Skocz do zawartości

Polecane posty

dymek333    2

Witam, od dłuższego czasu mam problem z moim MFem. Wszystko zaczęło się wczesną wiosną kiedy zauważyłem sporą plamę oleju pod przednim mostem. Na podniesionym przodzie olej kapie bardzo intenswywnie. Po wyłączeniu amortyzacji olej przestał kapać ale po niedługim czasie zaswiecala się kontrolka wysokiego ciśnienia kiedy silnik miał obroty wyższe niż 1500 rpm. Zajżałem do filtrów i okazało się ze są zassane co mnie zdziwiło bo traktor miał niedawno remontowaną skrzynię i wszystko było wymienione. Wymieniłem filtry i na dzień był spokój z kontrolką ale później znów zaczęła świecić i filtry też zassane. Kupiłem drugi komplet filtrów i do dzisiaj w tej kwestii jest spokój chociaż czasem kontrolka wysokiego ciśnienia potrafi się zaświecić.
Po ceregielach z kontrolką, olej z siłownika unoszącego przednią oś zaczął kapać pomimo tego że amortyzacji nie włączałem. Praktycznie w tym samym dniu zamówiłem komplet uszczelniaczy do amortyzacj przedniej osi i wymieniłem je razem z ojcem. Problem niestety się nie rozwiązał i olej nie kapie tylko na opuszczonym przodzie a na podniesionym leci bardzo intenswywnie.
Dodam jeszcze że przy wyłączaniu amortyzacji, przez ok. 30 sekund słychać mocne buczenie hydrauliki.
Miał ktoś może podobny problem albo zna kogoś kto mógłby to naprawić ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mariusz(ZDUN)    199

Zapraszam do warsztatu 501832246. a co do kontrolki to raczej obsługi skrzyni a nie jakiegoś wysokiego ciśnienia? i skoro skrzynia była robiona to nie ma prawa się zapalać chyba że mylisz ją z kontrolką zapchanego filtra.


Mechanika Rolnicza.
Naprawy ciągników zachodnich , wszystkie podzespoły i układy, regeneracja uszkodzonych części, regeneracje pomp hydrauklicznych tłoczkowych. Części zamienne nowe i używane. 501832246 Mariusz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dymek333    2

Dzięki, odezwę się jak robota trochę ucichnie.
Co do kontrolki to jest ona chyba od zapchania filtra. Nr 4 na obrazku.
Dziwi mnie to, że się zapala bo dbam o wszystkie płyny i wymieniam filtry systematycznie.

post-29094-0-47102700-1495622458_thumb.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez witch
      Witam problem jest taki EHR nie reaguje, przełącznikiem daje na opuszczanie i brak reakcji  świeci dioda,próbowałem awaryjnie opuścić ,ale nic się nie dzieje.
    • Przez pulek227
      Witam.
      Mam problem z odnośnikiem w Mf6480
      Podniósł pług a teraz nie idzie to w żaden sposób opuścić. Na panelu pokazuje niby kontrolną w dół że opuszcza Ale podnosnik ani drgnie. Na blotnikach przyciskami też nie reaguje
      Próbowałem też pod ciągnikiem awaryjnie alektrozaworami opuścić
      Ale na sadzonym ciągniki te przyciski z gumkami się wciskają na obu elektrozaworach A gdy ciągnik zapalony to jeden się wciska a drugi nie da rady a pług jak był w powietrzu tak jest. 
      Może ktoś pomóc w tej sprawie
    • Przez kostek
      Dzisiaj z wujkiem jedziemy do korbanków po nowy traktor MF 5465 jest jakiś uzytkownik takiego traktoru dodam ze ma skrzynie dyna 4 są jakos mocno awaryjne????
    • Przez Nowak5425
      Witam. Poszukuję posiadaczy Mf-a 5475, mam kilka pytań, chodzi mi głównie o modele w roczniku 2010 i w górę.
      Jakie silniki były w tych ciągnikach, Perkins, Sisu ?
      Co z awaryjnością tego modelu ?
      Słyszałem już nie od jednej osoby, że jeśli chodzi o silnik z układem zasilającym Common Rail, po ~ 2000 mth zaczynają się kosztowne naprawy (~20 tyś PLN ). Konkretnie wymiana / regeneracja wtryskiwaczy i to samo z pompą wtryskową ? Posiadacze tego modelu w Common Railu, potwierdzacie to ? Co więcej powiecie na temat tego ciągnika ?
    • Przez FilipKieca14
      Witam, problem polega na tym, że na włączonym przednim napędzie coś zgrzyta (niby z przodu), po wyłączeniu napędu problem znika. Co tam mogło się urodzić? Z góry dzięki za odpowiedzi
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.