Polecane posty

A wiec na wstępie Witam wszystkich na forum

Kupiłem mf 255 za 4 tys w stanie sami się domyslcie... Z myślą o pezekladce silnika do c 360 ale zastanawiam się czy nie ratować mf ogólnie to podnośnik dźwiga, kabina jest. Silnik się kreci i nawęd odziwo nie dymi.. Sprzedający mówił ze przywiezony z Węgier i ze to wersja jakas jugoslawska, przednia oś jest bez regulacji rozstawu tył ma normalnie zwolnice zaś. Skrzynia biegów ma 3 biegi tzn 3+3 2R i mam pytanie czy spotkał się ktoś z was z taka skrzynia, czy może to jakas kombinacja jest? 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
extrabyk    5593

Dużo to Ty tu nie napisałeś... :D no ale z tytułu domyślam się,że chodzi Ci o skrzynię biegów 3 do przodu plus 1 do tyłu i to wszystko razy 2 przez reduktor. Jeśli tak to są takie skrzynie biegów z przekładnią MultiPower dzięki czemu wszystkie biegi razy 2. Oczywiście dotyczy to tylko oryginalnych MFów sprowadzonych z zachodu bo te co były montowane w Ursusie miały tylko standardową przekładnię 4+1 razy 2 przez reduktor.

Następnym razem jak o coś pytasz na forum to postaraj się trochę więcej napisać o tym co chcesz wiedzieć.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
akmaly    709

Typowa dla 255 ( bez względu na kraj produkcji ) to 8+2 ( jak w polskim 255). W opcji występowała tzw. Multi-Power która miała tak jak piszesz, 1, 2, 3 + R do tego reduktor i hydrauliczny wzmacniacz momentu czyli 12+4. 

Były różne wersje 8+2, tak jak w polskim 3 pomiędzy R i 2 lub 4 tym położeniu ale dalej była to 8 biegowa skrzynia.

 

Massey Ferguson stosował skrzynie 6+2, np. w starszej serii 100. Możliwe że taką posiadasz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
extrabyk    5593

Jak możesz to wrzuć jakieś foto tego ciągnika bo ogólnie robi się to trochę dziwne. Może to jest jakiś model Jugosłowiańskiego IMT, które były kopią MF ale nie do końca i nie wszystkie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
robi57362    2352

Piszesz ze masz 3 biegi do przodu i jeden do tylu plus reduktor? Moze masz 3 zblokowana i nie mozna jej wbic ojciec jezdzil tak 8 lat az wkoncu rozlecial sie jeden tryb i znalazl sie 3 bieg a tak 4 robila za 3


jesli pomoglem kliknij fajne

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
akmaly    709

Wg. mnie nie jest to 255 tylko przeróbka serii 100.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
akmaly    709

I co mu to da? Jak nie ma pozycji to nie ma i nie odpowie mu na pytanie co to za model. Może masz jakąś tabliczkę lub podaj numer z tylnego mostu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Przemix
      Witam serdecznie.
      Wiem, że podobnych tematów było kilka ale mam już mętlik w głowie i szukam konkretnych porad. Otóż w moim MF 255 pękł wał korbowy (i to w 2 miejscach). Po rozebraniu całego silnika zdecydowałem się na remont kapitalny. Blok silnika przekazałem już do osiowania. I teraz pojawia się problem. Jaki wał wybrać? Na składnicy maszyn sprzedawca poleca tylko i wyłącznie azotowany wał bodajże Tyczyn (cena 1100 zł). Z kolei fachowiec z punktu regeneracji silników twierdzi, że nie warto przepłacać i można kupić azotowany wał indyjski (ok. 700 zł), gdyż jakościowo jest on bardzo podobny. Aż trudno mi w to uwierzyć ale jako fachowiec od silników chyba wie co mówi.
      Bardzo proszę o podzielenie się doświadczeniami w tym temacie.
      Z góry dziękuję
      Pozdrawiam
    • Przez arkady12
      Panowie mam problem cieknie mi z osłony gumowej cięgła hamulca ręcznego w mf 255 olej wyjąłem tą starą i chce założyć nową ale nie chce wejść za żadne skarby tamta ładnie wyszła pod płaskim śrubokrętem 
      czy wiecie może jak to zrobić, czemu się nie chce wsunąć może ktoś już kupował i po prostu to jest wina produktu dodam że, na kołnierzu metalowym osłony zdziera się ta guma.
      osłona wygląda tak :
      https://www.farmexpert.pl/pl/p/Mieszek-oslona-hamulca-MF3MF4-1860959M1/57313
      jest to pozycja nr 9 w katalogu 
      https://e-ursus.pl/pl/i/Hamulce-tylne-MF-255-katalog-czesci/215
    • Przez noris2000
      Witam! Mam nie lada problem po kilku latach od zamontowania ładowacza w mf 255, do tej pory wszystko było ok raptem pojawił się problem ładowacz nie chce opuszczać, a im większe obciążenie tym gorzej. Poprostu się zacina i stoi w miejscu. Siłowniki od pierwszej sekcji są jednostronnego działania, wszystko podłączone przez rozdzielacz pod siedzeniem i spływ bezpośrednio do skrzyni.  Pozostałe sekcje działają idealnie, rozdzielacz zwykły 3-sekcyjny. Pomoże ktoś? Może potrzebna jakaś regulacja. Z góry dziękuję za pomoc.
    • Przez dzikitadzik94
      Witam wziąłem się za remont mojego mf 255. Okazało się że stary oryginalny rozdzielacz nigdy nie był używany (zapiekł się), więc postanowiłem go wymienić na trójdrożny. Oglądałem trochę zdjęć podłączenia i każdy inaczej podłącza przewody hydrauliczne do zaworu rozdzielacza głównego 
      Moje pytanie jest takie czy pozycja zaznaczona 1 to wyście płyny, a 2 to wejście i czy tak mogę podłączyć. Dodam że mam taki sam rozdzielacz 3 drożny zamontowany już w tym samym miejscu. Drugą stronę zaworu rozdzielacza głównego zostawiam na tura

×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj