Skocz do zawartości

Polecane posty

Wuwo1    0

Witam od niedawna mam problem w moim MF ze gdy jest zimny nie ucieka płyn lecz gdy się nagrzeje do ok 50 c to wyrzuca mi plyn przez przelew w chodnicy co może być przyczyną .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sznajdik    141

Żeby stwierdzić czy uszczelka wystarczy nalać do pełna i odpalić jak będą się wydobywać pęcherze powietrza to diagnoza będzie trafna jak nie to trzeba będzie szukać dalej najlepiej na zimnym sprawdzać

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

DTaras    245

nagrzewnicą może uciekać na tackę od klimy a potem rurkami na tylną oś...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Wuwo1    0

bąbelków nie ma sprawdzałem co testerem i nie zabarwia koloru jak sprawdzić chodnice .bardzo duzo mam syfu w ukladzie woda ucieka przez przelew


może mam głupie pytanie gdzie znajduje sie kranik spustu płynu z układy ? mam tura i dość utrudniony dostep

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rabit500    2

Ja miałem podobnie w samochodzie. W moim przypadku pomogło użycie środka do czyszczenia chłodnic i 2 dwukrotna zmiana wody i później zalanie płynem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sznajdik    141

Korek masz z prawej strony chłodnicy u dołu a w bloku niedaleko pompki zasilającej paliwowej kranów tam nie ma tylko korki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Wuwo1    0

spuszczelem płyn strasznie duzo rdzy w układzie .jutro jeszcze raz wypłucze woda potem octem i zobacze 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sznajdik    141

To może podziel się jakąś informacją co i jak na przyszłość dla innych

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez tomb2
      Możecie mi coś powiedzieć o MF 3050 ?
      Jakie spalanie, ceny cześci i awaryjność, co najbardziej siada ?
      Czy wogule 3050 opłaca sie kupić ?
    • Przez bartek121996
      Siema. Jak najlepiej sprawdzic elektrozawor od napedu w MF 3065 ??
    • Przez Przemek62432
      Chciałbym aby mi ktoś pomógł i wytłumaczył jak wykręcić z napędu przedniego wałek(to jest ten wałek na zdjęciu) ponieważ zdarły się na nim frezy przy łączniku. Czy muszę wykręcać cały przedni most, czy tylko tą pokrywę od wałka, czy może jakoś inaczej? Chciałbym także informacje o tym gdzie mogę ją kupić i ile kosztuje ta część. Proszę o pomoc i odpowiedzi gdyż jest to pilne. Z góry dziękuję

    • Przez Arek
      Musiałem odkręcić przewód idący od pom hamulcowych do zaworu sterującego hamulcami przyczepy.
      Teraz nie mogę ich odpowietrzyć. Hamulce ciągnika działają ok, po wciśnięciu hamulca olej nie idzie odpowietrznikiem na zaworze sterującym.
    • Przez Mateo905
      Witam,
      mam problem z moim Masseyem 6120 Dynashift 32x32, rewers przy kierownicy. Wytarł się wodzik od rewersu, tzn nie wrzucał biegów do przodu, do tyłu jeszcze jakoś mu się udawało. Ciągnik rozpołowiłem, wodzik został wymieniony i ten problem zniknął. Pojawił się inny: po puszczeniu sprzęgła, bez żadnego biegu, czyli na luzie, ciągnik aż przygasa, strasznie się męczy, czuć jakby go coś hamowało. Wciskam sprzęgło: silnik pracuje lekko. Biegi udaje się włączyć, ciągnik jeździ do przodu i do tyłu, jednak kiedy podczas jazdy wciskam sprzęgło, to prawie staje w miejscu, tak jakby miał wciśnięty hamulec. Można włączyć WOM, podnośnik również działa. Zauważyłem też, że wraz ze zmianą półbiegów zmienia się obciążenie silnika, tzn na jednym z półbiegów przygasa znacznie mocniej niż na pozostałych.
      Przed wymianą tego wodzika wszystkie inne podzespoły (poza rewersem oczywiście) działy normalnie. Macie jakiś pomysł, gdzie szukać przyczyny? Nie zrobiłem jeszcze pomiarów ciśnień, bo stwierdziłem, że podczas postoju w garażu na czas remontu raczej nie padła pompa, ale w przyszłym tygodniu postaram się załatwić manometry i te ciśnienia zmierzyć. Jakieś wskazówki, co jeszcze sprawdzić?
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.