krycha2000

Wymiana ojeju w pompie paliwowej JUMZ

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
krycha2000    9
Napisano (edytowany)

Czy ktoś podpowie mi w którym miejscu wymienia się olej w pompie paliwowej w silniku od JUMZA i ile oleju wchodzi do pompy paliwowej.

Pozdrawiam.

Edytowano przez krycha2000

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krycha2000    9
Napisano (edytowany)

1989 rok. Jest to koparka wersja rolnicza.

post-206962-0-00766100-1496252691_thumb.jpg

Edytowano przez krycha2000

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
GucioJUMZ    393

W  tych pompach już jest centralne smarowanie z silnika i nie musowo wymieniać i dolewać jak chcesz to możesz dolać z 0,3l do pompy ale i tak olej wróci do silnika możesz spokojnie jechać nic się nie stanie mam ten sam rocznik 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krycha2000    9

Wiesz pytam ponieważ do tej pory obsługiwałem same Ursusy, a teraz zakupiłem koparkę Białoruśkę typ rolniczy i uczę się tej ruskiej techniki.

Muszę jeszcze usunąć luz na kolumnie kierowniczej, wiesz może jak to zrobić. Przy okazji napisz ile oleju idzie do silnika, bo nalałem 16 litrów, chyba nie za dużo ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
LTZ55a    118

A nie ma bagneta? I nie za dużo 16 l?


Sprzedam części silnika MTZ 50/550 oraz katalog części MTZ50/550.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
GucioJUMZ    393

W silnik wchodzi coś koło 18L zawsze kupuje 20L od mini do maxi mamy prawie 2L oleju w silniku . Odnośnie Układu kierowania oj temat rzeka ale czy na pewno na tym serwie jest luz czy na drążki i reszta . Naprawa tego układu zbyt długo nie poprawi nam kierowania on się szybko wybija 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
LTZ55a    118

Raczej jest luz w kolumnie, a nie na końcówkach drążków, znając ruskie ciągniki.


Sprzedam części silnika MTZ 50/550 oraz katalog części MTZ50/550.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krycha2000    9

W drążkach luz podokręcałem podniosłem przód i luz jest na kolumnie. Ponoć z tyłu wyjmuje się podkładki pod specjalnym dekielkiem od strony koła i luz się usuwa. Czy któryś z was to robił ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Maksol
      Witam chciałbym zakupić MTZ i chcę wiedzieć którą skrzynię biegów lepiej wybrać:
      -MTZ 892.2 SKRZYNIA 18/4
      -MTZ 952.2 SKRZYNIA 14/4
    • Przez Maksol
      Witam mam pytanie do posiadaczy MTZ  o opinie o nowszych modelach MTZ lub konkretnym modelu 892.2. Co się w nich konkretnie psuje i czy w ogóle warto kupować nowego MTZ w dobrej cenie? Jak spisuje się w orce, talerzówce i agregacie siewnym 3m?
    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez Bostorn
      Witam
      Od niedawna jestem posiadaczem stety bądź niestety Jumza wersji rolniczej Koparko spycharki. Masa kasy w niego poszła i idzie dalej, gdyż nie lubię, jak mój sprzęt przypomina szajs. Porobiłem silnik, teraz czas na hydraulike. Dużo przewodów jest powymienianych, niektóre są dużo za długie, czepiają, haczą. Przewod od obrotu czepia o łapę, Jutro porobię zdjęcia i wstawię jak to u mnie wygląda. (wszystkie te operacje robił, robili poprzedni właściciele) 
      Moje pytania oraz problemy są zastępujące :
      - Czy mógłby mi ktoś pomóc z odpowiednim ułożeniem przewodów i ich podłączeniem tak, aby wszystko było tak jak należy? Może ktoś coś źle podłączył, złą stroną poprowadził? 
      - Podczas pracy masztem potrafi dziwnie działać, tzn chcę do góry coś unieść, siłownik idzie do dołu, a po chwili idzie do góry. , czasami bywa tak, że silnie i szybko podnosi, bądź obraca się w 1 stronę, a w 2gą bardzo bardzo powoli i z oporem wraca.  Ostatni z siłowników (od wideł) mocno ciekł, więc go wyjąłem, oczywiście był prawie cały schowany, podczas odkręcania przewodów, w górnym było ciśnienie i powietrze, tryskało i pluło konkretnie. Czego to może być wina? Układ jest zapowietrzony? Jak go odpowietrzyć? 

    • Przez Maksol
      Witam mam pytanie co do biegów w mtz 892.2 mianowicie czy jeśli jadę ciągnikiem to muszę zmieniać w trakcie jazdy na tryb z szybszymi biegami czy mogę od stojącego wrzucić tryb z szybszymi biegami i od początku jechać tylko na nich? Zamiast zaczynać z trybu z niższymi biegami i zmieniać w trakcie jazdy na tryb z wyższymi żeby jechać po koleji czy od razu mogę z postoju jechać na szybszych nie ruszając wolniejszych?Chyba że to po prostu są biegi polowe i szosowe jak w starych ciągnikach?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj