Skocz do zawartości

Polecane posty

corrado    359

Powinien pasować ale jak dobrze nie zobaczysz nie będziesz do końca wiedział też tak kiedyś kupowałem skibę, pisało że niby pasuje jak pojechałem na miejsce okazało się że jednak nie. Zmierzyłem rozstaw śrub i nie pasował. Tu nawet nie ma podanej marki sprzętu więc na 100% ciężko stwierdzić.


„Uważajcie na ludzi, którzy się nie śmieją. Są niebezpieczni”

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
extrabyk    2031

Na zdjęciach wygląda dobrze. Cena też przystępna. Jest do tego jakaś łyżka albo widły ? Z montażem na 675 może być jednak problem. Wszystko zależy jak i do czego to było zamontowane na 4512. Wszystkie MF z serii 1xx, 2xx, 5xx, i 6xx, mają otwory montażowe pod obudową sprzęgła ale bywa,że tam są już mocowania kabiny i wtedy trzeba by coś trochę przerabiać. Mam coś podobnego do sprzedania https://www.olx.pl/oferta/tur-ladowacz-czolowy-do-mf-4-cylindrowych-oraz-ursus-4512-i-pochodnych-CID757-IDhq3m3.html

Zdjąłem to z 290 i myślę,że na 675 też by nie pasował bez przerobienia paru rzeczy.

Jeśli nie masz daleko to podjedź do tego gościa i dokładnie obejrzyj mocowania.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Gryzon    0

Nie wiem czy jest do tego osprzęt, jeszcze nie dzwoniłem. Do Fajsławic mam 85km w jedną stronę. 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
extrabyk    2031

Jak nie pojedziesz to nie zobaczysz a jak nie zobaczysz to przecież nie kupisz. Obejrzałem drugi raz dokładniej i wydaje mi się, że będzie pasował. Widać,że mocowanie wychodzi dość mocno do przodu więc nie będzie kolidować z kabiną. Będziesz jedynie potrzebował dłuższych śrub. Być może gość ma je i dodaje do ładowacza. To by ułatwiło sprawę bo gwinty masz calowe. Długie śruby skręcą razem do obudowy sprzęgła mocowanie kabiny i ładowacza. Nie odkładaj tyko jedź bo ktoś kupi i będziesz żałował a nie tak łatwo trafić na taki ładowacz no i cena dobra a i coś tam pewnie spuści.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gryzon    0

Tak zrobię pojadę obejrzę. Nie ma co w ciemno kupować, bo co ja później z tym zrobie jak będzie lipa.

 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
corrado    359

Obejrzysz i będziesz wiedział co i jak.


„Uważajcie na ludzi, którzy się nie śmieją. Są niebezpieczni”

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MF675ursus    187
Napisano (edytowany)

Jak nie pojedziesz to nie zobaczysz a jak nie zobaczysz to przecież nie kupisz. Obejrzałem drugi raz dokładniej i wydaje mi się, że będzie pasował. Widać,że mocowanie wychodzi dość mocno do przodu więc nie będzie kolidować z kabiną. Będziesz jedynie potrzebował dłuższych śrub. Być może gość ma je i dodaje do ładowacza. To by ułatwiło sprawę bo gwinty masz calowe. Długie śruby skręcą razem do obudowy sprzęgła mocowanie kabiny i ładowacza. Nie odkładaj tyko jedź bo ktoś kupi i będziesz żałował a nie tak łatwo trafić na taki ładowacz no i cena dobra a i coś tam pewnie spuści.

MF675 kabinę ma montowaną do boków skrzyni, a ten tur montowany jest od spodu, do obudowy sprzęgła, więc po co wprowadzasz w błąd o dłuższych śrubach piszesz? W turze z ogłoszenia wydaje się że odległość między tylnym a przednim mocowaniem tura jest zbyt mała, niestety ciężko to zmierzyć rozłożone...

Edytowano przez MF675ursus

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
extrabyk    2031

Nie wprowadzam w błąd tylko piszę o tym co może być. Nie widzę ciągnika kolegi i nie wiem czy ma jeden czy dwa zbiorniki bo jeśli dwa to dołem idzie rura łącząca oba i konstrukcja chroniąca tą rurę. W większych ciągnikach serii 6xx dwa zbiorniki były w standardzie ale zdarzają się też mniejsze modele z dwoma zbiornikami. Nie wiem czy to była opcja czy zależało to od tego na jaki rynek szedł ciągnik. Tak czy inaczej jeśli są dwa zbiorniki to wsporniki kabiny łączą się z osłoną rury łączącej i tworzy z nią jedną konstrukcję. Mam tak w 698 i żeby zamontować ładowacz z podanego ogłoszenia to potrzebowałbym czterech dłuższych śrub i dwóch tulejek żeby wszystko zmontować do kupy.

Co do odległości między mocowaniami to myślę,że jest OK bo ładowacz jest zamocowany bliżej przodu z uwagi na kabinę. Ursus 4512 ma kabinę o takich samych rozmiarach co MF serii 6xx tyle tylko,że zrobiona jest z innych materiałów i w innej technologii.

Tak czy inaczej niech kolega jedzie,mierzy,ogląda i jak pasi to niech kupuje bo cena dość atrakcyjna nawet jak nie będzie osprzętu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez xtomasz1095x
      Hej. Chciałbym was prosić o rade. Kupiłem nie dawno MF 675+tur i chciałbym się wszystko o nim dowiedzieć. Po pierwsz to gdzie sie włącza (wałek) WOM??. Czemu gdy przekręcam stacyjkę to później mi gaśnie kontrolka z takim "niby czajniczkiem"(ona jest druga od prawej)?? ,Czy tu da sie zmienić prędkość WOM ? i jak??. I czy ma ktoś na sprzedaż drzwi do tego mf??(lewe) zginęły w transporcie ;p
    • Przez deymonnn
      Kupiłem MF 255 i mam problem z podnośnikiem. Mianowicie cały czas jest maksymalnie podniesiony ( regulacja dźwignią od regulacji siłowej nic nie zmienia tzn nie ma żadnej reakcji) natomiast przy użyciu dźwigni od regulacji pozycyjnej są następujące objawy. przy ustawieniu na zakres regulacji ciśnieniowej przy minimalnym wydatku (dźwignia max do przodu) i obciążeniu ramion podnośnik opada natomiast po zwiększeniu wydatku lub przesunięciu w zakres regulacji pozycyjnej podnośnik idzie w górę i słychać jak pompa pracuje. Jeżeli ktoś miał taki problem proszę o pomoc bo nie chcę się za dużo narozbierać. Poprzedni właściciel jak pomajstrował przy tej dźwigni pod siedzeniem ( zmiana hydrauliki z podnośnika na zewnętrzną) i dźwignią od hydrauliki zewnętrznej uruchomił podnośnik że niby działał normalnie. Inna uszkodzona rzecz to WOM (jest ukręcony wałek włanczający przekaźnik i WOM chodzi cały czas w położeniu biegów zależnych) być może to ma jakiś związek. Od wtorku zabieram się za naprawę więc proszę o jakieś wskazówki
    • Przez anger30
      Witam.Mam problem z MF 235 dostaje mi się woda do oleju,przed remontem tego nie było.Na pokrywie rozrządu były wrzery ale zakleilem i dalej coś jest nie tak.Blok był pęknięty ale zaklejony na zewnątrz przed remontem tzn wymiana tłoków i tulei też był i nie ciekło.Glowuca była dawana do sprawdzenia na szczelność niby ok już nie wiem co robić.Pomozecie?
    • Przez kubaursusmf
      Potrzebny katalog czesci do mf 565 licze na wasza pomoc!!
    • Przez pawel6200
      Czy wiecie czy dostane sie tym wizjerem do hamulca wom???
      Zamierzam go wymienic czy duzo jest rozbierania w srodku??
      Nie moge znalezc w katalogu strony z hamulcem przez co pytam
      Pozdrawiam


×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.