jabimc

Słaby i grzejący się silnik case mx 150.

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
jabimc    2

Witam koledzy mam problem z Case-em mx 150 z 2001r. Ciagnik jest bardzo zamulony i przegrzewa się. Sprawdzone zostało wisko, termostat, chłodnica, pompa wody tłoczy, filtry paliwa wymienione.

Silnik ładnie odpala, nie kopci, nie dmucha odmą. Na postoju żwawo wkręca się na obroty, a przy jeździe ciężko ma ruszyć sam z 3 biegu i pierwszej połówki. Co według was może być winą takiego zachowania?? Czy miał ktoś coś takiego w swoim ciągniku i jak sobie z tym poradził.

Ja myśle że może to być źle ustawiony kąt wtrysku lub rozrząd co o tym myślicie? Dodam jeszcze że ciagnik przyjechał z Niemiec i widać na nim że pompa była wyciągana i coś było kombinowane..

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    579

To faktycznie słaby, bo ja z 6 metrowym kompaktorem ruszam z  3 na 1 półbiegu.

Pompa do regulacji i od razu na 170 km przetsaw.

Co do temperatury to sam walczyłem parę lat i okazało się że dobrze jest.  Zobacz u mnie w galerii jest zdjęcie jaką  ma temperaturę  na wskaźnikach.Z lewej woda 94 z prawej olej  103 na dole oryginał.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jabimc    2

Kolego a to przestawienie na 170 to tylko kwestia regulacji pompy czy w gre jeszcze wchodzi wymiana np wtryskiwaczy?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gosciu506    196

sprawdź czy hamulce go nie trzymają skoro ma problem z ruszaniem moze cos przyrdzewialo czy zapieklo a sprawdz jeszcze filtr powietrza

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    579

Tylko i wyłącznie pompa jest inaczej ustawiona pod 170,  zawory też wyreguluj.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piotrdd    62

To wszystko co koledzy wyżej napisali a ja jeszcze dodam od siebie sprawdzić czy układ dolotowy jest szczelny i układ sterowania turbiną  zmierzyć ciśnienie doładowywania  czy turbina nie przeładowuje lub  nie doładowuje  na końcu jak wszystko zostanie sprawdzone zostają krzywki na wałku rozrządu czy nie są wytarte i musi być dobrze.  

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jabimc    2

Więć tak, sprawdziłem ciśnienie doładowania i wyszło 0,3 bara, podłączyłem zwykły manometr od pompowania kół w to miejsce gdzie wychodzi rurka do pompy wtryskowej. Ściągnąłem wąż dolotowy do turbo i okazało się że wirnik ma około 2 milimetrów luzu bocznego, a najdziwniejsze jest to że turbo w środku od strony intercoolera jest suchutkie i nie ma w nim grama oleju? I teraz moje pytanie czy kupić nowe turbo za 3600 czy oddać to do regeneracji???

 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    579

Małe ciśnienie, ale kup na allegro wskaźnik cisnienia i podłącz. Regeneracja dużo tańsza, bo obudowa zostaje twoja.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Uziu92    7941

jak te cisnienie mierzyłeś ? przy pełnym obciążeniu ? jak napostoju to wiecej Ci nie nadmucha, jak turbina sucha, a ma luz to czesco cisnienie oleju ten luz przy pracy kasuje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
corrado    401

Turbo zostawiłbym w spokoju skoro jest suche raczej złego nic się nie dzieje i tak jak kolega wyżej pisze ciśnienie oleju może je niwelować. Sprawdź zawory i wtryski i oczywiście pompę. Jeśli nadal chciałbyś bawić się z suszarką to śmiało możesz regenerować.


„Uważajcie na ludzi, którzy się nie śmieją. Są niebezpieczni”

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    579

Żeby sprawdzić ciśnienie  w turbo to musisz mu dowalić w czasie jazdy na 3 biegu, wtedy pokaże, na sucho nic nie pokaże.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jabimc    2

Jednak turbo zostawię w spokoju poki co, na pierwszy ogień pójdzie pompa, wtryski do sprawdzenia, zawory i rozrząd czy jest dobrze ustawiony...

Czy mógłby mi jeszcze ktoś wytłymaczyć krok po kroku jak zdemontować pompę wtryskową?

 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    579

Pisałem ci jak jak ściągnać, zapomniałem ze trzeba rurki odkręcić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez roxor
      Witam panowie mam do was taka prośbę chce kupić case mx 135 to mój pierwszy case i nie wiem na co trzeba zwrócić uwagę w tym ciągniku jeżeli ktoś wie coś na temat tego ciągnika to proszę o wasze rady dzięki i pzdr.
    • Przez messot
      Witam
      Pacjent bliźniaczo podobny do case mx 
      Przy zmianie z 3 na 4 połbiegu delikatnie przydusza silnik i tak samo z 2 na 1
      z 1na 2 ok 
      Z 2 na 3 ok
      Z 3 na 2 ok
      Ciśnienia posprawdzane po 19 na każdym połbiegu
      Cewki podmienione z innego ciągnika 
      Obserwacje przy zmianie z 2 na 1 na drugim koszu ciśnienie spada do ok 15b na ułamek sekundy i dopiero spada liniowo
      Na pierwszym koszu narasta liniowo 
    • Przez agromichu
      Case 4220 podnośnik nie opada pod obciążeniem. Dodatkowo dźwignia od wysokości opadania podnośnika (ta do pługa) tylko podnośniła i opuszczała. Ostatnio tata jej używał i zaczął cały ciągnik drżeć i koniec końców coś się zrobiło tak, że teraz nawet podnośnik nie chce opaść pod obciążeniem. Nie wiem czy to ma znaczenie ale przy uchwycie cięgna centralnego od podnośnika wychodzi jakiś bolec i jest na wierzchu. Gdzie szukać przyczyny? Co to może być? Proszę o pomoc.
    • Przez ProstyRolnikZPodlasia
      witam objaśni mi ktoś od czego są wszystkie pokrętła ehr w case mx 135? z góry dziękuję
    • Przez agromichu
      Gdzie znajduje się pompa hydrauliczna w case 4220? Czy rozdzielacz może przepuszczać olej przez gniazdo? Mam problem z rosiewaczem amazone z hydraulicznymi zasuwami, które się same otwierają na rozgrzanym oleju i czasem jest problem z dźwigniami rozdzialacza ponieważ na rozgrzanym oleju jest problem z otwieraniem i zamykaniem zasów. Tak jakby fiksował rozdzielacz. Proszę o pomoc.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj