Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
Gość   
Gość
Napisano (edytowany)

W moim zetorze jadąc z ładunkiem 3,5 t czuć brak mocy, lekka Górka i szybko schodzi z obrotów trzeba redukować, nawet dymka przy tym nie pusci c360 pod górę dymi ale idzie a tu nic.. Głowice były w zeszłym roku robione nowe gniazda zawory plan itp,  Czekam na jakieś sugestie

Edytowano przez Gość

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość
Napisano (edytowany)

Filtry wymienione, pompa dana do sprawdzenia przy okazji, wymienili jakieś oringi. Już jest ok

Edytowano przez MarcinNH

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Jarecki88    212

Jak nie ma dymu to za mało paliwa dostaje i nie ma mocy. To nie sprzęt z EGR i AdBlue, jak ma ciężko to musi dymić. ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kitowiak    520

spróbuj zrobić jak @up pisze, ewentualnie może być wina paliwa oraz filtrów przez zanieczyszczone paliwo.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Ja bym zaczął od regeneracji pompy i wtrysków . Samemu to se można pokręcić w ... , nosie .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pawel_T-25A    22

ja własnie to samo przerabiam we władku, zaczołem od zaworów czy nie łapie ich gdzieś no i luzy, jednak to nie pomogło jutro wyciągam pompe i jade do gościa na stół sprawdzić

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

pompa wymontowana i oddana razem z wtryskami do sprawdzenia, odpala dobrze nawet w zimie, filtr powietrza czysty

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piotreq8111    202

@zetorki Czasami samemu lepiej pokręcisz jak "fachowiec". Kiedyś mi tak skręcił dawkę jak oddałem do regeneracji, że potem ciągnik nie miał siły z miejsca ruszyć.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Skoro uważasz że potrafisz to zrobić lepiej niż fachowiec ... , to kręć - ja się nie porywam B) .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mikruss    536

A czytacie ze zrozumieniem co napisal..
Po probie olejowej cisnienie na garach poszlo o 5 bar czyli od .uja.
Dla mnie dol do roboty a wtryski i pompe dac na stol bo moze sie okazac tylko do lekkiej kalibracji

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez skarpetahanzo
      Witam wymienilem filtr oleju baka na wymienny i mam problem z duzym cisnieniem oleju , podobno trzeba zmienic tez zawor cisnienia oleju na pompie i pytanie mam zwyczajnie kupic nowy czy do filtra wymiennego powinien byc inny ? Rozbieralem stary zawor ale brak tam podkladek wiec zbytnio nie mam jak zmniejszyc tego cisnienia na starym zaworze .
    • Przez Kondzio55
      Witam,Problem ciagnie się już kolejny rok i problemu nie rozwiazalismy.Sezon jakos przechodził ale do sedna. Ma nadal problemy z odpaleniem po np nocy,łapie na 2 tłoki pozniej na 3 i na 4 .Dym ze idzie sie udusić No dobra idąc dalej cisnienie oleju w normie,zimny trzyma 5,5atm, ciepły (80st) trzyma 3atm.Pompa paliwa daje cisnienie,po kompletnej regeneracji,wtryski prawidłowo rozpylaja,cisnienie 170-180, Kompresja 1 cylinder 24 ,2 cylinder 21(próba olejowa wzrosło do 24) 3 cylinder 22, 4 cylinder 22.Teraz gdzie szukać przyczyny?? Czy złe tłoki i pierscienie? Rocznik 88   i z tego co wyczytałem to powinien być tłok z 3 pierscieniam wiec prawidłowo załozone. Ja już nie mam pojecia co moze byc nie tak..Moze ktos miał taki przypadek? Dodam ze oleju nie przybywa,ani nie ubywa 
    • Przez Lukasz93
      Owy Zetor zaczał czasem pod obciazeniem wyganiać płyn z chlodnicy i szybko się zagrzewał, załozylem bańkę na przelew, pozniej zaczęła wariowac temperatura jakby zaciał sie termostat, wyrzuciłem więc termostat. Sprawdziłem go we wrządku w 100 % sprawny, wahler. Wkoncu zaczął przy byle obciążeniu wyrzucać płyn, w chlodnicy pełno bąbli powietrza. Zalozony nowy korek chlodnicy, jeszcze gorzej. Cisnienie w pracy sie zrobiło ze zaczeło wypychac plyn przewodem od chlodnicy. W oleju nie ma płynu, odwrotnie też.
      A wiec jakis przedmuch tak czy siaķ. Glowice zostały zrzucone i do regeneracji. Na jednej uszczelce może był jakis przedmuch do kanału. Tuleje wydawyaly sie ok. Wszystkie glowice okazały się dobre na regeneracji. Założone nowe uszczelki, 1 odpalenie i odrazu tak samo bąble w chlodnicy. Wymieniona następnie pompa wodna. Nic nie dało. Test na co² robiony, kolor czynnika się nie zmienia, jakby nie bylo przedmuchu. Zrzuciłem paski z pompy wodnej, wsadzilem rurkę pcv zamiast korka i zalałem płyn aż do tej rurki. Po zapaleniu bez kręcącej się pompy rośnie płyn w tej rurce aż wkoncu strzeli bombel.
      Próbowałem znaleźć na ktorym cylindrze jest przedmuch podkładając monetę pod trzonek zaworu wydechowego żeby odprężyć cylinder. Na każdym cylindrze tak samo płyn rośnie.
      No jakby przedmuch ale test co² nie pokazuje. Za co się tu brać teraz może ktos ma jakieś rady?
    • Przez niunieq666
      Witam forumowiczów
       
      Od ok 12 lat jestem posiadaczem Zetorka 4718, gdy w końcu klękneła pompa wtryskowa przyszedł czas na remont. Niestety, naprawa jej nie była taka prosta. Gość któremu to zleciłem stwierdził że do tak starego modelu nie ma już części i stąd moje pytanie. Czy podejdzie do tego pompa od powiedzmy 5211?
    • Przez MaciejSZ
      Witam. Ostatnio zauważyłem w moim zetorze 5011 bardzo duze wibracje na całym ciągniku, na wysokich obrotach. Jest to strasznie uciążliwe i chce się tego pozbyć. Do tego ciągnik dosyć mocno kopci. Poczytałem w necie i podejrzewam ze moze to byc wina wtryskiwaczy.  Moze ktoś miał podobny problem. Z góry dziękuje za odpowiedź   
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj