Skocz do zawartości
krycha2000

Wymiana ojeju w pompie paliwowej JUMZ

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Jumz
krycha2000    0
Napisano (edytowany)

Czy ktoś podpowie mi w którym miejscu wymienia się olej w pompie paliwowej w silniku od JUMZA i ile oleju wchodzi do pompy paliwowej.

Pozdrawiam.

Edytowano przez krycha2000

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

GucioJUMZ    290

W  tych pompach już jest centralne smarowanie z silnika i nie musowo wymieniać i dolewać jak chcesz to możesz dolać z 0,3l do pompy ale i tak olej wróci do silnika możesz spokojnie jechać nic się nie stanie mam ten sam rocznik 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krycha2000    0

Wiesz pytam ponieważ do tej pory obsługiwałem same Ursusy, a teraz zakupiłem koparkę Białoruśkę typ rolniczy i uczę się tej ruskiej techniki.

Muszę jeszcze usunąć luz na kolumnie kierowniczej, wiesz może jak to zrobić. Przy okazji napisz ile oleju idzie do silnika, bo nalałem 16 litrów, chyba nie za dużo ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
LTZ55a    36

A nie ma bagneta? I nie za dużo 16 l?


Sprzedam: 

- Katalog części MTZ 50/52.

- Części silnika MTZ 552.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
GucioJUMZ    290

W silnik wchodzi coś koło 18L zawsze kupuje 20L od mini do maxi mamy prawie 2L oleju w silniku . Odnośnie Układu kierowania oj temat rzeka ale czy na pewno na tym serwie jest luz czy na drążki i reszta . Naprawa tego układu zbyt długo nie poprawi nam kierowania on się szybko wybija 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
LTZ55a    36

Raczej jest luz w kolumnie, a nie na końcówkach drążków, znając ruskie ciągniki.


Sprzedam: 

- Katalog części MTZ 50/52.

- Części silnika MTZ 552.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krycha2000    0

W drążkach luz podokręcałem podniosłem przód i luz jest na kolumnie. Ponoć z tyłu wyjmuje się podkładki pod specjalnym dekielkiem od strony koła i luz się usuwa. Czy któryś z was to robił ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez kellyq
      cześć
      Znajdzie się jakaś dobra dusza która by zmierzyła jaki jest gwint w czujniku temperatury wody w mtzcie np takim. Chodzi o tą dużą nakrętkę którą przykręca się czujnik.
       

    • Przez galoni
      Witam
       
      Znalazłem na allegro taki zestaw do wspomagania na orbitrol http://allegro.pl/wspomaganie-na-orbitrol-mtz-belarus-pompa-gratis-i1203511074.html
      Mam pytanie :
      -czy ktoś podobny zestaw zastosował u siebie?
      -czy to zda egzamin?
      -czy tam są wszystkie części jakie są potrzebne do MTZ-82? ( rocznik 90.)
    • Przez mtzecik82
      Witam
      Czy tur od ursusa 1224 będzie pasował do mtz 82 ? czy dużo będzie przeróbek i czy nie jest za ciężki ten tur na mtz?
    • Przez grego
      Mój MTZ miał straszne problemy z odpalaniem, jesli nawet juz załapał to nie był w sytanie wejśc na obroty. Wytypowałem że to wina pompyt wtryskowej.
      Znalazłem u siebie właściwie taką sama pompe, symbol ten sam zdaje się UTN -5, po założeniu i odpowietrzeniu pali na dotyk i wchodzi na obroty, ale...maksymalne obroty to tylko 1600 ob/min. Jak sie dobrze przyjrzałem to nawet tak pisze na tej pompie. Wykręciłem tą śrube regulacyjną, ale teraz max obroty to i tak tylko około 2000. Do sie jeszcze coś z tym zrobić?
×