Skocz do zawartości
News

Polecane posty

Filipson    0

Witam. Mam problem z pompą w John Deere 2850. Na zimnym oleju pompa główna (ta z przodu) działa prawidłowo. Ciśnienie które ma wynosi 190 bar, a podczas podnoszenia tura lub podnoszenia podnośnika spada do 110 bar, więc w miarę ok. Problem następuje po rozgrzaniu oleju. Ciśnienie spada do 150 bar a podczas podnoszenia nawet do 50 bar a podnośnik drży tak samo jak tur oraz kierownica. Wyprowadziłem zegar do kabiny żeby mieć podgląd na to jak zachowuje się pompa. Podjąłem decyzję o jej wymianie, lecz mam problem z podjęciem decyzji którą wybrać.

Do wyboru mam pompy: niemiecka, turecka i belgijska. Którą polecacie ??? Ktoś z was wymieniał już pompę w swoim jelonku ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
corrado    359

Nie myślałeś o regeneracji?


„Uważajcie na ludzi, którzy się nie śmieją. Są niebezpieczni”

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Filipson    0

Pompa była już regenerowana około rok temu, ale nic to nie pomogło.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

corrado    359

Rok temu regeneracja i nic nie pomogło? To kiepski zakład to robił.


„Uważajcie na ludzi, którzy się nie śmieją. Są niebezpieczni”

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Filipson    0

Na początku była poprawa, wszystko było ok. Jeśli coś ma swoje lata to regeneracja przyniesie krótkotrwały efekt poprawy a i tak trzeba będzie to wymienić  ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
corrado    359

Ja regenerowałem pompę i chodzi 4 czy 5 rok bez problemowo. Jak schrzanili regenerację to teraz już może być problem chyba że gwarancje masz na nią to bym reklamował na Twoim miejscu. Co do nowych też jest różnie może być ok, a może też być tak że za 2 lata będzie do niczego.  


„Uważajcie na ludzi, którzy się nie śmieją. Są niebezpieczni”

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Konrad_Duda    4

Witam,

Mam ten sam problem i podjąłem się próby regeneracji we własnym zakresie. Komplet uszczelnień to wydatek 175 zł, wałek i inne części mechaniczne 360 zł ale szacunkowo zobaczę jak rozkręcę i w jakim stanie są elementy(plan na piątek i sobotę). Będą was interesowały zdjęcia z wymiany podzespołów w JD 4040S?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawel885    792

Filipson po mojemu masz lipny olej który traci parametry po rozgrzaniu 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kundys    10

konrad_duda porób jakies zdjecia, moze mnie sie nie przydadza ale na pewno wielu uzytkownikow skorzysta ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Gwiazda10
      Witam posiadam Renault Ares 836 a mój problem wygląda następująco. Podczas gdy skrece kierownica i próbuje ruszyć zapala się katrolka niskiego ciśnienia oleju w skrzyni i ciągnik staje. Dzieje się też tak podczas jazdy. Ciśnienia wszystkie pomierzone i są w normie. Wymieniona pompa hydrauliczna ta za prawym kołem oraz orbitrol. Mechanicy już nie mają pomysłów. Dodam jeszcze że gdy pompuje hydraulika na wyjście zewnętrzne to problem ginie. Ciągnik też po rozgrzaniu zaczyna wyć w okolicach skrzyni. Jakieś pomysły? 
    • Przez rollo29
      Prośba do szczęśliwych posiadaczy prasy John deere 346 lub podobny model 3...Zerwał mi się główny łańcuch napędowy przy wałku ,i moje pytanie ile on liczy ogniw ,czy konieczne (napewno tak)jest ustawienie" zapłonu".😱😱😱😱😱😰😰
    • Przez rollo29
      Prośba do szczęśliwych posiadaczy prasy John deere 346 lub podobny model 3...Zerwał mi się główny łańcuch napędowy przy wałku ,i moje pytanie ile on liczy ogniw ,czy konieczne (napewno tak)jest ustawienie" zapłonu".😱😱😱😱😱😰😰
    • Przez Piotrekk9540
      czy ktoś wie jak wyjąc pompę paliwa w jd 1072?
    • Przez dzikitadzik94
      Witam wziąłem się za remont mojego mf 255. Okazało się że stary oryginalny rozdzielacz nigdy nie był używany (zapiekł się), więc postanowiłem go wymienić na trójdrożny. Oglądałem trochę zdjęć podłączenia i każdy inaczej podłącza przewody hydrauliczne do zaworu rozdzielacza głównego 
      Moje pytanie jest takie czy pozycja zaznaczona 1 to wyście płyny, a 2 to wejście i czy tak mogę podłączyć. Dodam że mam taki sam rozdzielacz 3 drożny zamontowany już w tym samym miejscu. Drugą stronę zaworu rozdzielacza głównego zostawiam na tura

×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.