Skocz do zawartości
Filipson

Jaka pompa do 2850 ??? NIEMIECKA, TURECKA czy BELGIJSKA ?

Polecane posty

Filipson    0

Witam. Mam problem z pompą w John Deere 2850. Na zimnym oleju pompa główna (ta z przodu) działa prawidłowo. Ciśnienie które ma wynosi 190 bar, a podczas podnoszenia tura lub podnoszenia podnośnika spada do 110 bar, więc w miarę ok. Problem następuje po rozgrzaniu oleju. Ciśnienie spada do 150 bar a podczas podnoszenia nawet do 50 bar a podnośnik drży tak samo jak tur oraz kierownica. Wyprowadziłem zegar do kabiny żeby mieć podgląd na to jak zachowuje się pompa. Podjąłem decyzję o jej wymianie, lecz mam problem z podjęciem decyzji którą wybrać.

Do wyboru mam pompy: niemiecka, turecka i belgijska. Którą polecacie ??? Ktoś z was wymieniał już pompę w swoim jelonku ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
corrado    243

Nie myślałeś o regeneracji?


„Uważajcie na ludzi, którzy się nie śmieją. Są niebezpieczni”

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

corrado    243

Rok temu regeneracja i nic nie pomogło? To kiepski zakład to robił.


„Uważajcie na ludzi, którzy się nie śmieją. Są niebezpieczni”

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Filipson    0

Na początku była poprawa, wszystko było ok. Jeśli coś ma swoje lata to regeneracja przyniesie krótkotrwały efekt poprawy a i tak trzeba będzie to wymienić  ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
corrado    243

Ja regenerowałem pompę i chodzi 4 czy 5 rok bez problemowo. Jak schrzanili regenerację to teraz już może być problem chyba że gwarancje masz na nią to bym reklamował na Twoim miejscu. Co do nowych też jest różnie może być ok, a może też być tak że za 2 lata będzie do niczego.  


„Uważajcie na ludzi, którzy się nie śmieją. Są niebezpieczni”

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Konrad_Duda    3

Witam,

Mam ten sam problem i podjąłem się próby regeneracji we własnym zakresie. Komplet uszczelnień to wydatek 175 zł, wałek i inne części mechaniczne 360 zł ale szacunkowo zobaczę jak rozkręcę i w jakim stanie są elementy(plan na piątek i sobotę). Będą was interesowały zdjęcia z wymiany podzespołów w JD 4040S?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawel885    475

Filipson po mojemu masz lipny olej który traci parametry po rozgrzaniu 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kundys    9

konrad_duda porób jakies zdjecia, moze mnie sie nie przydadza ale na pewno wielu uzytkownikow skorzysta ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez Cichy94
      witam czy ktos sie zna lub czy mógłby mi ktos pomóc w sprawie pompy przy beczkowozie niedawno zaczeła mi pluc olejem i musze co chwile dolewac olejuco jest tego przyczyną.jak ktos moze mi pomóc to piszcie dam fotki pompy.jest tez na zdjeciu tabliczka z danymi pompy jak ktos by chciał.
       
      http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/b8c3e4740ecfb268.html
      http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/d586a52cf5bc34ef.html
      http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/23837223671ca6bc.html
      http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/710efafe653402cb.html
    • Przez sidwinder
      Witam mam problem z pompą od beczkowozu podczas napełniania beczki pompa zmieniła warkot na piszczacy a jak dam wieksze obroty to leci dym z odpowietrznika(biały ) i pompa słabo ciągnie i jeszcze dodam ze z odpowietrznika nie wydostaje sie nic oleju (a powinno troszeczke )
      z góry dzieki za odpowiedz
    • Przez jan222
      Witam!
      Stało się to niedawno i nagle. Zapaliła się kontrolka od ciśnienia oleju w skrzyni na maxymalnie skręconych kołach (oczywiście wyłączyło półbieg itp co mnie zaniepokoiło) Zatrzymałem ciągnik i sprawdzam poszczególne funkcja i:
      - uruchamiam Wom kontrolka zapala się i następnie wyłącza wszystko
      - uruchamiam blokadę kontrolka tylko mignie
      - uruchamiam półbieg kontrolka tylko mignie
       
      Pomierzyłem ciśnienia i faktycznie mam duże spadki z 17bar do nawet 2 bar i powrót do 17 (oprócz wom tu mam tylko 8 - 10 bar, ale tu wiem że mam już nieszczelność bo w zeszłym roku podobny pomiar wskazał 15 bar) Martwią mnie jednak te duże spadki podczas załączania poszczególnych rzeczy tak jakby pompa nie dawało odpowiedniej ilości oleju. Dodam że pompa ma 3 lata (bosch-rexrot). Zawór 17 bar też wykluczam bo założyłem inny i to samo. Dziwny jest dla mnie obiaw zapalającej się kontrolki na max skręcie kołami?
      Proszę o wskazówki bo nie wiem już gdzie szukać. Skłaniam się ku pompie ale tak by szybko padła - w końcu ciśnienia utrzymuje w normie te 17 bar oraz ok 140bar na skręceniu kół na max 155bar jak depnę gazu mierzone w punktach pomiarowych (o ile dobrze pamiętam takie samo ciśnienie było w zeszłym roku jak wszystko działało, nie miałem tylko tak dużych spadków w układzie 17 bar).
       
      Aha olej to Agrol STOU filtr oryginalny z metalową siatką sprawdzałem i jest czysty. Powietrza w oleju nie mam (nic się nie pieni).
       
      POMOCY!
    • Przez sebastianek91
      bardzo prosze o informacje jezeli ktos wie jakie powinno byc cisnienie na koncowkach wstryskiwaczy prosze o odpowiedz
    • Przez marcin80wlkp
      Witam. Dziś po godzinnej pracy w polu sprawdziłem ciśnienie na pompie. Jeden obieg, który idzie na hydraulikę zewnętrzną pokazuje 170-180 atm, drugi przy skręconych kołach, rozgrzanym oleju i ok 1000obr/min pokazuje 80 atm. Wspomaganie ciężko mi chodzi, do tego coraz ciężej wchodzą mi biegi i obstawiam że to przez to, że padła druga sekcja pompy. Czy bez zastanowienia mogę zamawiać nową, czy jest możliwe, że jeszcze coś innego może być nie tak?
×