Skocz do zawartości
News
jabimc

Słaby i grzejący się silnik case mx 150.

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Case
jabimc    2

Witam koledzy mam problem z Case-em mx 150 z 2001r. Ciagnik jest bardzo zamulony i przegrzewa się. Sprawdzone zostało wisko, termostat, chłodnica, pompa wody tłoczy, filtry paliwa wymienione.

Silnik ładnie odpala, nie kopci, nie dmucha odmą. Na postoju żwawo wkręca się na obroty, a przy jeździe ciężko ma ruszyć sam z 3 biegu i pierwszej połówki. Co według was może być winą takiego zachowania?? Czy miał ktoś coś takiego w swoim ciągniku i jak sobie z tym poradził.

Ja myśle że może to być źle ustawiony kąt wtrysku lub rozrząd co o tym myślicie? Dodam jeszcze że ciagnik przyjechał z Niemiec i widać na nim że pompa była wyciągana i coś było kombinowane..

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    261

To faktycznie słaby, bo ja z 6 metrowym kompaktorem ruszam z  3 na 1 półbiegu.

Pompa do regulacji i od razu na 170 km przetsaw.

Co do temperatury to sam walczyłem parę lat i okazało się że dobrze jest.  Zobacz u mnie w galerii jest zdjęcie jaką  ma temperaturę  na wskaźnikach.Z lewej woda 94 z prawej olej  103 na dole oryginał.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jabimc    2

Kolego a to przestawienie na 170 to tylko kwestia regulacji pompy czy w gre jeszcze wchodzi wymiana np wtryskiwaczy?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

gosciu506    24

sprawdź czy hamulce go nie trzymają skoro ma problem z ruszaniem moze cos przyrdzewialo czy zapieklo a sprawdz jeszcze filtr powietrza

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    261

Tylko i wyłącznie pompa jest inaczej ustawiona pod 170,  zawory też wyreguluj.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piotrdd    36

To wszystko co koledzy wyżej napisali a ja jeszcze dodam od siebie sprawdzić czy układ dolotowy jest szczelny i układ sterowania turbiną  zmierzyć ciśnienie doładowywania  czy turbina nie przeładowuje lub  nie doładowuje  na końcu jak wszystko zostanie sprawdzone zostają krzywki na wałku rozrządu czy nie są wytarte i musi być dobrze.  

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jabimc    2

Więć tak, sprawdziłem ciśnienie doładowania i wyszło 0,3 bara, podłączyłem zwykły manometr od pompowania kół w to miejsce gdzie wychodzi rurka do pompy wtryskowej. Ściągnąłem wąż dolotowy do turbo i okazało się że wirnik ma około 2 milimetrów luzu bocznego, a najdziwniejsze jest to że turbo w środku od strony intercoolera jest suchutkie i nie ma w nim grama oleju? I teraz moje pytanie czy kupić nowe turbo za 3600 czy oddać to do regeneracji???

 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    261

Małe ciśnienie, ale kup na allegro wskaźnik cisnienia i podłącz. Regeneracja dużo tańsza, bo obudowa zostaje twoja.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Uziu92    2338

jak te cisnienie mierzyłeś ? przy pełnym obciążeniu ? jak napostoju to wiecej Ci nie nadmucha, jak turbina sucha, a ma luz to czesco cisnienie oleju ten luz przy pracy kasuje.


Mocy, wrażeń i emocji dostarczają: Ursus C-330, Ursus  C-360, Massey Ferguson 6475, Claas Dominator 96

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
corrado    359

Turbo zostawiłbym w spokoju skoro jest suche raczej złego nic się nie dzieje i tak jak kolega wyżej pisze ciśnienie oleju może je niwelować. Sprawdź zawory i wtryski i oczywiście pompę. Jeśli nadal chciałbyś bawić się z suszarką to śmiało możesz regenerować.


„Uważajcie na ludzi, którzy się nie śmieją. Są niebezpieczni”

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    261

Żeby sprawdzić ciśnienie  w turbo to musisz mu dowalić w czasie jazdy na 3 biegu, wtedy pokaże, na sucho nic nie pokaże.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Uziu92    2338

albo w polu z maszyną pod pełnym obciążeniem.


Mocy, wrażeń i emocji dostarczają: Ursus C-330, Ursus  C-360, Massey Ferguson 6475, Claas Dominator 96

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jabimc    2

Jednak turbo zostawię w spokoju poki co, na pierwszy ogień pójdzie pompa, wtryski do sprawdzenia, zawory i rozrząd czy jest dobrze ustawiony...

Czy mógłby mi jeszcze ktoś wytłymaczyć krok po kroku jak zdemontować pompę wtryskową?

 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    261

Pisałem ci jak jak ściągnać, zapomniałem ze trzeba rurki odkręcić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Hefalump
      Witam. Czy ktoś z Was wie w jaki sposób zakłada sie pasek od klimatyzacji w case jxu? Pasek jest tak krótki ze nie wiem w jaki sposób można go zamontować. Nawet po wykreceniu kompresora mialem problem zeby go zalozyc a gdy mi sie juz udalo to  za cho.... nie moglem umiescic kompresora na swoim miejscu. Dramat. Dodam ze pasek jest oryginalny.
    • Przez Mat222
      witam mam zamiar kupić case IH mxu 110 jest z silnikiem cumminus-a
      i właśnie jakby się mógł ktoś wypowiedzieć czy te silniki są wytrzymałe i jak się sprawują te silniki montowane w case
      ile motogodzin wytrzymują??
    • Przez Daoran23
      Witam zamierzam kupić ciągnik i podobają mi się Case z serii Maxxum np model  5140 120km wiem ze maja fajny silnik Cummins ale słyszałem że podobno  te ciągniki posiadają stałe niewymienne cylindry silnika i chciałbym się upewnić bo jak trafie zajeżdżony to tylko zostanie wymiana silnika która pewnie jest droga wiec nie chciałbym wyrzucić pieniędzy w błoto proszę o odpowiedz jak to jest i dziekuję
    • Przez solek01
      Witam
      Chciałem wymienić olej w skrzyni w ciągniku David Brown 880 i nie wiem jakim zalać. Czy np. Agrol U będzie dobry?
      Dodam że do  silnika leję Turdusa SHDPE.
    • Przez kolokamil
      witam
      w case 4240 po nagrzaniu traktora wałek jest słaby to znaczy jak prasuje prasą zwijającą to gdy jest pełna komora to wałek zatrzymuje się co to może być? filtr hydrauliki jest nowy. cała hydraulika działa normalnie ramiona podnoszą ciężkie maszyny nawet jak jest nagrzany traktor
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.