Skocz do zawartości

Polecane posty

corrado    243

Powinien pasować ale jak dobrze nie zobaczysz nie będziesz do końca wiedział też tak kiedyś kupowałem skibę, pisało że niby pasuje jak pojechałem na miejsce okazało się że jednak nie. Zmierzyłem rozstaw śrub i nie pasował. Tu nawet nie ma podanej marki sprzętu więc na 100% ciężko stwierdzić.


„Uważajcie na ludzi, którzy się nie śmieją. Są niebezpieczni”

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
extrabyk    1203

Na zdjęciach wygląda dobrze. Cena też przystępna. Jest do tego jakaś łyżka albo widły ? Z montażem na 675 może być jednak problem. Wszystko zależy jak i do czego to było zamontowane na 4512. Wszystkie MF z serii 1xx, 2xx, 5xx, i 6xx, mają otwory montażowe pod obudową sprzęgła ale bywa,że tam są już mocowania kabiny i wtedy trzeba by coś trochę przerabiać. Mam coś podobnego do sprzedania https://www.olx.pl/oferta/tur-ladowacz-czolowy-do-mf-4-cylindrowych-oraz-ursus-4512-i-pochodnych-CID757-IDhq3m3.html

Zdjąłem to z 290 i myślę,że na 675 też by nie pasował bez przerobienia paru rzeczy.

Jeśli nie masz daleko to podjedź do tego gościa i dokładnie obejrzyj mocowania.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Gryzon    0

Nie wiem czy jest do tego osprzęt, jeszcze nie dzwoniłem. Do Fajsławic mam 85km w jedną stronę. 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
extrabyk    1203

Jak nie pojedziesz to nie zobaczysz a jak nie zobaczysz to przecież nie kupisz. Obejrzałem drugi raz dokładniej i wydaje mi się, że będzie pasował. Widać,że mocowanie wychodzi dość mocno do przodu więc nie będzie kolidować z kabiną. Będziesz jedynie potrzebował dłuższych śrub. Być może gość ma je i dodaje do ładowacza. To by ułatwiło sprawę bo gwinty masz calowe. Długie śruby skręcą razem do obudowy sprzęgła mocowanie kabiny i ładowacza. Nie odkładaj tyko jedź bo ktoś kupi i będziesz żałował a nie tak łatwo trafić na taki ładowacz no i cena dobra a i coś tam pewnie spuści.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gryzon    0

Tak zrobię pojadę obejrzę. Nie ma co w ciemno kupować, bo co ja później z tym zrobie jak będzie lipa.

 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
corrado    243

Obejrzysz i będziesz wiedział co i jak.


„Uważajcie na ludzi, którzy się nie śmieją. Są niebezpieczni”

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MF675ursus    92
Napisano (edytowany)

Jak nie pojedziesz to nie zobaczysz a jak nie zobaczysz to przecież nie kupisz. Obejrzałem drugi raz dokładniej i wydaje mi się, że będzie pasował. Widać,że mocowanie wychodzi dość mocno do przodu więc nie będzie kolidować z kabiną. Będziesz jedynie potrzebował dłuższych śrub. Być może gość ma je i dodaje do ładowacza. To by ułatwiło sprawę bo gwinty masz calowe. Długie śruby skręcą razem do obudowy sprzęgła mocowanie kabiny i ładowacza. Nie odkładaj tyko jedź bo ktoś kupi i będziesz żałował a nie tak łatwo trafić na taki ładowacz no i cena dobra a i coś tam pewnie spuści.

MF675 kabinę ma montowaną do boków skrzyni, a ten tur montowany jest od spodu, do obudowy sprzęgła, więc po co wprowadzasz w błąd o dłuższych śrubach piszesz? W turze z ogłoszenia wydaje się że odległość między tylnym a przednim mocowaniem tura jest zbyt mała, niestety ciężko to zmierzyć rozłożone...

Edytowano przez MF675ursus

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
extrabyk    1203

Nie wprowadzam w błąd tylko piszę o tym co może być. Nie widzę ciągnika kolegi i nie wiem czy ma jeden czy dwa zbiorniki bo jeśli dwa to dołem idzie rura łącząca oba i konstrukcja chroniąca tą rurę. W większych ciągnikach serii 6xx dwa zbiorniki były w standardzie ale zdarzają się też mniejsze modele z dwoma zbiornikami. Nie wiem czy to była opcja czy zależało to od tego na jaki rynek szedł ciągnik. Tak czy inaczej jeśli są dwa zbiorniki to wsporniki kabiny łączą się z osłoną rury łączącej i tworzy z nią jedną konstrukcję. Mam tak w 698 i żeby zamontować ładowacz z podanego ogłoszenia to potrzebowałbym czterech dłuższych śrub i dwóch tulejek żeby wszystko zmontować do kupy.

Co do odległości między mocowaniami to myślę,że jest OK bo ładowacz jest zamocowany bliżej przodu z uwagi na kabinę. Ursus 4512 ma kabinę o takich samych rozmiarach co MF serii 6xx tyle tylko,że zrobiona jest z innych materiałów i w innej technologii.

Tak czy inaczej niech kolega jedzie,mierzy,ogląda i jak pasi to niech kupuje bo cena dość atrakcyjna nawet jak nie będzie osprzętu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez przemar
      Witam serdecznie użytkowników zacnego forum, czy ktoś z Was może przybliżyć mi temat tego ciągnika?. O 135 można znelezć sporo informacji a o 145 nic. Wiem że ma silnik AD3 152 jak sporo MF, ale nie znalazłem żadnych informacji czy to następca 135, czy inna linia?, jak z jego użytkowaniem, częściami itp. Będę wdzięczny za informację, gdyż rozważam jego zakup.
      Pozdrawiam.
    • Przez ibanezrg1
      Witam Serdecznie Ludzi z Forum
       
      Mam pytanie odnosnie Massey Ferguson 165 z lat 1967 w zwyz
      1. Traktor mialby mi sluzyc sporadycznie bardzie w teren lesny ,przywiezsc jakies drewno na opal lub w klocu , a takze koszenie 3 hektarow trawy rotacyjna, i do takich robot przydomowych ,czesem cos przewiesc- co myslicie o tym ciagniku czy warto inwestowac w takiego staruszka dodoam ze jestem tez przygotowany na wklad finansowy tylko czy nie ma problemu z czesciamy do nich i czy sa duzo drozesz jak do C330 czy 360
      2.Zastanwiam sie czy zamisat takgiego MF-165 nie kupic C330 czy 360 .Sam nie wiem bo ma okzaje kupic MF165 za jakies 7500zl na chodzie zaresjtrowany zniszczony wizulanie do wymiany opony wszytskie 4 sztuki skrzynia dziala 3.Czytalem tez natomiast ze w tym modelu 165 tez sa hamulce tak jak w C330 i 360 i ze to nie rewelacja ale jedzilem troszku C330 i tak tragicznie nie bylo
       
      Prosze o wyczerpujace odpowiedzi i wszelkie informacje o tym modelu MF165 mile widziane .Chyba ze ma ktos jakies inne porpozycje co do C330 czy C360 ale z tego co patrzylem po internecie to za C330 do remontu trzeba dac od 9tys zl w zwyz a to dalej taki pachpajek tyle ze zgrabny bo mniejszy chyba od 165
    • Przez miniek2
      Witam posiadam massey ferguson 590 i mam problem z z podnosnikiem szarpie i wolno podnosi i jak się rozgrzeje to na wolnych obrotach podnosi a jak się doda gazu to slabo. był wymieniony olej oraz filtr hydrauliki.  Na filtrze byly złote opilki czy to może być pompa i ktora to jest. Pomóżcie. 

    • Przez ASOGCURSUS
      Poszukuję koła zębatego Z13 189606M1  do pompy wspomagania silnik  AD4.203 może może kto posiada zużytą pompę z takim kołem chętnie odkupię lub wypożyczę w celu zwymiarowania koła zębatego
    • Przez keeway
      Witam mam pytanie dlaczego tam gdzie jest ciengno gorne jak to rozbiore to tam w srodlu jest sprezyna do czeeho ona sluzu bo bez niej posnoanik słabo podnosi ciagnik to mf 135

×