Skocz do zawartości

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Deutz
DawidWsik    2
Napisano (edytowany)

Witam mam problem ponieważ ruszyłem ciągnikiem do przodu i gdy przełączyłem rewers do tyłu ciągnik nie chciał ruszyć na bocznym ekranie wyświetlił się kluczyk i błąd nr 50 oraz nie można było zmieniać półbiegów.Ciągnikiem można jechać tylko do przodu lub do tyłu zmiana kierunku powoduje wyłączenie rewersu.Co może powodować ten problem?

Edytowano przez DawidWsik

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

najprawdopodobniej błąd czujnika predkosci obrotów wałka ale zbyt mało informacji aby wypowiedzieć się głębiej


niezależny serwis grupy same deutz fahr ;naprawa elektroniki diagnostyka i kalibracje urządzeniami oryginalnymi naprawa silników, skrzyń biegów TTV ZF
TEL 509500422

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
DawidWsik    2

Mi się wydaje że jest to czujnik nhk ponieważ ma na sygnale tylko 0.21v(masa jest a na plusie ma 7.87v)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

do pomiaru czujnika tego typu używa się oscyloskopu a nie można go mierzyć miernikiem (w dodatku jakimś tanim) bo można go uszkodzić w dodatku czujnik nie podaje cały czas sygnału tylko impulsy


niezależny serwis grupy same deutz fahr ;naprawa elektroniki diagnostyka i kalibracje urządzeniami oryginalnymi naprawa silników, skrzyń biegów TTV ZF
TEL 509500422

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
DawidWsik    2

Kolego troszeczkę słaba diagnoza ponieważ czujnik po mierzeniu nic mu się nie stało a wina cała leżała w instalacji 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Kolego ja ci nie diagnozowałem ciągnika napisałem że to może być czujnik wałka jak i się nie pomyliłem (problem leżał po stronie wskazań z czujnika nhk)

co do sprawdzania czujnika to napisałem prawdę ze miernikiem nie sprawdzisz czy daje impulsy i jakie powinno się go mierzyć oscyloskopem i rozumie się samo przez się że mierzy się w 2ch miejscach 1 przy czujniku 2 przy centralce i wtedy wychodzi czy czujnik czy kable

co do uszkodzenia czujnika miernikiem zdarza się to niezwykle rzadko ale się zdarza kilku krotnie miałem taka okazje to zaobserwować ciekawe a jednak

 

wiec proszę o nie branie mojej podpowiedzi bo to była tylko podpowiedz za diagnozę bo taka mogę wystawić dopiero wtedy gdy sam sprawdzę !

 

pozdrawiam i miłego :)


niezależny serwis grupy same deutz fahr ;naprawa elektroniki diagnostyka i kalibracje urządzeniami oryginalnymi naprawa silników, skrzyń biegów TTV ZF
TEL 509500422

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez michnik12
      witam problem dotyczy tego że podczas podnoszenia tura on szarpie. w ciągniku zostały wymienione pompy , filtry od oleju.Jednak problem nadal został.
    • Przez AGEPOWER
      Witam,
      jestem nowy na forum. Zajmuję się od 11 lat silnikami DEUTZ. Chętnie pomogę wszystkim użytkownkom:-) Odpowiem na każde pytanie, doradzę, zdiagnozuję, naprawię.
      Zapraszam do zadawania pytań.

       
    • Przez Xeon
      Witam,
      Zaczyna mi siadać skrzynia w DX 6.30. Sam wyrzuca biegi, poza tym reduktor w położeniu M blokuje się oraz 4 bieg zgrzyta przy włączaniu.
      Trochę poszukałem informacji o tych skrzyniach i znalazłem, że siadają w nich łożyska (prawdopodobnie to jest przyczyną wywalania biegów i blokowania M), natomiast 4 bieg, to prawdopodobnie synchronizator.
      Żeby dobrać się do skrzyni, to trzeba ciągnik rozpołowić w 2 miejscach oraz zrzucić kabinę - ogrom roboty. 
      Teraz zastanawiam się, czy w ogóle zabierać się za jej remont. Ile dostałbym za ten ciągnik (85 rok, wszystko w idealnym stanie  - poza skrzynią)? Tylko z drugiej strony za tą kasę nic sensownego raczej nie kupię z podobną mocą.
      Druga kwestia, czy jestem w stanie ogarnąć tą skrzynię sam (nie pytam o zdjęcie kabiny i rozpołowienie ciągnika) - chodzi o to, czy da się ocenić który element w skrzyni wymaga naprawy/wymiany?
      Robiło się skrzynię w 30ce, 60ce, 80ce, ale z zachodnimi nie miałem styczności. 
      Ktoś remontował taką skrzynię (co było do wymiany i jak chodzi po złożeniu)? Inne DXy mają bliźniaczą skrzynię, więc niekoniecznie mówimy o tej z 6.30.
    • Przez Casevil
      Czy rama od tura z Lamborghini champion 135 może spasowac do innych ciągników? Jeżeli ktoś wie na 100% proszę napisać (tur nowy metal-tech) 
    • Przez adrian123292
      Witam. Tak jak napisałem w temacie mam problem z hydrauliką w moim agrotronie k110. Otóż po odpaleniu po dłuższym postoju (1 noc) nie działa w ogóle hydraulika, ani podnośnik ani tur, ani hydraulika zewnętrzna. Wtedy muszę poluzować nakrętkę węża ciśnieniowego przy pompie na odpalonym silniku, wyleci trochę powietrza z pod niej i hydraulika zaczyna działać. I tak za każdym razem po odpaleniu muszę robić. Niestety nie działa ona za specjalnie.. Jest strasznie wolna i słychać taki jakby opór gdy podnoszę podnośnik czy inne urządzenie.. Ciągnik mam od nowości od 2007r i dotychczas było wszystko w porządku. Nie ma żadnych wycieków na zewnątrz, filtr oleju oraz olej nowy.. Pomocy..
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.