Skocz do zawartości
zolo2

Ford/New Holland 4630 luz zaworowy

Polecane posty

zolo2    2

Jak w temacie,proszę o info jaki powinien być luz zaworowy Ford 4630.Wymieniałem uszczelkę pod głowica i zawory miały 3mm luzu :blink: ,ustawiłem na 0,3mm na zimnym i ciągnik nie mógł zapalić.Zrobiłem trochę większy i odpala ale czuć że ciężko chodzi.Jak trochę popracuje to jest lepiej.Czy w tych ciągnikach musi być taki duży luz zaworowy.Jeżeli ktoś wie to proszę o radę.Pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Farmer2017
      Witam.
      Składam wniosek na prow. Planuje kupno ciagnika 140 - 160 km. Ciagnik bedzie typowo do cieżkich prac oraz transportu. Podpowiedzcie jaki wybrać. Który jakie ma wady i zalety oraz o jakich usterkach słyszeliście.
    • Przez Natalia25
      Witam,
      Proszę o pomoc w  wyborze nowego ciągnika do gospodarstwa 45 ha. Będzie to ciągnik główny do prac ciężkich, tj, orka pługiem 4-skibowym, agregat czynny z siewnikiem 3m, gruber 3 m, później może jakiś głębosz. Ciągnik będzie miał 150 KM. Oto moje propozycje które rozważam:
       - John deere 6155M
       - Claas Arion 610
       - New Holland T 7.165s
       - Case Puma 150.
      Proszę o opinie na temat tych ciągników i ewentualne propozycje który lepszy.
      P.S - Osobiście zastanawiam się pomiędzy Claasem a JD.
      (Cena nie jest tu istotnym elementem)
       
      Pozdrawiam
    • Przez Marki
      Witam
      Czy ktoś posiada podręcznik traktorzysty do ciągnika Ford 7610? Głównie potrzebuję opis dźwigni od womu tzn przełączanie z 540 na 1000 ( obok dźwigni mam opis po prawej zając, monitor, zółw i są kreski później pisze dratf effort).
      Czy po załączeniu wałka wom bez obciążenia na wolnych obrotach może być słychać z okolicy wałka delikatne pykanie. Jak zwiększę obroty to znika odgłos pykania.
       
      Podczas jazdy słychać wycie jakby łożyska - w momencie wciskania sprzęgła słychać jak wyje łożysko oporowe czy jest możliwe żeby ono w czasie jazdy wyło i łożysko pilotowe. Czy wycie może się nieść po całej skrzyni?
       
      Pozdrawiam
       
       
       
       
    • Przez Berpaw
      Witam w ford 8730 powershift ciągle wyskakuje błąd oraz jest załączony przedninapęd i blokada jaka przyczyna ? Proszę o pomoc.
    • Przez gr_rat
      witam, podzieli się ktoś wiedzą jak przeprowadzić kalibracje tylnego podnośnika ehr ? 
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.