zrobić off - on albo mimo sygnału start brak jest odczytu obrotów. Najpierw odłącz czujnik obrotów wom (pomiędzy lewym siłownikiem a obudową masz kabelek a na nim złącze) co zlikwiduje miękki start. Wcześniej w pozycji neutralne sprawdź ręką czy puścił hamulec. Potem napisz co się działo.
radzisz sobie z angielskim?
podaj maila na priv - niewiem czy to akurat do Twojego autotronica ale coś mogę podesłać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez john1
      Witam nie moge wbić grupy A ani to tyłu ani do przodu zawór ten od gory odkrecalem i nie jest przycienty co to moze byc
       
      Jeszcze zapomnialem do dac ze zgrzytów wogle nie ma
    • Przez dawid1983
      witam chcialbym zrobic dolewke oleju do skrzyni bo troche mam malo tylko niewiem jaki
    • Przez Peron
      Witam
       
      Ma ktoś może jakiś schemat układu klimatyzacji do MF6180? Nie działa mi klima, a w ciepłe i suche dni jazda ciągnikiem to męczarnia.
       
      U mnie coś było z tą klimą grzebane. Załączanie klimy jest z dorabianego przełącznika ON/OFF. Początkowo kompresor się załączał, a teraz już nie reaguje. Wszedłem do góry, na kabinę, zauważyłem, że zawór załaczający i sterujący tempraturą jest odcięty od takiego zaworu, do któtrego wchodzą przewody z czynnikiem (a powinien być połączony takim cienkim przewodem jesli się nie mylę). Nie ma też 3 stopnia nawiewu. Żeby było śmiesznie, to w lato się nie dało nawet ustawić samego chłodnego nawiewu, chociaż zawór zamykający wg pracuje popraweni (tzn, zamyka się i otwiera). Może to było subiektywne odczucie, zawór był zamknięty, a to ciepłe powietrze było spowodowane rozgrzaniem się dachu i nagrzewnicy od słońca?
       
      Prosiłbym o pomoc i naprowadzenie na trop
    • Przez bandit1945
      Witam.
      Mam problem a mianowicie nie przełącza mi na zająca....
      Czujnik uderzeniowy 1000 procent dobry....
      Podaje sygnał po uderzeniu... Na wyświetlaczu kontrolka się zmienia a nie podaje prądu na elektrozawór....
       
      Gdy dam prąd na ostro na elektrozawór to przełącza na zajaca...
       
      Pomocy MF 3095 dynashift
    • Przez RafaKluczyski
      Witam. Mam taki problem, a mianowicie po wymianie pompy wody przestało działać ogrzewanie. Szukałem na forum i się doczytałem, że trzeba gazować i powinno się samo odpowietrzyć. Dzisiaj próbowałem i przewód jeden zaczął robić się gorący. Wszedłem na dach, otworzyłem przednią pokrywę i też jeden normalnie zaczął się robić gorący, a drugi po pewnym czasie lekko ciepły. Wszedłem do kabiny i dziwnie, bo raz dmuchało ciepłym raz zimnym, znowu ciepłym i zimnym. Co może być? Miał ktoś taki lub podobny problem? Dzięki z góry za pomoc
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.