Skocz do zawartości
Lukasz21_Lubelskie

Kalibracja licznika prędkości w Agrostarze

Polecane posty

Witajcie. Mam delikatny problem w moim Deutz-Fahr Agrostar 4.71. Licznik prędkości wskazuje prędkość tylko do 20 km/h, skrzynie mam 40km/h więc najprawdopodobniej jest źle skalibrowany prędkościomierz.

Czy ktoś z Was wie jak to zrobić poprawnie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
waldac    11

masz zwykły licznik czy agrotronic i radar prękości?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

waldac    11

ZWYKŁY=ANALOGOWY

jeśli nie masz radaru to robisz test odcinka na prędkość teoretyczną-  zakładam że agrotronic działa bo to tez może być przyczyna nie wskazywania prędkości

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Prędkość jest wskazywana. Tylko nie poprawnie. Mógłbyś dokładniej opisać jak zrobić ten test? Co zrobić po kolei żeby nic nie popsuć? ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
waldac    11

wyznacz prosty,  100 metrowy odcinek- ..
wcisnąć przycisk 1(pierwszy z lewej)  przez około 5 sekund, aż do
wyświetlenia słowa - CAL na wyświetlaczu cyfrowym.

Na początku i na końcu odcinka ciągnik musi mieć
minimalną prędkość 2 km/h i nie więcej niż 15 km/h
Jedź i na początku odcinka pomiarowego –

wcisnąć przycisk 2 –obroty WOM
Na wyświetlaczu miga słowo CAL.

Po przekroczeniu końca wyznaczonego odcinka 100m,
- wcisnąć przycisk 3 obroty przedniego wałka WOM .
Kalibracja jest zakończona

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez zacx18
      Witam  mam problem z rozłączaniem się rewersu elektrohydraulicznego   w ciągniku DF Agroplus 100  (skrzynia bez półbiegów). Rewers rozłącza się gdy obroty silnika spadną poniżej 800 obrotów powyżej 800 działa i nie ma  znaczenia czy olej jest ciepły czy zimny    . Gdy rozłączy  się rewers  wyrzuca błąd   w postaci migającej lampki  (jedno błyśnięcie długie , cztery krótkie )
      Czy może być to wina pompy hydraulicznej ? czy coś innego ?
    • Przez dominikl95
      witam mam problem z Deutzem 7206 gdyz jadę sb to cos mi zaczyna trzesc w tylnim moście ale to jeszcze jest tez również uzależnione od ustawienia Tylniego TUZ ,ja mam pytanie co to moze robic i co ma podnośnik do tylniego mostu
    • Przez Halun125
      Witam. Jak w temacie mam problem z hydrauliką ciągnika. Objawy to słabe podnoszenie na rozgrzanym oleju maszyn na tylnym bądź przednim TUZ, bądź też słabe kiprowanie przyczepy np z gnojem. Po prostu trzeba go wkręcać na 1300-1400 obr/min żeby np. kosiarkę która waży 600 kg jako tako podniósł. Jak olej jest zimny wszystko jest ok a problem pojawia się po rozgrzaniu. Błędów nie ma, jak coś podniesie to nie opuszcza więc rozdzielacz chyba sprawny. Po spuszczeniu oleju z hydrauliki (wersja B więc ma oddzielny zbiornik) na dnie kasterki znajdowały się opiłki chyba miedziane bo magnes ich nie przyciągał, a że olej muszę często spuszczać bo zbiornik się rozwarstwia tak ostatnim razem pierwszy raz natknąłem się na te opiłki. 
      Czy jest to być może wina pompy? Ciągnik jest z 2012 r i ma 2800 z hakiem przejechane. 
    • Przez JurekPa
      Lamborghini lampo 60 uchodziły za trwałe, szczególnie jeśli chodzi o silniki.
      Tymczasem traktor już co prawda niemłody, ale dopiero przekroczył 3 tys mth i zaczęła świecić lampka ciśnienia oleju po rozgrzaniu. Zmierzone ciśnienie na zimno przekracza 4 bary, po rozgrzaniu spada poniżej 2 i lampka świeci. Olej wymieniany regularnie na zalecany przez producenta.
      Czyżby to już  czas na wymianę/naprawę wału korbowego i panewek?
      A może problem leży w innym miejscu (jakiś przeciek, pompa oleju itp)?
      Miał ktoś taki przypadek?
    • Przez dasas12345
      Witam. Ostatnio pojawił się błąd w traktorze T15 i 17 odpowiedzialne za czujnik obecności operatora na siedzeniu. Moje pytanie brzmi czy da się go usunąć na dobre z fotela GRAMMER tak by nie wyskakiwały mi te błędy, czy raczej nie obejdzie się bez kupna nowego ????
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.