Skocz do zawartości

Polecane posty

dymek333    1

Witam, od dłuższego czasu mam problem z moim MFem. Wszystko zaczęło się wczesną wiosną kiedy zauważyłem sporą plamę oleju pod przednim mostem. Na podniesionym przodzie olej kapie bardzo intenswywnie. Po wyłączeniu amortyzacji olej przestał kapać ale po niedługim czasie zaswiecala się kontrolka wysokiego ciśnienia kiedy silnik miał obroty wyższe niż 1500 rpm. Zajżałem do filtrów i okazało się ze są zassane co mnie zdziwiło bo traktor miał niedawno remontowaną skrzynię i wszystko było wymienione. Wymieniłem filtry i na dzień był spokój z kontrolką ale później znów zaczęła świecić i filtry też zassane. Kupiłem drugi komplet filtrów i do dzisiaj w tej kwestii jest spokój chociaż czasem kontrolka wysokiego ciśnienia potrafi się zaświecić.
Po ceregielach z kontrolką, olej z siłownika unoszącego przednią oś zaczął kapać pomimo tego że amortyzacji nie włączałem. Praktycznie w tym samym dniu zamówiłem komplet uszczelniaczy do amortyzacj przedniej osi i wymieniłem je razem z ojcem. Problem niestety się nie rozwiązał i olej nie kapie tylko na opuszczonym przodzie a na podniesionym leci bardzo intenswywnie.
Dodam jeszcze że przy wyłączaniu amortyzacji, przez ok. 30 sekund słychać mocne buczenie hydrauliki.
Miał ktoś może podobny problem albo zna kogoś kto mógłby to naprawić ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mariusz(ZDUN)    190

Zapraszam do warsztatu 501832246. a co do kontrolki to raczej obsługi skrzyni a nie jakiegoś wysokiego ciśnienia? i skoro skrzynia była robiona to nie ma prawa się zapalać chyba że mylisz ją z kontrolką zapchanego filtra.


Mechanika Rolnicza.
Naprawy ciągników zachodnich , wszystkie podzespoły i układy, regeneracja uszkodzonych części, regeneracje pomp hydrauklicznych tłoczkowych. Części zamienne nowe i używane. 501832246 Mariusz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dymek333    1

Dzięki, odezwę się jak robota trochę ucichnie.
Co do kontrolki to jest ona chyba od zapchania filtra. Nr 4 na obrazku.
Dziwi mnie to, że się zapala bo dbam o wszystkie płyny i wymieniam filtry systematycznie.

post-29094-0-47102700-1495622458_thumb.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez DamianWilk
      Witam. Jest jakiś sposób np. sciagniecie kostki itp na zdjęcie blokady pretkości 40km/h?
      Massey 5455 125km
    • Przez DominikPocisk
      Witam, wszystkich użytkowników serii 6200. Czy ktoś może potrafi skalibrować rewers i sprzęgło? poczytałem na forum trochę tematów lecz nic konkretnego nie znalazłem.
      Ciągnik mam kilka miesięcy a sprawa wygląda tak ze jak włączę do przodu, to czuć delikatne szarpnięcie, a następnie ciągnik łagodnie ruszy, przy włączaniu do tyłu od razu delikatnie rusza posiadam MF 6280.
       
      Czym może być spowodowane szarpniecie przy ruszaniu w przód? czyżby wymagał kalibracji a może już skrzynia jest częściowo wyeksploatowana?
    • Przez Kondzio342
      Witam wszystkich jestem nowym na forum i mam kilka pytań. Zakupiłem niedawno massey fergusson 4255. Mam problem z podnośnikiem mam agregat uprawowo siewny z wałem paker spaw metu i nie podnosi nawet samego agregatu. Agregat waży 1100kg pompa przy siłowniku wspomagającym została zmierzona i daje zaledwie 60bar. Ile powinna dawać pompa w tych modelach? I drugie pytanie jakie pługi obrotowe do tego ciągnika???
    • Przez Michal0987
      Witam ostatnio kupiłem traktor massey ferguson 6255 z 2002r.i ostatnio podczas pracy przy agregacie uprawczym nagle stracił moc tak jak by stracił że 30 koni.traktor został dostarczony do mechanika który po wstępnych oględzinach zdemontowal turbo i okazało się że jest w nim pelno oleju.a po chwili zauważył że przy silniku brak jest (jak on to powiedział skraplacza odmy oleju silnika) tylko przewód od odmy podłączony jest do wlotu powietrza do kolektora.i teraz tu moje pytanie czy aby na pwno to jest przyczyną tego oleju w turbiie czy silnik ma przedmuchy i jest do naprawy.dodam jeszcze że za ten skraplacz chce 2.5tys.chcialem porównać ceny z Internetem ale nie mogę tego znaleźć.z góry dzięki za każdą poradę.
    • Przez tomek44
      Witam! Potrzebna pomoc, otóż szwankuje mi obrotomierz jego wskazówka delikatnie drga do około 300-500 obr/min i nie rusza wyżej. Myślałem ,że problem tkwi w czujniku obrotów który znajduje się w pompie hydraulicznej jednak po wymianie na nowy dalej jest to samo. Proszę o rade gdzie dalej szukać, czy jest to awaria samego licznika a może problem tkwi gdzie indziej.
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.