Skocz do zawartości
News
jabimc

Słaby i grzejący się silnik case mx 150.

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Case
jabimc    2

Witam koledzy mam problem z Case-em mx 150 z 2001r. Ciagnik jest bardzo zamulony i przegrzewa się. Sprawdzone zostało wisko, termostat, chłodnica, pompa wody tłoczy, filtry paliwa wymienione.

Silnik ładnie odpala, nie kopci, nie dmucha odmą. Na postoju żwawo wkręca się na obroty, a przy jeździe ciężko ma ruszyć sam z 3 biegu i pierwszej połówki. Co według was może być winą takiego zachowania?? Czy miał ktoś coś takiego w swoim ciągniku i jak sobie z tym poradził.

Ja myśle że może to być źle ustawiony kąt wtrysku lub rozrząd co o tym myślicie? Dodam jeszcze że ciagnik przyjechał z Niemiec i widać na nim że pompa była wyciągana i coś było kombinowane..

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    228

To faktycznie słaby, bo ja z 6 metrowym kompaktorem ruszam z  3 na 1 półbiegu.

Pompa do regulacji i od razu na 170 km przetsaw.

Co do temperatury to sam walczyłem parę lat i okazało się że dobrze jest.  Zobacz u mnie w galerii jest zdjęcie jaką  ma temperaturę  na wskaźnikach.Z lewej woda 94 z prawej olej  103 na dole oryginał.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jabimc    2

Kolego a to przestawienie na 170 to tylko kwestia regulacji pompy czy w gre jeszcze wchodzi wymiana np wtryskiwaczy?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

gosciu506    23

sprawdź czy hamulce go nie trzymają skoro ma problem z ruszaniem moze cos przyrdzewialo czy zapieklo a sprawdz jeszcze filtr powietrza

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    228

Tylko i wyłącznie pompa jest inaczej ustawiona pod 170,  zawory też wyreguluj.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piotrdd    32

To wszystko co koledzy wyżej napisali a ja jeszcze dodam od siebie sprawdzić czy układ dolotowy jest szczelny i układ sterowania turbiną  zmierzyć ciśnienie doładowywania  czy turbina nie przeładowuje lub  nie doładowuje  na końcu jak wszystko zostanie sprawdzone zostają krzywki na wałku rozrządu czy nie są wytarte i musi być dobrze.  

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jabimc    2

Więć tak, sprawdziłem ciśnienie doładowania i wyszło 0,3 bara, podłączyłem zwykły manometr od pompowania kół w to miejsce gdzie wychodzi rurka do pompy wtryskowej. Ściągnąłem wąż dolotowy do turbo i okazało się że wirnik ma około 2 milimetrów luzu bocznego, a najdziwniejsze jest to że turbo w środku od strony intercoolera jest suchutkie i nie ma w nim grama oleju? I teraz moje pytanie czy kupić nowe turbo za 3600 czy oddać to do regeneracji???

 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    228

Małe ciśnienie, ale kup na allegro wskaźnik cisnienia i podłącz. Regeneracja dużo tańsza, bo obudowa zostaje twoja.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Uziu92    1834

jak te cisnienie mierzyłeś ? przy pełnym obciążeniu ? jak napostoju to wiecej Ci nie nadmucha, jak turbina sucha, a ma luz to czesco cisnienie oleju ten luz przy pracy kasuje.


Mocy, wrażeń i emocji dostarczają: Ursus C-330, Ursus  C-360, Massey Ferguson 6475, Claas Dominator 96

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
corrado    280

Turbo zostawiłbym w spokoju skoro jest suche raczej złego nic się nie dzieje i tak jak kolega wyżej pisze ciśnienie oleju może je niwelować. Sprawdź zawory i wtryski i oczywiście pompę. Jeśli nadal chciałbyś bawić się z suszarką to śmiało możesz regenerować.


„Uważajcie na ludzi, którzy się nie śmieją. Są niebezpieczni”

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    228

Żeby sprawdzić ciśnienie  w turbo to musisz mu dowalić w czasie jazdy na 3 biegu, wtedy pokaże, na sucho nic nie pokaże.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Uziu92    1834

albo w polu z maszyną pod pełnym obciążeniem.


Mocy, wrażeń i emocji dostarczają: Ursus C-330, Ursus  C-360, Massey Ferguson 6475, Claas Dominator 96

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jabimc    2

Jednak turbo zostawię w spokoju poki co, na pierwszy ogień pójdzie pompa, wtryski do sprawdzenia, zawory i rozrząd czy jest dobrze ustawiony...

Czy mógłby mi jeszcze ktoś wytłymaczyć krok po kroku jak zdemontować pompę wtryskową?

 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    228

Pisałem ci jak jak ściągnać, zapomniałem ze trzeba rurki odkręcić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez TrAkToReK
      Witam
      Tak jak w temacie. Czy to dobry sprzęt ten CASE??? Chce go kupić ponieważ ma dość ładny wygląd i można go używanego za ładne pieniądze, chce aby ciągnik miał MAX 95 KM. I uprzedzam kosztował MAX 60 tys. ZŁ Ile pali bo miałem Ursusa 914 i to była wielka cysterna B)
       
      Pozdrawiam
       
      (Z góry THX)
    • Przez Pitlok4991
      Witam,
      Zakupiłem traktor Case 7120 z Holandi który nie był nigdy rejestrowany ,aby go zarejstrować w PL musi przejść szczegółowy przegłąd tzw "zerowy" 
      Niestety diagnosta nie potrafi znaleść numeru seryjnego nabitego na traktorze i bardzo się o to czepia.
      Dodam że tabliczka jest w kabinie, w Angielskim katalogu znalazłem że numer powinien być "in the floor" jednak na podłodze ani pod nią nigdzie nie potrafię go znaleść
      na ramie z przodu traktora też nie ma.  Pojechałem do znajomego do sąsiedniej wioski gdzie ma taki sam traktor jednak tam też nikt nie wie...
      Może jest na forum ktoś kto rozwiążę tą zagadkę i jednocześnie pomoże ? 
    • Przez mafiastrozyska
      Witam jak w temacie potrzebuje opini na temat nowych ciągników Case Farmall 85A. Jak sie sprawują. Słyszałem że są troche nie udane i nie wiem czy ryzykować  zakup. 
    • Przez zeus320
      Witam.
       
      Potrzebuje pomocy z dokrecenies srub korbowodowych w case ih 1055xl silnik dt358. Nie wiem ile ustawić na kluczu żeby nie przeciagnac srub bo nie sa tanie  
    • Przez alvaroalvaro78
      Witam

      Są tu użytkownicy tych ciągników ? Kupiłem MX220 parę dni temu i czekam na transport. Rozeznaję ilości potrzebnych olejów i filtrów. Ktoś podzieli się wrażeniami z użytkowania? Jak kalibruje się skrzynie, podnośnik i wom ? Jest on bliźniakiem serii TG w NH czy tylko mi się wydaje?
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.