majo041

2812 po remoncie silnika wycieka olej z ukł wydecgowego

Polecane posty

majo041    1

Witam. Posiadam ursusa 2812. Zima remontowany był silnik wymiana pierścieni i jednego tłoka. Przyczyna był pęknięty waż po filtrze powietrza. Brudne powietrze było zasysane bezpośrednio do silnika. Mechanik naprawił silnik i powiedział że przez pierwsze 50mth z wydechem może wypluwać olej. I teraz moje pytanie. 50 mth zrobiłem a olej nadal leje się z kolektora. Mechanik stwierdził że wszystko musi się dołożyć. Czy czekac cierpliwie dalej i patrzeć jak silnik leje olejem czy zasięgnąć opini innego mechanika. Dodam że dymi na niebiesko i to dość mocno.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
corrado    401

Jeśli już ma te 50mth to zmień mechanika.


„Uważajcie na ludzi, którzy się nie śmieją. Są niebezpieczni”

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Fujitsu    16

Według mnie olej móże wydobywać się z kolektora max 10-20mtg i powinno się uspokoić jeszcze trochę powinien oleju pobierać przy układaniu się i kopcić ale to znikome ilośći, pożniej wymiana oleju na świezy z filtrem. i Cieszyć się z jazdy prawie wyremontowanym ciągnikiem, bo to cu tu piszesz to fuszerka i ciecie kosztów takimi remontami a póżniej płacz że maszyna staje kiedy najbardziej potrzebna. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
majo041    1

Właśnie o to chodzi. Jak dla mnie to nawet 50mth to troche za dużo. Zmienie fachowca bo ten już stracił renome. Teraz czeka mnie kolejny remont?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
corrado    401

Na bank kolejny remont Cię czeka.


„Uważajcie na ludzi, którzy się nie śmieją. Są niebezpieczni”

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marek1979    1

Kolego a jakie pierścienie założyliście? Kuzyn swego czasu robił remont w 3P z tego samego powodu. Po tym samym czasie też lał olejem. Jak rozebrali to mówił że w misce były któreś pierścienie (pewnie olejowe). Założyli dopiero te z Prima Łódź i dopiero zaczął normalnie pracować silnik.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

coto za mechanik luz jest na pierscieniach chromowych w rowku tłoka i pompuje olej wymiana zestawów naprawczych

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

ja też miałem remont tylko c360 i miałem ten sam problem. ciągnik miał już 150 mtg i dalej leciał, i rozebrałem filtr powietrza w którym było już bardo mało oleju. wysłałem całkiem ten olej z filtra i trochę pojezdzilem juz i narazie jest spokój, jednak dym nie zniknął

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawel885    2279

Stare tuleje + nowe pierścienie - chciałeś po taniości to masz, poczekaj jeszcze może się dotrą 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mikruss    536

Kwestia jak robil remont. W perkinsie sie wbija surowe tuleje i dopiero w bloku sie robi honowanie. Jezeli wbijal gotowe to po zawodach i kolejny remont niestety

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
majo041    1

Mówił że kupował lepsze części. Pojeżdze jeszcze z 10mth i jak bedzie tak samo to jade niech poprawia to co spiepszył. Wczoraj zauważyłem w czasie pryskania sadu ze przestało się lać z tłumnika. Pierwszy raz go używałem przy ślęzie. A dzisiaj rano to samo co wczesniej. Do tej pory wykonywał lekkie prace. polowe
Mówił że kupował lepsze części. Pojeżdze jeszcze z 10mth i jak bedzie tak samo to jade niech poprawia to co spiepszył. Wczoraj zauważyłem w czasie pryskania sadu ze przestało się lać z tłumnika. Pierwszy raz go używałem przy ślęzie. A dzisiaj rano to samo co wczesniej. Do tej pory wykonywał lekkie prace. polowe

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
witejus    8517

Kwestia jak robil remont. W perkinsie sie wbija surowe tuleje i dopiero w bloku sie robi honowanie. Jezeli wbijal gotowe to po zawodach i kolejny remont niestety

 

przesadzasz  ja w 3p wkładałem gotowe i od początku nie dymił nie pluł olejem i moc ma prawie 3tys mtg po remoncie

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mikruss    536

Spoko tylko malo kiedy sie to wlasnie udaje aby dobrze wbic gotowa tuleje w perkinsie i jej nie uszkodzic. Malo to bylo przypadkow dookola ze dopiero za 2gim albo im razem silnik dobrze chodzil....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
akmaly    707

Spoko tylko malo kiedy sie to wlasnie udaje aby dobrze wbic gotowa tuleje w perkinsie i jej nie uszkodzic. Malo to bylo przypadkow dookola ze dopiero za 2gim albo im razem silnik dobrze chodzil....

 

Przesadzasz. Zamrożone w suchym lodzie wchodzą bez żadnego oporu do końca. Zawsze osiadają dokładnie w gniazdo. Problemem w gotowych nie jest ich montaż a przygotowanie bloku - najlepiej honownicą ręczną wyczyścić otwór no i nie zapominać o pogłębieniu i fazie z pogłębienia w otwór. Tuleja rozszerza się w miarę równomiernie i jest ok, choć ja zawsze twierdzę że najlepiej surowe i obrabiać w bloku (tylko w takim przypadku to silnik w drobny mak ). 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez yogi
      co sie moglo stac w mf255 ze po zagrzaniu cisnienie w silniku spada do zera?wal po szlifie panewki i ponpka oleju nowa! :huh:
    • Przez Krzys375
      Witam,
      Ursus 4514 96'
       
      Założyłem naprawione wtryski bo wszystkie lały, nowe paski klinowe SPA1357, nowy alternator.
       
      Po odpalaniu ciągnika coś, gdzieś piszczy.
       
      Pasek bardzo mocno poluzowałem ale ciągle piszczy.
       
      Co może być przyczyną? Pompa wody, sprężarka? Czy pompa wtryskowa jeśli jest zużyta może wydawać taki dźwięk - nie wiem . . . wtryski są zregenerowane a mówił mi Pan od naprawy że jeśli pompa słaba może nie mieć siły podać paliwa.
       
      Proszę o pomoc
    • Przez wojtekkmc
      Cześć, orientuje się ktoś w którym roku wszedł ten nowy silnik Ursus 4410, 50,5 kW (68,7 KM) do URSUSA 4514 ????? Kiedy zaczęli go montować ? Kupiłem ładowacz czołowy AGROMASZ MRĄGOWO Ł-104 zdjęty "podobno" z 4514 jednak nie pasuje mi adaptacja, jest o 3,5 cm za długa (NIE PASUJĄ ŚRUBY Z PRZODU JAK PRZYKRĘCĘ 4 POD KABINĄ..). Mam silnik 66 KM i szybką skrzynię, mierzyłem w wersji 60 KM i jest taki sam wymiar silnika itd, może ten nowszy silnik był dłuższy ?
    • Przez piotr26
      Od jakiegoś czasu zauważyłem że jak nacisnę ten zaworek co jest na butli z powietrzem to leci nim olej kiedyś tylko woda z powietrzem i mam pytanie czy miał ktoś podobny problem i jak można go szybko usunąć? odłączył bym wogule sprężarke ale słyszałem wypowiedzi że smrowania nie będzie w silniku i tak się boję dodam że mój ursus jest z 1994r
    • Przez UMP
      Dzień dobry mam problem z Ursusem 2812 mianowicie jak zimny to kopci na siwo oraz   gdy jest rozgrzany  i dłużej pochodzi na wolnych obrotach/ małym obciążeniu to po dodaniu gazu  kopci na siwo jak opętany  zasłona dymna, potem przestaje. Jak rozgrzany  i chodzi na większych obrotach lub w pi#$ do oporu to nic nie kopci. Moc ma . Oleju coś tam minimlanie ubywa.  Wtryskiwacze sprawdzone idealnie rozpylają, luzy zaworowe ustawione, nowa pompka zasilającą, filtr paliwa, wyczyszczony odstojnik. Co to może być ? 
      Na myśl przychodzą mi jeszcze uszczelniacze zaworowe, że puszczają olej do cylindra i przez to kopci , ale wtedy by kopcił cały czas?
      https://sklep.agromaj.com.pl/perkins-uszczelniacz-zaworu-ad3152-ad4203-p7519  
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj