Skocz do zawartości

Polecane posty

A wiec na wstępie Witam wszystkich na forum

Kupiłem mf 255 za 4 tys w stanie sami się domyslcie... Z myślą o pezekladce silnika do c 360 ale zastanawiam się czy nie ratować mf ogólnie to podnośnik dźwiga, kabina jest. Silnik się kreci i nawęd odziwo nie dymi.. Sprzedający mówił ze przywiezony z Węgier i ze to wersja jakas jugoslawska, przednia oś jest bez regulacji rozstawu tył ma normalnie zwolnice zaś. Skrzynia biegów ma 3 biegi tzn 3+3 2R i mam pytanie czy spotkał się ktoś z was z taka skrzynia, czy może to jakas kombinacja jest? 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
extrabyk    1479

Dużo to Ty tu nie napisałeś... :D no ale z tytułu domyślam się,że chodzi Ci o skrzynię biegów 3 do przodu plus 1 do tyłu i to wszystko razy 2 przez reduktor. Jeśli tak to są takie skrzynie biegów z przekładnią MultiPower dzięki czemu wszystkie biegi razy 2. Oczywiście dotyczy to tylko oryginalnych MFów sprowadzonych z zachodu bo te co były montowane w Ursusie miały tylko standardową przekładnię 4+1 razy 2 przez reduktor.

Następnym razem jak o coś pytasz na forum to postaraj się trochę więcej napisać o tym co chcesz wiedzieć.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
akmaly    212

Typowa dla 255 ( bez względu na kraj produkcji ) to 8+2 ( jak w polskim 255). W opcji występowała tzw. Multi-Power która miała tak jak piszesz, 1, 2, 3 + R do tego reduktor i hydrauliczny wzmacniacz momentu czyli 12+4. 

Były różne wersje 8+2, tak jak w polskim 3 pomiędzy R i 2 lub 4 tym położeniu ale dalej była to 8 biegowa skrzynia.

 

Massey Ferguson stosował skrzynie 6+2, np. w starszej serii 100. Możliwe że taką posiadasz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

extrabyk    1479

Jak możesz to wrzuć jakieś foto tego ciągnika bo ogólnie robi się to trochę dziwne. Może to jest jakiś model Jugosłowiańskiego IMT, które były kopią MF ale nie do końca i nie wszystkie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
robi57362    158

Piszesz ze masz 3 biegi do przodu i jeden do tylu plus reduktor? Moze masz 3 zblokowana i nie mozna jej wbic ojciec jezdzil tak 8 lat az wkoncu rozlecial sie jeden tryb i znalazl sie 3 bieg a tak 4 robila za 3


jesli pomoglem kliknij fajne

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
akmaly    212

I co mu to da? Jak nie ma pozycji to nie ma i nie odpowie mu na pytanie co to za model. Może masz jakąś tabliczkę lub podaj numer z tylnego mostu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez karol6b
      Witam. Mam problem z moim ferdkiem. Kopci i tak jakby chodzi na dwa gary i ma luzy na panewce od wały. Takie dolegliwości stwierdził mechanik na oględzinach. Moje pytanie brzmi co to może być zepsute, ile może to wszystko kosztować noi co do wymiany. Proszę o szybką pomoc !
    • Przez karol6b
      Witam. Jaki może być powód kopcenia Mf-a ? Wtryski wymienione, pompa wtryskowa zregenerowana, oleju nie bierze, uszczelka pod głowicą nie przedmuchana? Jaki to może być powód ?
    • Przez Massey2553P
      Witam Koledzy.
      Mam problem z uszczelką pod głowicą w moim MF 255. Zrobiłem mu remont, wymieniłem tuleje i panewki, głowica zrobiona (wyszlifowana) na tip-top. Od tego czasu co jakiś czas wydmuch*je mi uszczelkę pod głowicą. Nie ma znaczenia z jakiego materiału jest ta uszczelka. Zaznaczam, że uszczelkę przykręcam kluczem dynamometrycznym więc o krzywym dociśnięciu nie ma mowy. Zastanawiam się czy głowica nie jest już w takim stanie, że żadne szlifowanie jej nie pomoże. Co Koledzy poradzicie? Macie jakieś pomysły?
    • Przez kuba22215
      Witam, mam problem z kontrolkami na desce rozdzielczej po poprzednim właścicielu, dwie nie działają, zaczynając od lewej mamy następujące kontrolki:
      ładowanie, ciśnienie oleju w silniku, ciśnienie oleju w skrzyni-tego pewny nie jestem bo od początku nie było tej kontrolki ani kabli tam dochodzących, następnie też jest kontrolka ale nie mam pojęcia od czego, no i światła drogowe.
      Jeśli ktoś wie gdzie jest ten czujnik ciśnienie oleju w skrzyni prosiłbym o fotke gdzie się znajduje i jak to ma być podłączone no i ta następna kontrolka od czego jest i jak ma być podłączona.
    • Przez damianXXL
      Witam.
      Panowie mamy problem z z MF 255, podczas włączania WOMu strasznie zgrzyta, po kilku pociagnieciach wajchą załączy ale tak zgrzyta jakby sie maiło cos rozsypać. Da sie tez załączyć na zgaszonym w miare lekko. Sprzegło regulowane na różne sposoby i nic nie dało. Czy to ma związek ze sprzegłem drugiego stopnia? Potrzebujemy małego ciagnika do opryskiwacza.
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.