Skocz do zawartości
kakus19

agrofarm 430 pl rewers

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
kakus19    1

witam.mam taki problem- od nowosci raz w roku robie kalibracje sprzegła czyli tak co 400 godzin.ciagnik mam 5 lat ma 2200 godzin.jak zaczynal szarpac to robilem kalibracje i bylo ok.teraz jest tak ze zrobilem kalibracje i jak jest ciagnik zimny to chodzi plynnie czy to na -2 czy +2 ale jak sie rozgrzeje to bardzo szarpie nawet przy predkosci 1 km/h na ustawieniu -2 ale jak dam go na obroty nawet 1000 to moge jechac szybko i na +2 i chodzi płynnie .gadalem z serwisem i sugerują wymiane jakiegos zaworu proporcjonalnego ale nie sa pewni a to nie male pieniądze.moze ktos mial podobne problemy i moze cos podpowiedziec?pozdro

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

może to być problem z zaworem ale można to łatwo sprawdzić wystarczy wpiąć manometr i zmierzyć ciśnienie za zaworem jakie jest jak się rozgrzeje w dodatku drugi manometr wpiąć w blok zaworowy i sprawdzić czy jest jakaś różnica

 

ale żeby co roku robić to coś dziwnego nie poślizguje się?


niezależny serwis grupy same deutz fahr ;naprawa elektroniki diagnostyka i kalibracje urządzeniami oryginalnymi naprawa silników, skrzyń biegów TTV ZF
TEL 509500422

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kakus19    1

cisnienie było mierzone było 21 bar czy tam innych jednostek w przód i w tył. byl mierzony na rozgrzanym tzn 40 stopni olej w skrzyni.podczas pomiaru na wysokich obrotach wskazówka na manometrze ''szła''plynnie od 0 do tych 21.natomiast na niskich obrotach ''szła'' ''na raty''.serwisant mial jeden manometr.jezeli chodzi i slizganie to naprawde kilka razy w roku sie zdzrzy ze dam zmiane kierunku i sie slizgne tzn startuje bardzo powoli i wtedy daje rewers na neutral i jeszcze raz na dany kierunek i jest ok.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Napisano (edytowany)

powiem tak na pierwszy rzut oka wygląda to na zawór ale mam mieszane uczucia z tym opisem z na wolnych obrotach nie rośnie płynnie tylko skacze

 

była mierzona sama pompa?

 

był wymieniany nawrotnik na akcji serwisowej ??

Edytowano przez piotrbm_211320

niezależny serwis grupy same deutz fahr ;naprawa elektroniki diagnostyka i kalibracje urządzeniami oryginalnymi naprawa silników, skrzyń biegów TTV ZF
TEL 509500422

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kakus19    1

pompa hydrauliczna nie byla mierzona tzn przepływ bo zima kupilem wycinak do kiszonki i slabo wycinal i bylo mierzone cisnienie na wyjsciach hydraulicznych i bylo pod 190. ten nawrotnik to co to? na tym rozdzielaczu co sa elektrozawory byl wykrecony jakis zawór i wkrecony zwykły korek ale to bylo 60 godzin temu bo nie wiedziałem o tym...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kakus19    1

to zalezy od dilera od odleglosci dojazdu.najlepiej zadzwonic i sie zapytac.aa i jeszcze jedno do kalibracji ciagnik musi byc rozgrzany tzn olej w skrzyni musi miec minimum 24 stopnie (o ile dobrze pamietam) takze lepiej go rozgrzac przed ich przyjazdem bo sama kalibracja to z 5 minut a rozgrzewanie dluzej a godziny lecą:)pozdro


to zalezy od dilera od odleglosci dojazdu.najlepiej zadzwonic i sie zapytac.aa i jeszcze jedno do kalibracji ciagnik musi byc rozgrzany tzn olej w skrzyni musi miec minimum 24 stopnie (o ile dobrze pamietam) takze lepiej go rozgrzac przed ich przyjazdem bo sama kalibracja to z 5 minut a rozgrzewanie dluzej a godziny lecą:)pozdro

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

to zalezy od dilera od odleglosci dojazdu.najlepiej zadzwonic i sie zapytac.aa i jeszcze jedno do kalibracji ciagnik musi byc rozgrzany tzn olej w skrzyni musi miec minimum 24 stopnie (o ile dobrze pamietam) takze lepiej go rozgrzac przed ich przyjazdem bo sama kalibracja to z 5 minut a rozgrzewanie dluzej a godziny

lecą:)pozdro

 

to zalezy od dilera od odleglosci dojazdu.najlepiej zadzwonic i sie zapytac.aa i jeszcze jedno do kalibracji ciagnik musi byc rozgrzany tzn olej w skrzyni musi miec minimum 24 stopnie (o ile dobrze pamietam) takze lepiej go rozgrzac przed ich przyjazdem bo sama kalibracja to z 5 minut a rozgrzewanie dluzej a godziny lecą:)pozdro

Kakus19 i co wyszlo z tym sprzeglem? Edytowano przez Krystian2152

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kakus19    1

wymienilem ten elektrozawór proporcjonalny  zrobilem 400 godzin i jest ok

teraz mam inny problem tzn czasami jak przełącze półbieg to przymula ciągnik tak jakbym zaciągnął reczny hamulec.kilka razy zdazylo sie tak ze przy malej predkosci ciagnik zgasł-kola staneły w miejscu.przy wieksze predkosci czy na wiekszych obrotach wyraznie czuc jakby go hamowało.i to sie dzieje na połówce i w gore i w dół.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

a kalibrowany był ?

 


niezależny serwis grupy same deutz fahr ;naprawa elektroniki diagnostyka i kalibracje urządzeniami oryginalnymi naprawa silników, skrzyń biegów TTV ZF
TEL 509500422

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kakus19    1

oczywiscie ze byl.po zalozeniu nowego zaworu bylo tak ze dawales rewers z neutral do przodu lub do tyłu i kilka sekund nie bylo reakcji a pozniej ciagnik startowal jak z katapulty. z noznego tez nie mozna było plynnie ruszyc. ten ciagnik od nowosci tak nie chodził jak teraz na tym nowym zaworze

Edytowano przez kakus19

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

z tymi zakresami to dość ciekawie wgląda olej kiedy zmieniałeś? a jak zmieniałeś to stary był czarny ? wygląda mi to tak jak by zawory się nie domykały od polówek i może tak się dziać


niezależny serwis grupy same deutz fahr ;naprawa elektroniki diagnostyka i kalibracje urządzeniami oryginalnymi naprawa silników, skrzyń biegów TTV ZF
TEL 509500422

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 12/21/2017 o 09:50, kakus19 napisał:

wymienilem ten elektrozawór proporcjonalny  zrobilem 400 godzin i jest ok

teraz mam inny problem tzn czasami jak przełącze półbieg to przymula ciągnik tak jakbym zaciągnął reczny hamulec.kilka razy zdazylo sie tak ze przy malej predkosci ciagnik zgasł-kola staneły w miejscu.przy wieksze predkosci czy na wiekszych obrotach wyraznie czuc jakby go hamowało.i to sie dzieje na połówce i w gore i w dół.

I jaka cena za niego?

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

nowy typ mniejszy cena to jakieś 1500 zależy od kursu euro


niezależny serwis grupy same deutz fahr ;naprawa elektroniki diagnostyka i kalibracje urządzeniami oryginalnymi naprawa silników, skrzyń biegów TTV ZF
TEL 509500422

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kakus19    1

sama czesc 1600 czy 1700 plus serwis 2 dojazdy, kalibracja to ponad 2 tysie dokładnie nie pamietam.olej i filtry  zmieniałem na 1000 godzin i był czysciutki bo wszystkie maszyny brałem nowe.olej sdf utto filtry oryginalne.teraz mam 2600 i mam zamiar zmienic olej na 3 tys. chociaz teraz jest olej ciemniejszy i zauwazylem z jak jest zimno to lepiej polbiegi wchodza.

Edytowano przez kakus19

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

no to masz odpowiedź jak jest ciemniejszy to oznacza że tarczki się podpalają jak na zimny chodzi lepiej niż na ciepłym to może oznaczać że mogą kosze już szczelności nie trzymać


niezależny serwis grupy same deutz fahr ;naprawa elektroniki diagnostyka i kalibracje urządzeniami oryginalnymi naprawa silników, skrzyń biegów TTV ZF
TEL 509500422

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

kakus19

nie da się od tak na oko wycenić naprawy trzeba najpierw rozebrać sprawdzić co jest uszkodzone i dopiero wtedy można rozmawiać o cenie jeden kosz może kosztować 5-6 tysięcy

 

Bercik92

 

trwałość płynu chłodniczego jest to około 10lat


niezależny serwis grupy same deutz fahr ;naprawa elektroniki diagnostyka i kalibracje urządzeniami oryginalnymi naprawa silników, skrzyń biegów TTV ZF
TEL 509500422

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

glikol też paruje 0.5 to naprawdę super wynik


niezależny serwis grupy same deutz fahr ;naprawa elektroniki diagnostyka i kalibracje urządzeniami oryginalnymi naprawa silników, skrzyń biegów TTV ZF
TEL 509500422

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

inwersor i przekładnia hi-low


niezależny serwis grupy same deutz fahr ;naprawa elektroniki diagnostyka i kalibracje urządzeniami oryginalnymi naprawa silników, skrzyń biegów TTV ZF
TEL 509500422

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez Tomon007
      Witam. Mam problem odnosnie ukladu kierowniczego w Same100. Gdy chce przykladowo skrecic w prawo to reakcja skrecania jest slaba poniewaz musze z 2 obroty kierownicy zrobic aby skrecic . Nie raz dobrze dziala a nie raz nie reaguje jak trzeba . Wspomaganie dziala. Co moze byc przyczyna ? Z gory dziekuje i pozdrawiam 
    • Przez DawidWsik
      Witam mam pytanie do amortyzacji przedniej osi. Podnosi i opuszcza bez problemu lecz wydaje mi się że w ogóle nie amortyzuje gdyż byłem na skupie to w innym ciągniku jak wjeżdżał na wagę to cały przód się bujał.
    • Przez Pompad2
      Witam, co może być przyczyną nierównego pracowania silnika w Lamborghini Racing 165? Pompki co są na listwie były w regeneracji i zostały doprowadzone do porządku. Wtryski naprawione, chodzi o to że nie pracują one równo jedna działa mocniej a druga słabiej. Reguluje to się podkładkami pod pompki? Dodam że po naprawie pompek ciągnik gaśnie na wolnych obrotach.
    • Przez Kondi3000
      Witam
      Przymierzam się do kupna ciągnika, pod lupą jest case puma 155 x, Deutz-Fahr 6160 i new Holland t7.200. Interes mnie opinia o owych ciągnikach i wasze doświadczenia z nimi oraz różnica cenowa między nimi. Z góry dziękuję za odpowiedź.
    • Przez drozd82
      witam ,posiadan df 2008r,wersja profiline,mam problem z hydraulika,na 4 pary wyjsc działą tylko jedno,co moze byc przyczyna moze ktos miał juz taki przypadek?
×