Polecane posty

majkel207    21
Napisano (edytowany)

Witam

Mam zamiar zmienić ole w silniku w moim NH T4020, jak polecacie olej do niego? Instrukcja zaleca przy pracy przy temp -25 do 20 stopni SAE 10W-30 a przy pracy w temp -15 do 40 stopni SAE15W-40, ciągnik pracuje praktycznie tylko wiosna lato jesień więc lepiej wybrać SAE15W-40, tylko jaka marka może być jakiś zwykły castrol czy mus zalecany w instrukcji ambra, i kwestia filtru musi być oryginał czy jest jakiś tańszy zamiennik?

Edytowano przez majkel207

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sebe1033    397

poszukaj w instrukcji specyfikacji oleju i tak go dobierz

 

NHxxx

 

a filtr jak znajdziesz tańszy to nie problem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Robertb    12

Ja zalewam nadal Ambre do silnika ale czas zmienić w skrzyni i kusi mnie żeby zalać  Fuchs Agrifarm  UTTO MP 10w/30 specyfikacje ma tą samą co NH zaleca, a chcę dlatego Fuchsa że w Masseyu też będzie i mogą  pracować tymi samymi maszynami

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sebe1033    397

patrz a mi w serwisie, już mam po gwarancji dali do silnika (znaczy płaciłem :D) fuscha . 

A czemu mówisz że nie możesz mieszać olejów tzn jak śladowe ilości to nic nie będzie różnicy między tym T4 a MAsseyem . Specyfikacja ta sama tego w Masseyu ?

Bo co tam jest sprzęgła mokre i obciążenie 

 

PS. Jak tam T4 bo u mnie z 2015 po 440 mth obróciły się łożyska z tyłu przy kołach , jedno ćwierkotało przy obciązeniu maszyną zawieszoną oraz przy zmianie kierunku , po nasmarowaniu dużżżą ilością smaru cisza , A druga strona cicho ale po zdjęciu koła luz poprzeczny.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Robertb    12

Mój z 2014 ma teraz 1300h jako tako nic sie nie dzieje ,linke od sprzęgła wymieniałem i na gwarancji uszczelniacz w skrzyni poszedł a tak to sie buja

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sebe1033    397

no u mnie zaczeło ćwierkotać lewe , po nasmarowaniu ucichło , sprawdziłem też prawe to luz było czuć na wale /półosi , rozebrałem i to samo co w lewym dobrze nasmarowane to nie słychać ale bieżnia wewnętrzna łożyska się obracała na wale/półosi 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Patryk211088
      Cześć. Jestem nowy I nie potrafię za bardzo na tym forum się poruszać więc jeśli temat był to sorry😉. Tato posiada t.4.75 na wąskich kołach I chce założyć 420 85 34 I przód 340 85 24, ma ktoś może fotki na takich kołach? Druga sprawa to chip, jak wam się sprawuje po podniesieniu mocy? Jakie wrażenia? Tuner mówi że powinno wyjść około 110km😁
    • Przez Turek12
      Cześć panowie mam problem z taktorem 
      Po zakończonej pracy z glebogryzarką kontrolka wom migała zgasiłem traktor ale teraz niechce odpalic ktos miał taki problem ? 
    • Przez MarcinWrona
      Witam. Temat jest do trudny ale ktoś z Was może mi pomoże. Mój tata ma t4.75 z 2013 roku i jest taki problem ze przy orce albo przyczepie ślizga sprzęgło jak ma ciężej. Rzuca olej na sprzęgło i ślizga. Było wielu mechaników wymieniali uszczelnienia na wale sprzęgło dociski wszystko i po złożeniu jest ok za za kilka motogodzin znów zaczyna rzucać olejem na sprzęgło i nie ma orki itd...wymieniali uszczelniacze na wale dawali nawet po 2 żeby było mocniej mimo to problem pozostaję. Mówią że te ciągniki mają wał w skrzyni niczym nie podparty bo nie ma połbiegow i tak sie będzie niestety robić. Jest to bardzo dziwne. Pomoże ktoś? Pozdrawiam
    • Przez Robertb
      Witam mam problem z ogrzewaniem w t 4,65 od jakiegoś czasu przestało działać ogrzewanie ,podejrzewałem  że termostat wymieniłem i nic nadal nie grzeje, odpowietrzyłem tak jak pisze w instrukcji i nadal nic .Dodam że po odpowietrzeniu wąż który idzie od termostatu do chłodnicy nagrzewa się jest gorący a drugi który wychodzi dołem z bloku i idzie do spodu chłodnicy do połowy jest gorący i w połowie tego węża jest zimny . Miał ktoś podobny problem, lub może wiedzieć co jest grane? Będę wdzięczny za jakąkolwiek  pomoc.
    • Przez Turek12
      Cześć mam problem z turem traktor to new holland t4.75 powerstar 
      Tur ostatnimi czasy bardzo dziwnie dziala. Po odpaleniu z rana bardzo ciezko chodzi joystick praktycznie trzeba uzyc bardzo duzo siły zeby go przełamac aby zaczął działać. Po przełamaniu chodzi normalnie oraz ostatnio zauwazylem za sam zaczął sie opuszczać ktos wie co w tej sytuacji zrobić ? 
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj