Skocz do zawartości
News
jabimc

Słaby i grzejący się silnik case mx 150.

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Case
jabimc    2

Witam koledzy mam problem z Case-em mx 150 z 2001r. Ciagnik jest bardzo zamulony i przegrzewa się. Sprawdzone zostało wisko, termostat, chłodnica, pompa wody tłoczy, filtry paliwa wymienione.

Silnik ładnie odpala, nie kopci, nie dmucha odmą. Na postoju żwawo wkręca się na obroty, a przy jeździe ciężko ma ruszyć sam z 3 biegu i pierwszej połówki. Co według was może być winą takiego zachowania?? Czy miał ktoś coś takiego w swoim ciągniku i jak sobie z tym poradził.

Ja myśle że może to być źle ustawiony kąt wtrysku lub rozrząd co o tym myślicie? Dodam jeszcze że ciagnik przyjechał z Niemiec i widać na nim że pompa była wyciągana i coś było kombinowane..

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    244

To faktycznie słaby, bo ja z 6 metrowym kompaktorem ruszam z  3 na 1 półbiegu.

Pompa do regulacji i od razu na 170 km przetsaw.

Co do temperatury to sam walczyłem parę lat i okazało się że dobrze jest.  Zobacz u mnie w galerii jest zdjęcie jaką  ma temperaturę  na wskaźnikach.Z lewej woda 94 z prawej olej  103 na dole oryginał.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jabimc    2

Kolego a to przestawienie na 170 to tylko kwestia regulacji pompy czy w gre jeszcze wchodzi wymiana np wtryskiwaczy?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Wojtek026    19

wtryski też mogą być odpowiedzialne za grzanie się silnika i spadek mocy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Popo1993    0

Jak valttra była taka mułowata to wystarczyło wyregulować zawory

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gosciu506    24

sprawdź czy hamulce go nie trzymają skoro ma problem z ruszaniem moze cos przyrdzewialo czy zapieklo a sprawdz jeszcze filtr powietrza

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    244

Tylko i wyłącznie pompa jest inaczej ustawiona pod 170,  zawory też wyreguluj.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piotrdd    35

To wszystko co koledzy wyżej napisali a ja jeszcze dodam od siebie sprawdzić czy układ dolotowy jest szczelny i układ sterowania turbiną  zmierzyć ciśnienie doładowywania  czy turbina nie przeładowuje lub  nie doładowuje  na końcu jak wszystko zostanie sprawdzone zostają krzywki na wałku rozrządu czy nie są wytarte i musi być dobrze.  

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    244

U mnie w turbo  ciśnienie dochodzi do 1,8 bara.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jabimc    2

Więć tak, sprawdziłem ciśnienie doładowania i wyszło 0,3 bara, podłączyłem zwykły manometr od pompowania kół w to miejsce gdzie wychodzi rurka do pompy wtryskowej. Ściągnąłem wąż dolotowy do turbo i okazało się że wirnik ma około 2 milimetrów luzu bocznego, a najdziwniejsze jest to że turbo w środku od strony intercoolera jest suchutkie i nie ma w nim grama oleju? I teraz moje pytanie czy kupić nowe turbo za 3600 czy oddać to do regeneracji???

 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    244

Małe ciśnienie, ale kup na allegro wskaźnik cisnienia i podłącz. Regeneracja dużo tańsza, bo obudowa zostaje twoja.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Uziu92    1967

jak te cisnienie mierzyłeś ? przy pełnym obciążeniu ? jak napostoju to wiecej Ci nie nadmucha, jak turbina sucha, a ma luz to czesco cisnienie oleju ten luz przy pracy kasuje.


Mocy, wrażeń i emocji dostarczają: Ursus C-330, Ursus  C-360, Massey Ferguson 6475, Claas Dominator 96

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
corrado    359

Turbo zostawiłbym w spokoju skoro jest suche raczej złego nic się nie dzieje i tak jak kolega wyżej pisze ciśnienie oleju może je niwelować. Sprawdź zawory i wtryski i oczywiście pompę. Jeśli nadal chciałbyś bawić się z suszarką to śmiało możesz regenerować.


„Uważajcie na ludzi, którzy się nie śmieją. Są niebezpieczni”

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    244

Żeby sprawdzić ciśnienie  w turbo to musisz mu dowalić w czasie jazdy na 3 biegu, wtedy pokaże, na sucho nic nie pokaże.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Uziu92    1967

albo w polu z maszyną pod pełnym obciążeniem.


Mocy, wrażeń i emocji dostarczają: Ursus C-330, Ursus  C-360, Massey Ferguson 6475, Claas Dominator 96

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jabimc    2

Jednak turbo zostawię w spokoju poki co, na pierwszy ogień pójdzie pompa, wtryski do sprawdzenia, zawory i rozrząd czy jest dobrze ustawiony...

Czy mógłby mi jeszcze ktoś wytłymaczyć krok po kroku jak zdemontować pompę wtryskową?

 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    244

Pisałem ci jak jak ściągnać, zapomniałem ze trzeba rurki odkręcić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez fendt856
      Witam otóż mam problem z podnośnikiem i hydraulika w moim case otóż jak ciągnik nie jest rozgrzany to podnośnik chodzi super opuszcza podnosi rewlacjia ale jak sie rozgrzeję to podnośnik zaczyna tak powoli i z opuznieniem podnosic ze masakra i to jescze trzeba gazowac bo inaczej nie podniesie co to może być ?  A z hydrauliką mam problem mianowicie bardzo wolno idzie olej przy niskich obrotach jak da mu sie 1600 to daje ładnie ,przepływ oleju na rozdzielaczach jest na maksa.No i daje ładnie ale po jakiś 20 sekundach zwalnia pomimo ze ma nadal te 1600 obrotów i robie tak że wyłączam i włączam hydraulike i jest normalnie i znow po 20 sekundach to samo . Nie wiem czy cos z pompą hydrauliczna rozdzielacz od wyjść hydraulicznych rozebrałem i wszystko git  więc może miał ktoś taki przypadek i by coś pomógł
    • Przez Damianek94
      Witam. W moim Case Puma 160 wyświetla się komunikat o konieczności przeprowadzenia „light service” i „heavy service”. 
      Przytrzymywanie przycisku „książka&klucz” nic nie pomaga.
      Ma ktoś jakiś sposób na to?
      Pozdrawiam 
       
    • Przez drajwer12
      Witam . Chodzi mi o ustawienie docisku w case 845 xl nabiłem tarcze nową okładziną przetoczyłem docisk koło zamachowe i che to teraz ustawić żeby potem tylko wyregulować na linkach . Jak ktoś się orientuje jak to proszę  o odpowiedz
    • Przez KonradPazik
      Witam chciałbym dowiedzieć się czy ktoś wie jak dobrać się do sprzęgła w case 845 zł ? Z góry dziękuję.
    • Przez bartekandruszko
      Witam. W moim case pompa hydrauliczna znaczyna wyć przy obrotach około 800 później cichnie i znów zaczyna wyć od 1600 do 1700 a później znów cichnie, agregat podnosi biegów nie rozłancza niby wszystko ok, ale jak zacznę podnośić maszynę na tylnym tuzie przy tych obrotach co wyżej napisałem to się wycisza a jak podniesie do końca to znów wyje. Czyżby to były objawy umierajacej pompy? Pozdrawiam 
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.