Skocz do zawartości
krycha2000

Wymiana ojeju w pompie paliwowej JUMZ

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Jumz
krycha2000    0
Napisano (edytowany)

Czy ktoś podpowie mi w którym miejscu wymienia się olej w pompie paliwowej w silniku od JUMZA i ile oleju wchodzi do pompy paliwowej.

Pozdrawiam.

Edytowano przez krycha2000

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krycha2000    0
(edytowany)

1989 rok. Jest to koparka wersja rolnicza.

post-206962-0-00766100-1496252691_thumb.jpg

Edytowano przez krycha2000

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

GucioJUMZ    295

W  tych pompach już jest centralne smarowanie z silnika i nie musowo wymieniać i dolewać jak chcesz to możesz dolać z 0,3l do pompy ale i tak olej wróci do silnika możesz spokojnie jechać nic się nie stanie mam ten sam rocznik 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krycha2000    0

Wiesz pytam ponieważ do tej pory obsługiwałem same Ursusy, a teraz zakupiłem koparkę Białoruśkę typ rolniczy i uczę się tej ruskiej techniki.

Muszę jeszcze usunąć luz na kolumnie kierowniczej, wiesz może jak to zrobić. Przy okazji napisz ile oleju idzie do silnika, bo nalałem 16 litrów, chyba nie za dużo ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
LTZ55a    81

A nie ma bagneta? I nie za dużo 16 l?


Prawie do końca września zorganizowana jest zbiórka pieniędzy dla użytkownika AF na odbudowę MTZ 82 po pożarze.

Zapraszam do współpracy zrzutka.pl/pv4rrz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
GucioJUMZ    295

W silnik wchodzi coś koło 18L zawsze kupuje 20L od mini do maxi mamy prawie 2L oleju w silniku . Odnośnie Układu kierowania oj temat rzeka ale czy na pewno na tym serwie jest luz czy na drążki i reszta . Naprawa tego układu zbyt długo nie poprawi nam kierowania on się szybko wybija 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
LTZ55a    81

Raczej jest luz w kolumnie, a nie na końcówkach drążków, znając ruskie ciągniki.


Prawie do końca września zorganizowana jest zbiórka pieniędzy dla użytkownika AF na odbudowę MTZ 82 po pożarze.

Zapraszam do współpracy zrzutka.pl/pv4rrz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krycha2000    0

W drążkach luz podokręcałem podniosłem przód i luz jest na kolumnie. Ponoć z tyłu wyjmuje się podkładki pod specjalnym dekielkiem od strony koła i luz się usuwa. Czy któryś z was to robił ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Eryko
      Witam.jak podłączyc czujnik poziomu paliwa w MTZ? w załączniku fotka jak to wygląda

    • Przez rastafarmer
      Witam wszystkich bardzo serdecznie!
      Jestem nowym użytkownikiem- pomimo tego że przeczytałem regulamin, proszę o troszeczkę wyrozumiałości i uwagi jeśli robię jakieś błędy
      Mianowicie posiadam MTZ-ta 82 z przednim napędem. W najbliższym czasie chciałbym wymienić w nim opony z przodu.
      Fabrycznie mam wstawione 11,2 R20. W związku z powyższym mam do Was pytanie- czy jest możliwość wstawienia opon 12,4 R20? Czy to się wszystko "zgra" bez wymiany tylnych opon?
      Proszę o porady i uwagi.
      Pozdrawiam!
       
      Szymek
    • Przez dzastin
      Witam!
      Mam dylemat odnośnie przyłączenia hydrauliki wapniarki do ciągnika. Potrzebuje podłączyć dwa węże, z którego jeden będzie zasilający a drugi na powrocie. Standardowo podłączyłem je jak pług obrotowy do tych gniazd z lewej strony, zamieniając dwukrotnie pozycją prawy na lewe i lewe na prawe, ale za każdym razem wysadziło mi uszczelniacz przy wapniarce. jako że nie jestem wybitnym specjalistą w tych sprawach , a w książkach serwisowych ciężko cokolwiek znaleźć mam do Was pytanie: czy za powrót oleju nie będzie czasem odpowiadało to gniazdo z prawej strony ciągnika? Będę wdzięczny za jakąkolwiek poradę ;)

    • Przez Kacper2305
      Witam. Niechcący poprzestawialem ustawienia licznika w belarusie. 952 2011r przód krzyzakowy koła z tyłu r34. Czy wie ktoś jakie muszą być ustawione te kody i pomorze? 



    • Przez Nikita_Bennet
      Witam ponownie.
      Dopiero co przyszły świece żarowe i miałem się do tego brać ale najpierw chcieliśmy coś z pszenicy zasiać. Skończyliśmy sianie kawałka (jesteśmy w połowie) ale już zjeżdżając z pola (4km) było słychać tak jakby stukanie między silnikiem a skrzynią biegów. Słychać po obu stronach ciągnika, bardziej metalicznie po prawej tam gdzie jest ten element/obudowa w który wchodzi dźwignia załączania przedniego napędu. Najgorsze że ostatnio musieliśmy kończyć talerzowanie MTZ952 a nie Zetorkiem 10145 bo tam padł mi alternator. Wyszło wtedy że trochę słabo napęd w MTZcie ciągnie ale człowiek pomyślał że pewnie tarczki trza dociągnąć.
      Co może być?
      Ogólnie na jutro plan jest taki aby spuścić olej ze skrzyni i zobaczyć czy nie ma opiłków lub śmieci, spróbować przez otwór z lewej strony, ten od smarowania sprzęgła zobaczyć czy coś nie walnęło przy sprzęgle choć tam niewiele widać, zwalić prawe koło i zdjąć tą przystawkę od napędu, sprawdzić czy tarczki są dokręcone bo to i tak muszę zrobić.
      Jakieś inne sugestie??
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.