Skocz do zawartości
News

Polecane posty

Filipson    0

Witam. Mam problem z pompą w John Deere 2850. Na zimnym oleju pompa główna (ta z przodu) działa prawidłowo. Ciśnienie które ma wynosi 190 bar, a podczas podnoszenia tura lub podnoszenia podnośnika spada do 110 bar, więc w miarę ok. Problem następuje po rozgrzaniu oleju. Ciśnienie spada do 150 bar a podczas podnoszenia nawet do 50 bar a podnośnik drży tak samo jak tur oraz kierownica. Wyprowadziłem zegar do kabiny żeby mieć podgląd na to jak zachowuje się pompa. Podjąłem decyzję o jej wymianie, lecz mam problem z podjęciem decyzji którą wybrać.

Do wyboru mam pompy: niemiecka, turecka i belgijska. Którą polecacie ??? Ktoś z was wymieniał już pompę w swoim jelonku ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
corrado    359

Nie myślałeś o regeneracji?


„Uważajcie na ludzi, którzy się nie śmieją. Są niebezpieczni”

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

corrado    359

Rok temu regeneracja i nic nie pomogło? To kiepski zakład to robił.


„Uważajcie na ludzi, którzy się nie śmieją. Są niebezpieczni”

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Filipson    0

Na początku była poprawa, wszystko było ok. Jeśli coś ma swoje lata to regeneracja przyniesie krótkotrwały efekt poprawy a i tak trzeba będzie to wymienić  ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
corrado    359

Ja regenerowałem pompę i chodzi 4 czy 5 rok bez problemowo. Jak schrzanili regenerację to teraz już może być problem chyba że gwarancje masz na nią to bym reklamował na Twoim miejscu. Co do nowych też jest różnie może być ok, a może też być tak że za 2 lata będzie do niczego.  


„Uważajcie na ludzi, którzy się nie śmieją. Są niebezpieczni”

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Konrad_Duda    4

Witam,

Mam ten sam problem i podjąłem się próby regeneracji we własnym zakresie. Komplet uszczelnień to wydatek 175 zł, wałek i inne części mechaniczne 360 zł ale szacunkowo zobaczę jak rozkręcę i w jakim stanie są elementy(plan na piątek i sobotę). Będą was interesowały zdjęcia z wymiany podzespołów w JD 4040S?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kundys    10

konrad_duda porób jakies zdjecia, moze mnie sie nie przydadza ale na pewno wielu uzytkownikow skorzysta ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez hubertuss
      W ładowarce teleskopowej komatsu jest problem z hydrauliką. Ładowarka normalnie jeździ. Wszystko jest ok.
    • Przez DamianMC16
      Witam
      Gdzie mogę kupić lub zregenerować deskę rozdzielczą od ciągnika John Deere 6220.
    • Przez krzysiek1988
      Panowie mam problem. Mam tur 2 sekcyjny.  Po zakupie okazało się, że pompa już nie domaga więc wymieniłem na wydajniejszą - Hylmet 40l/min. Do tego zamontowałem również zawór zabezpieczający pompy ustawiony fabrycznie na 17,5 mpa. Po wymianie pompy tur chodzi znakomicie ! udźwig jest wyraźnie większy i tur działa szybciej. Jednak pojawił się mały problem. Przy opuszczaniu całego tura obroty silnika wyraźnie spadają i słychać, że pracuje on z wyraźnym obciążeniem. Dźwięk jest wyraźnie bardziej słyszalny niż w przypadku podnoszenia. Siłowniki od podnoszenia mam jednostronnego działa - więc olej wraca do rozdzielacza tą samą drogą która została dostarczony i później do skrzyni.
      Co mogę zrobić żeby wyeliminować ten problem ? Wymienić przewód powrotny oleju z rozdzielacza do skrzyni na taki o większym przekroju ? Wydaje mi się, że olej który wraca z siłowników blokuje przepływ oleju zasilającego rozdzielacz i stąd ten problem. mam też siłownik 2 stronnego działania, ale w jego przypadku nie ma spadku obrotów.
      Jedna sekcja w rozdzielaczu wolna. Rozdzielacz i jego podłączenie wygląda tak:
      Proszę o jakieś porady.
      Ciągnik to ursus c360.


    • Przez marcin98713
      witam wszystkich.  jestem tutaj nowy i proszę o wyrozumiałość. Od niedawna mam taki mały problem z hydrauliką zewnetrzną w Massey ferguson 6270. problem polega na tym ze jak podłączam agregat do gniazd hydrauliki i po złożeniu go do transportu  hydraulika nie trzyma ciśnienia i agregat sam się rozkłada,tak jakby jakiś zawór w rozdzielaczu się nie zamykał i olej samoczynnie powracał do skrzyni. bardzo proszę o jakieś rady i  wskazówki odnośnie tego problemu
      z góry dziękuję za odpowiedzi. Pozdrawiam
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.