Skocz do zawartości

Polecane posty

Ibrahim    1

Mam problem ze swoim Zetorkiem. Na wolnych obrotach, silnik zaczyna pracować nie równo, aż gaśnie. Muszę regulować obroty silnika gazem ręcznym, tak że trzymają się na mniej więcej 900 obr/min i wtedy nie ma wcześniej wspomnianego problemu. Przy okazji pojawił się problem z dziwnym zapłonem silnika - gdy kręcę rozrusznikiem, ciągnik łapie jakby nie na wszystkie cylindry. Tak poza tym, sprzęt w pracy zachowuję się normalnie, idzie jak burza. Jak uważacie, co to może być? 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
iron    398

regulator obrotów

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gosciu506    22

albo nieszczelność układu paliwowego masz dwa zbiorniki paliwa?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

DarekD    56

prawdopodobnie się  zapowietrza jak masz problem z uruchomieniem po dłuższym postoju .Odkręć śruby zasilające pompę od dolnego zbiornika i sprawdź ich drożność bo potrafią się przytkać

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ibrahim    1

Super, dzięki za odpowiedzi! Postaram się wdrożyć radę w życie, potem dam znać co i jak.

 

Zetor 10540 ma dwa zbiorniki paliwa.

 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    189

Ale diagnoza, płakać  czy śmiać  nie wiadomo co robić z taka  odpowiedzią.

Jakby się klin ściął to wcale by nie chodził., to chyba logiczne co ?.

Po prostu regulator do remontu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
iron    398

@up dokladnie odrazu tak mówiłem ale znawcy są tu tacy ze szkoda gadać

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ibrahim    1

Co ciekawe regulator nie do remontu. Po wyczyszczeniu pompki paliwa i filtra powietrza wszystko wróciło do normy. Przepraszam, że trzeba było czekać tyle dni na moją relację, ale zapomniałem pochwalić się pozbyciem problemu :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez node3mer
      Mam problem z moim kombajnem. Pochodzi trochę a potem silnik gaśnie jakby brakowało paliwa. Postoi 10 min i jedzie dalej. Wszystkie przewody i zbiornik paliwa były czyszczone, zmieniony filtr paliwa. Nie wydaje mi się żeby kiepskie paliwo było przyczyną bo było spuszczane z baku i różne próbowane.
      Co jeszcze mogę zrobić?
    • Przez igorr
      odpalam ciagnik a on po chwili gasnie
      pracuje jakies 10sekund co moze byc za przyczyna
    • Przez natalia1
      Cześć zastanawiamy sie który traktor kupić myślimy nad Zetorem 10540 a MF 4270 . Pisze tutaj bo słyszałam różne opinie na temat tych ciągników więc pytam jeszcze tu  Prosze o pomoc
    • Przez ak856
      Witam,
      mam problem z elektryką świec żarowych w zetorze 10540. A jak wiadomo ta seria w niskich temperaturach bez tych świec nie pali. Nie wiem czy mam dobrze podłączone przewody do przekaźnika świec, stąd przydała by się pomoc odnośnie tych 4 kabli od tego przekaźnika który kabel dokąd ma być podłączony. Ja mam na przewodzie niebieskim prąd, siwy masa podłączona pod przycisk załączania świec, zielony pod kontrolkę, żółty pod masę (i tu mam wątpliwości). Co ciekawe to po wciśnięciu przycisku od grzania świec kontrolka swieci jakby grzały, ale nie idzie prąd z przekaźnika na świece. Natomiast przy załączeniu przekaźnika ręcznie prąd na świece przechodzi. 
    • Przez Marcin270115
      WITAM!!! mam problem z belarusem 1025 a dokładniej ciągnik po ok 10 minutach pracy lekkiej tj. praca w turze czy też pracuje na pusto zapowietrza sie i gaśnie, a gdy ma obciążenie tj pług, talerzówka ciagnik pracuje bez zarzutu, i co jeszcze ciągnik zgaszony wieczorem rano już nie odpala, trzeba pompować go pompką reczną . Wykonanne czynności:
      pompa wtryskowa po regeneracjii, potem sprawdzana u pompiarza jeszccze dwa razy
      pompka zasilająca nowa
      przewody zasilające wszystkie nowe
      ostojnik nowy
      odstojnik odłączony tj od zbiornika wężyk podłączony jest bezpośrednio do pąpki zasilającej
      nowy filtr paliwa (już dwa zostały wymienione)
      wszystkie podkładki miedziane nowe
      wtryski po regeneracjii
      zaworek zwrotny na pąpie nowy
      nie ma takiej opcjii żeby paliwo było złej jakości ponieważ spuszczałem i od kolejnych dwóch dostawców lałem
      zbiornik paliwa jest czysty
      już nie wiem co może być może Wy poradzicie coś? POZDRAWIAM.
×