kamil800

Dominator 98s scieka paliwo

Polecane posty

kamil800    130

Witam
Mam problem z odpalaniem tego claasa, kupilem go od goscia, pojechalem rano i odpalil normalnie (byl zimny, na wczesniejszym ogledzinach tez pieknie zapalil) przyjechalem do domu (jakies 150-170km) i po nocy nie moglem go odpalic, zlapal na 1/2 obroty walu i koniec, dalem full gaz pokrecilem kilka s i zapalil. Teraz gdy stoi cala noc i dam full gaz a nie na 1 zabek to zapali a jak dam na 1 to bedzie to samo. Postal tydzien ide daje full gaz i 0, nawet sie nie odezwie, napompowalem pompka i zapalil pieknie. Teraz pytanie co jest nie tak? Co sie moglo stac podczas tej jazdy? Myslalem ze moze rurke na zasilaniu przetarlo ale to by chyba nie cofalo paliwa z pompy i by zapalal na kilka sekund i gasl, nie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
corrado    401

Sprawdź czy zaworka zwrotnego tam nie ma może nie działa i dlatego tak się dzieje. Ja u siebie miałem tak że nie pompce tej ręcznej nie trzymało paliwa i się cofało po zmianie uszczelek jak ręką doją. 


„Uważajcie na ludzi, którzy się nie śmieją. Są niebezpieczni”

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kamil800    130
Napisano (edytowany)

zapomnialem dodac, ze silnik to mercedes.

nie wiem czy to ma znaczenie ale pompka reczna dziala jak nowa, pogibalem z 10 razy i juz mi go odpowietrzylo, a odpalal ci i gasl czy nawet sie nie odzywal? bo u mnie tak na zdrowy rozum wychodzi, ze scieka nawet z pompy, przez ta pompke z pompy tez by cofalo? tylko z drugiej strony po nocy odpala na full gazie wiec paliwo w pompie ma, a po tygodniu calkiem sucho O.o

Edytowano przez kamil800

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
corrado    401

U mnie nie odpalał, podpompowałem i zapała. Winny był uszczelniacz waśnie w ręcznej pompce wył twardy i paliwo jak postał po woli schodziło. Więc możesz sprawdzić dla pewności. Ewentualnie poszukaj tego zawora może jest z nim problem.


„Uważajcie na ludzi, którzy się nie śmieją. Są niebezpieczni”

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kamil800    130

albo sprobowac zalozyc zaworek zwrotny przy baku i jak wtedy sie podzieje to dziurawy przewod, zle zakrecony filtr, czy tak to nie wyjdzie? :P szczerze mowiac, to ze musze go podpompowac aby odpalic po tygodniu to mi nie przeszkadza, boje sie aby mi sie nie zapowietrzal w polu :/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Uziu92    7886

najtanszym kosztem zaworek zwrotny załóż, albo doprowadz do porzadku te co są, w polu nie bedzie sie zapowietrzał. Zaworki masz w pompce zasilajacej i na wyjsciu z pompy wtryskowej na powrocie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
corrado    401

Jeśli to  dzieje się tylko na postoju to jak kolega wyżej pisze w polu problemu nie będzie jak już zaciągnie to wszystko będzie grało.


„Uważajcie na ludzi, którzy się nie śmieją. Są niebezpieczni”

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kamil800    130

no przejechal `170km i do konca chodzi pieknie, przyjechalem i go normalnie zgasilem (prawie cala droge chodzi na full obrotach) wlasnie dziwi mnie to, ze u goscia zapalil jak dziecko O.o sprobuje z tym zaworkiem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
corrado    401

Przepompował wcześniej i zapalił tyle w problemie.


„Uważajcie na ludzi, którzy się nie śmieją. Są niebezpieczni”

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kamil800    130

nieee, nie mial kiedy bo go zbudzilem, poza tym typ nie byl handlarzem ktory chcial tylko opchnac, tyle kasy co on w ten kombajn wsadzil to mu sie nawet nie zwrocilo :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Uziu92    7886

cofanie sie paliwa gdy zbiornik jest nizej niz silnik to normalna rzecz przy nie trzymających zaworkach, jemu odpalił bo moze go odpalał dzien wczesniej, abo ktos inny to robił i nie zdązyło paliwo uciec.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Ziel
      Witam,
      mam problem ze sciągnięciem połówki koła od młocarni, ślimak sciągnięty, klin też tylko koło ani drgnie. Było podgrzewane sciągaczem naciągane i bite młotem, ani drgnie..
      jest tam jeszcze jakieś zabezpieczenie?

    • Przez DarekGrzebyk
      Witam co może być przyczyną że zapycha się ciągle podajnik klosowy . Był wymieniany pasek od podsiewacza i to tej wymianie wydaje mi się że trochę za dużo zboza idzie na powrót przez co ten lancuch jak by się nie wyrabiał.  
    • Przez patataj_
      tak jak w temacie potrzebuje podstawowe dane regulacyjne tj. momenty dokręcania wału, kąt wtrysku (pompa rotacyjna cav) luzy zaworowe a najlepiej instrukcje obsługi i katalog części. Pozdrawiam i życzę udanych żniw.
    • Przez PrzemoO
      Mam problem z komputerem odpaliłem kombajn było ok a po chwili coś takiego




    • Przez Ziel
      Witam,
       
      Czy ktoś z was mógłby mi pomóc i przesłać parę wymiarów?
      Najlepiej jakby ktoś zmierzył wysokość zawieszenia nad ziemią przedniej osi ( na środku ) i z tyłu np sit.
      Wydaje mi sie że mam złe opony i sita za mocno są w poziomie co skutkuje gubieniem ziarna. 
      Pozdrawiam.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj