Polecane posty

corrado    401

Powinien pasować ale jak dobrze nie zobaczysz nie będziesz do końca wiedział też tak kiedyś kupowałem skibę, pisało że niby pasuje jak pojechałem na miejsce okazało się że jednak nie. Zmierzyłem rozstaw śrub i nie pasował. Tu nawet nie ma podanej marki sprzętu więc na 100% ciężko stwierdzić.


„Uważajcie na ludzi, którzy się nie śmieją. Są niebezpieczni”

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
extrabyk    5593

Na zdjęciach wygląda dobrze. Cena też przystępna. Jest do tego jakaś łyżka albo widły ? Z montażem na 675 może być jednak problem. Wszystko zależy jak i do czego to było zamontowane na 4512. Wszystkie MF z serii 1xx, 2xx, 5xx, i 6xx, mają otwory montażowe pod obudową sprzęgła ale bywa,że tam są już mocowania kabiny i wtedy trzeba by coś trochę przerabiać. Mam coś podobnego do sprzedania https://www.olx.pl/oferta/tur-ladowacz-czolowy-do-mf-4-cylindrowych-oraz-ursus-4512-i-pochodnych-CID757-IDhq3m3.html

Zdjąłem to z 290 i myślę,że na 675 też by nie pasował bez przerobienia paru rzeczy.

Jeśli nie masz daleko to podjedź do tego gościa i dokładnie obejrzyj mocowania.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gryzon    0

Nie wiem czy jest do tego osprzęt, jeszcze nie dzwoniłem. Do Fajsławic mam 85km w jedną stronę. 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
extrabyk    5593

Jak nie pojedziesz to nie zobaczysz a jak nie zobaczysz to przecież nie kupisz. Obejrzałem drugi raz dokładniej i wydaje mi się, że będzie pasował. Widać,że mocowanie wychodzi dość mocno do przodu więc nie będzie kolidować z kabiną. Będziesz jedynie potrzebował dłuższych śrub. Być może gość ma je i dodaje do ładowacza. To by ułatwiło sprawę bo gwinty masz calowe. Długie śruby skręcą razem do obudowy sprzęgła mocowanie kabiny i ładowacza. Nie odkładaj tyko jedź bo ktoś kupi i będziesz żałował a nie tak łatwo trafić na taki ładowacz no i cena dobra a i coś tam pewnie spuści.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gryzon    0

Tak zrobię pojadę obejrzę. Nie ma co w ciemno kupować, bo co ja później z tym zrobie jak będzie lipa.

 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
corrado    401

Obejrzysz i będziesz wiedział co i jak.


„Uważajcie na ludzi, którzy się nie śmieją. Są niebezpieczni”

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MF675ursus    1450
Napisano (edytowany)

Jak nie pojedziesz to nie zobaczysz a jak nie zobaczysz to przecież nie kupisz. Obejrzałem drugi raz dokładniej i wydaje mi się, że będzie pasował. Widać,że mocowanie wychodzi dość mocno do przodu więc nie będzie kolidować z kabiną. Będziesz jedynie potrzebował dłuższych śrub. Być może gość ma je i dodaje do ładowacza. To by ułatwiło sprawę bo gwinty masz calowe. Długie śruby skręcą razem do obudowy sprzęgła mocowanie kabiny i ładowacza. Nie odkładaj tyko jedź bo ktoś kupi i będziesz żałował a nie tak łatwo trafić na taki ładowacz no i cena dobra a i coś tam pewnie spuści.

MF675 kabinę ma montowaną do boków skrzyni, a ten tur montowany jest od spodu, do obudowy sprzęgła, więc po co wprowadzasz w błąd o dłuższych śrubach piszesz? W turze z ogłoszenia wydaje się że odległość między tylnym a przednim mocowaniem tura jest zbyt mała, niestety ciężko to zmierzyć rozłożone...

Edytowano przez MF675ursus

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
extrabyk    5593

Nie wprowadzam w błąd tylko piszę o tym co może być. Nie widzę ciągnika kolegi i nie wiem czy ma jeden czy dwa zbiorniki bo jeśli dwa to dołem idzie rura łącząca oba i konstrukcja chroniąca tą rurę. W większych ciągnikach serii 6xx dwa zbiorniki były w standardzie ale zdarzają się też mniejsze modele z dwoma zbiornikami. Nie wiem czy to była opcja czy zależało to od tego na jaki rynek szedł ciągnik. Tak czy inaczej jeśli są dwa zbiorniki to wsporniki kabiny łączą się z osłoną rury łączącej i tworzy z nią jedną konstrukcję. Mam tak w 698 i żeby zamontować ładowacz z podanego ogłoszenia to potrzebowałbym czterech dłuższych śrub i dwóch tulejek żeby wszystko zmontować do kupy.

Co do odległości między mocowaniami to myślę,że jest OK bo ładowacz jest zamocowany bliżej przodu z uwagi na kabinę. Ursus 4512 ma kabinę o takich samych rozmiarach co MF serii 6xx tyle tylko,że zrobiona jest z innych materiałów i w innej technologii.

Tak czy inaczej niech kolega jedzie,mierzy,ogląda i jak pasi to niech kupuje bo cena dość atrakcyjna nawet jak nie będzie osprzętu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MF675ursus    1450

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
akmaly    709

Rozdzielacz powinien być przynajmniej o takim samym przepływie jak pompa, choć to nie jest żadna reguła, kwestia co chcesz robić tym ładowaczem. Za udźwig odpowiada ciśnienie a dynamikę wydatek. W jakim stanie masz oryginalny rozdzielacz? Może wystarczy Ci do przeciętnej eksploatacji - ja tak mam w 390 i nie potrzebuję zmieniać. Działa bardzo dobrze i nic nie muszę kombinować. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MF675ursus    1450

Ładowacz do lekkich prac, najciężej będzie miał w balotach sianokiszonki, nie będzie robić w oborniku. Oryginalny rozdzielacz jest w dobrym stanie, jednak potrzebuję trzeciej sekcji i jednej wolnej pary wyjść hydraulicznych z tyłu ciągnika. Inna rzecz, że tur ma bardzo cienkie przewody hydrauliczne (nie mierzyłem, ale "na oko" 1/2 albo nawet 3/8 cala), więc do jego obsługi wystarczy rozdzielacz o przepływie 40 litrów. Bardziej mnie niepokoi przelew- w rozdzielaczu o przepływie 40 litrów jego zasilanie ma taką samą średnicę jak powrót (1/2 cala), w 80 litrowym różne (zasilanie 1/2 cala, powrót 3/4 cala) i tak samo jest w oryginalnym rozdzielaczu ciągnika. Przy połączeniu równoległym rozdzielaczy przez tuleję ciśnieniową ich wydatek na przelew się sumuje? Bo jak tak, to jako dodatkowy wystarczy 40 litrowy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
akmaly    709

Trzecią sekcję można zastąpić  dzielnikiem hydraulicznym. Ja mam podłączony ładowacz poprzez eurozłącza do rozdzielacza, potrzebuję kiprować przyczepy to wypinam jeden przewód i tyle. Rozdzielacz w ciągniku może być ustawiony do siłowników jedno i dwu stronnych,  sekcję do podnoszenia mam jednostronny ( plus zawór na przewodzie co ułatwia wypinanie i dodatkowo zabezpiecza ładowacz przed opadaniem po wypięciu przewodu ), a sekcję od przechyłu ramki mam jako dwustronny i nie rusza tego. Mam też łyżko-krokodyl i miałem montować ten dzielnik ale jeszcze nie korzystałem z niego i póki co raczej nie będę. 

Miałem od początku to przerobić na zasadzie wpięcia na stałe przed gniazda ( zamontować trójniki przed gniazdami ) ale jakoś mi zeszło i dalej nie zrobione. Może uda mi się to w tym roku i nie będę miał wolne wszystkie gniazda - tylko trzeba pamiętać o zamykaniu zaworu w jednostronnym. 

Dokładnie jak na ostatnim zdjęciu z ogłoszenia:

https://www.olx.pl/oferta/massey-ferguson-mf-362-z-turem-mailleux-365-ursus-4514-5314-CID757-IDDd9sM.html#29632d078c

Edytowano przez akmaly

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MF675ursus    1450

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
akmaly    709

Zawór mam odcinający, taki trójdrożny to ma sens jak dużo korzystasz z maszyny i ładowacza, można jeszcze na elektrykę przerobić jak dodatkową sekcję. 

Ten przycisk z dźwignią to niezły bajer - fajne ale 110 zł za przycisk to trochę dużo, można to taniej zrobić, choć to fajnie wygląda a gwint zawsze można przerobić lub dorobić przejściówkę.

Właśnie o takim dzielniku pisałem, montowany na przodzie ładowacza. 

Edytowano przez akmaly

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez huard
      Witam panowie chciałem się dowiedzieć czy ktoś zwiększał moc w MF 5460 posiadam takiego z 2008rok oryginał ma 115 chciałbym zwiększyć na 125 czy się da? Jakie koszty, i czy trzeba w nim wyciągać pompę?
    • Przez center
      Witam wszystkich mam problem związany z wyciekiem oleju z prawej zwolnicy z mojego MF255, po pracy gdy został umyty i stał w garażu olej wyciekł ze zwolnicy na świeżutko umytą felgę trudno powiedzieć czy jest to między uszczelką czy na wałku trudno tam teraz zajrzeć dokładnie. Ale chcę się spytać czy to ktoś rozbierał może? jest to bardzo skomplikowane żeby wymienić same uszczelniacze? pozdrawiam
    • Przez slavo666
      Witam
      Od jakiś dwóch lat sporadycznie pojawiają się głuche stuki z okolic silnika przy pracy pod duzym obciazeniem  ponad 2000 obr.  Czasami ustaną same po chwili jak zmniejszę obroty a czasami muszę zagasić silnik. Obstawiałem na początku panewke ale po takim czasie to już by waliło cały czas poza tym nie widzę spadku cianienia oleju. A poza stukami nie ma żadnych innych objawów. Jakieś propozycje?
      Uprzedzam stuki zależne są od obrotow a nie od predkosci jazdy. Zawsze swój początek mają od przeciążenia ( np podjazd pod górkę z ładunkiem) 
    • Przez luki08
      Witam zastanawiam się nad zakupem agregatu do mojego ferdka i tu pytanie czy użytkuje ktoś podobny agregat i mógłby się podzielić opinią.  Pole i tak uprawiałbym wstępnie  agregatem na wąskim zębie z podwojnym wałkiem strunowym a ten byłby do ostatniego przejazdu z siewnikiem 

       Ten agregat nie ma hydropaka ale jest lekki około 250 kg i "krótki " myślę że jak z przodu dorzuce 100kg powinno się dać tym pracować.  
      Będę wdzięczny za każdą poradę.
    • Przez Dabek321
      Witam ostatnio często Massey nie chcę wogule ruszyć ni nic wchodzą dwa biegi, 1 i 3 wtedy rewers ani nic nie reaguje massey nie chce ruszyć trzeba odczekać jakiś czas żeby to minęło dość długo. Czy ktoś miał podobny problem?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj