Polecane posty

corrado    371

Powinien pasować ale jak dobrze nie zobaczysz nie będziesz do końca wiedział też tak kiedyś kupowałem skibę, pisało że niby pasuje jak pojechałem na miejsce okazało się że jednak nie. Zmierzyłem rozstaw śrub i nie pasował. Tu nawet nie ma podanej marki sprzętu więc na 100% ciężko stwierdzić.


„Uważajcie na ludzi, którzy się nie śmieją. Są niebezpieczni”

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
extrabyk    4991

Na zdjęciach wygląda dobrze. Cena też przystępna. Jest do tego jakaś łyżka albo widły ? Z montażem na 675 może być jednak problem. Wszystko zależy jak i do czego to było zamontowane na 4512. Wszystkie MF z serii 1xx, 2xx, 5xx, i 6xx, mają otwory montażowe pod obudową sprzęgła ale bywa,że tam są już mocowania kabiny i wtedy trzeba by coś trochę przerabiać. Mam coś podobnego do sprzedania https://www.olx.pl/oferta/tur-ladowacz-czolowy-do-mf-4-cylindrowych-oraz-ursus-4512-i-pochodnych-CID757-IDhq3m3.html

Zdjąłem to z 290 i myślę,że na 675 też by nie pasował bez przerobienia paru rzeczy.

Jeśli nie masz daleko to podjedź do tego gościa i dokładnie obejrzyj mocowania.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Gryzon    0

Nie wiem czy jest do tego osprzęt, jeszcze nie dzwoniłem. Do Fajsławic mam 85km w jedną stronę. 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
extrabyk    4991

Jak nie pojedziesz to nie zobaczysz a jak nie zobaczysz to przecież nie kupisz. Obejrzałem drugi raz dokładniej i wydaje mi się, że będzie pasował. Widać,że mocowanie wychodzi dość mocno do przodu więc nie będzie kolidować z kabiną. Będziesz jedynie potrzebował dłuższych śrub. Być może gość ma je i dodaje do ładowacza. To by ułatwiło sprawę bo gwinty masz calowe. Długie śruby skręcą razem do obudowy sprzęgła mocowanie kabiny i ładowacza. Nie odkładaj tyko jedź bo ktoś kupi i będziesz żałował a nie tak łatwo trafić na taki ładowacz no i cena dobra a i coś tam pewnie spuści.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gryzon    0

Tak zrobię pojadę obejrzę. Nie ma co w ciemno kupować, bo co ja później z tym zrobie jak będzie lipa.

 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
corrado    371

Obejrzysz i będziesz wiedział co i jak.


„Uważajcie na ludzi, którzy się nie śmieją. Są niebezpieczni”

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MF675ursus    649
Napisano (edytowany)

Jak nie pojedziesz to nie zobaczysz a jak nie zobaczysz to przecież nie kupisz. Obejrzałem drugi raz dokładniej i wydaje mi się, że będzie pasował. Widać,że mocowanie wychodzi dość mocno do przodu więc nie będzie kolidować z kabiną. Będziesz jedynie potrzebował dłuższych śrub. Być może gość ma je i dodaje do ładowacza. To by ułatwiło sprawę bo gwinty masz calowe. Długie śruby skręcą razem do obudowy sprzęgła mocowanie kabiny i ładowacza. Nie odkładaj tyko jedź bo ktoś kupi i będziesz żałował a nie tak łatwo trafić na taki ładowacz no i cena dobra a i coś tam pewnie spuści.

MF675 kabinę ma montowaną do boków skrzyni, a ten tur montowany jest od spodu, do obudowy sprzęgła, więc po co wprowadzasz w błąd o dłuższych śrubach piszesz? W turze z ogłoszenia wydaje się że odległość między tylnym a przednim mocowaniem tura jest zbyt mała, niestety ciężko to zmierzyć rozłożone...

Edytowano przez MF675ursus

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
extrabyk    4991

Nie wprowadzam w błąd tylko piszę o tym co może być. Nie widzę ciągnika kolegi i nie wiem czy ma jeden czy dwa zbiorniki bo jeśli dwa to dołem idzie rura łącząca oba i konstrukcja chroniąca tą rurę. W większych ciągnikach serii 6xx dwa zbiorniki były w standardzie ale zdarzają się też mniejsze modele z dwoma zbiornikami. Nie wiem czy to była opcja czy zależało to od tego na jaki rynek szedł ciągnik. Tak czy inaczej jeśli są dwa zbiorniki to wsporniki kabiny łączą się z osłoną rury łączącej i tworzy z nią jedną konstrukcję. Mam tak w 698 i żeby zamontować ładowacz z podanego ogłoszenia to potrzebowałbym czterech dłuższych śrub i dwóch tulejek żeby wszystko zmontować do kupy.

Co do odległości między mocowaniami to myślę,że jest OK bo ładowacz jest zamocowany bliżej przodu z uwagi na kabinę. Ursus 4512 ma kabinę o takich samych rozmiarach co MF serii 6xx tyle tylko,że zrobiona jest z innych materiałów i w innej technologii.

Tak czy inaczej niech kolega jedzie,mierzy,ogląda i jak pasi to niech kupuje bo cena dość atrakcyjna nawet jak nie będzie osprzętu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MF675ursus    649

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
akmaly    347

Rozdzielacz powinien być przynajmniej o takim samym przepływie jak pompa, choć to nie jest żadna reguła, kwestia co chcesz robić tym ładowaczem. Za udźwig odpowiada ciśnienie a dynamikę wydatek. W jakim stanie masz oryginalny rozdzielacz? Może wystarczy Ci do przeciętnej eksploatacji - ja tak mam w 390 i nie potrzebuję zmieniać. Działa bardzo dobrze i nic nie muszę kombinować. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MF675ursus    649

Ładowacz do lekkich prac, najciężej będzie miał w balotach sianokiszonki, nie będzie robić w oborniku. Oryginalny rozdzielacz jest w dobrym stanie, jednak potrzebuję trzeciej sekcji i jednej wolnej pary wyjść hydraulicznych z tyłu ciągnika. Inna rzecz, że tur ma bardzo cienkie przewody hydrauliczne (nie mierzyłem, ale "na oko" 1/2 albo nawet 3/8 cala), więc do jego obsługi wystarczy rozdzielacz o przepływie 40 litrów. Bardziej mnie niepokoi przelew- w rozdzielaczu o przepływie 40 litrów jego zasilanie ma taką samą średnicę jak powrót (1/2 cala), w 80 litrowym różne (zasilanie 1/2 cala, powrót 3/4 cala) i tak samo jest w oryginalnym rozdzielaczu ciągnika. Przy połączeniu równoległym rozdzielaczy przez tuleję ciśnieniową ich wydatek na przelew się sumuje? Bo jak tak, to jako dodatkowy wystarczy 40 litrowy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
akmaly    347
Napisano (edytowany)

Trzecią sekcję można zastąpić  dzielnikiem hydraulicznym. Ja mam podłączony ładowacz poprzez eurozłącza do rozdzielacza, potrzebuję kiprować przyczepy to wypinam jeden przewód i tyle. Rozdzielacz w ciągniku może być ustawiony do siłowników jedno i dwu stronnych,  sekcję do podnoszenia mam jednostronny ( plus zawór na przewodzie co ułatwia wypinanie i dodatkowo zabezpiecza ładowacz przed opadaniem po wypięciu przewodu ), a sekcję od przechyłu ramki mam jako dwustronny i nie rusza tego. Mam też łyżko-krokodyl i miałem montować ten dzielnik ale jeszcze nie korzystałem z niego i póki co raczej nie będę. 

Miałem od początku to przerobić na zasadzie wpięcia na stałe przed gniazda ( zamontować trójniki przed gniazdami ) ale jakoś mi zeszło i dalej nie zrobione. Może uda mi się to w tym roku i nie będę miał wolne wszystkie gniazda - tylko trzeba pamiętać o zamykaniu zaworu w jednostronnym. 

Dokładnie jak na ostatnim zdjęciu z ogłoszenia:

https://www.olx.pl/oferta/massey-ferguson-mf-362-z-turem-mailleux-365-ursus-4514-5314-CID757-IDDd9sM.html#29632d078c

Edytowano przez akmaly

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MF675ursus    649

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
akmaly    347
Napisano (edytowany)

Zawór mam odcinający, taki trójdrożny to ma sens jak dużo korzystasz z maszyny i ładowacza, można jeszcze na elektrykę przerobić jak dodatkową sekcję. 

Ten przycisk z dźwignią to niezły bajer - fajne ale 110 zł za przycisk to trochę dużo, można to taniej zrobić, choć to fajnie wygląda a gwint zawsze można przerobić lub dorobić przejściówkę.

Właśnie o takim dzielniku pisałem, montowany na przodzie ładowacza. 

Edytowano przez akmaly

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez ŁUKASZP
      Witam
      Może ktos podpowie jak to ugryźć.. przy niewielkim obciażeniu wyskakuje 2 szosa... inne pewnie też wywali przy wiekszym... gdzie szukać przyczyny???
      Pozdrawiam
    • Przez Norek1994
      Witam.
      Od Jesieni mam pewien problem z moim ciągnikiem.
      Sprawa wygląda tak, gdy go odpalę  nie równo  pracuje  przy prędkości silnika na poziome 1500 obr/min i  wyżej bądź też  niżej (oczywiście od razu nie wciskam pedału gazu tylko czekam aby troszkę się rozgrzał) . Silnik nie równo  pracuje i dymi z przerwami na niebiesko dodam też, że silnik przeszedł remont silnika 2 lata temu.
      Odpala dosyć ciężko rozrusznik kreci znakomicie, ale ciągnik nie może "wejść" na obroty i należy go odrobinę dłużej  przytrzymać po rozgrzaniu ta nierówna praca delikatnie ustępuje. Na jego moc nie narzekam jest żwawy i szybko wchodzi na obroty  chyba to wszystko co zdołało mi się zauważyć.
      Pozdrawiam

      Dodatkowo załączam film z prazy silnika
      https://www.youtube.com/watch?v=ZhnQCR111zE&list=UUDwRUvbrxHy4m4sHfhdaajA  
    • Przez 25bogus
      Witam wszystkich, posiadam mf690 83rok z przednim napędem. Mam pytanie do znawców, mam chyba kłopot z podnośnikiem. Podnosnik działa podnosi ale i to ale, w momencie po podniesieniu do określonej wysokości zaczyna pulsować hydraulika, np podskakuje podnoszony opryskiwacz. Sprawdziłem ciśnienie na wyjściu euro 160 barów oraz na dodatkowym siłowniku także 160 barów. Rok temu wyczyscilem filtr oleju i uzupełniłem stan agro utto 10w30. Wałek wom się kręci czasem się zatrzyma po wyłączeniu. Napęd przedni działa bez zarzutu. Gdy się olej rozgrzeje to wspomaganie ciężej chodzi. Teraz pytanie do Was czy to koniec pomp, czy może trzeba zwiększyć ciśnienie pompy do 180barow ale ni choroby nie mogę znaleźć tej śruby. A może to wina zaworu przeciążeniowego. Prośba o pomoc i pytanie gdzie jest ta sruba i czy trzeba zdjąć cały plecak czy tak jak wyczytałem dojście do śruby jest po odkręceniu śruby na klucz 18 ale nie mogę tego namierzyć. Książkę dopiero zamowilem. Będę wdzięczny za podpowiedzi. I prośba do użytkowników- tak wiem jak sobie nie poradzę to fachowiec. Będę wdzięczny za wszystkie podpowiedzi a napewno od właścicieli 690 i fachowców. Pozdrawiam 
    • Przez Krzys375
      Witam,
      Po wyciągnięciu wtryskiwaczy okazało się że podkładki były przyklejone na jakiś klej nie dało rady ich normalnie wyciągnąć tylko zostały sfrezowane do zera. Głowica ma głębokie wżery na wszystkich cylindrach. 
      Pytanie .... Na co przykleic Nowe podkładki? Żeby uszczelnić ubytki i żeby nie dmuchało? 
      Wtryski wyciągnięte bo lały Ale było szczelnie na tym kleju.
    • Przez Warmianin
      Witam, dzisiaj po zgaszeniu ciągnika otworzyłem korek od wlewu oleju i wylatywał ledwo widoczny siwy dymek dodam że silnik jest po remoncie i dopiero co zrobiłem około 7mth czy to normalne ?
       
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj