VelgoXv2

Wspomaganie MTZ 80

Polecane posty

VelgoXv2    0

Cześć, piszę do was bo mam problem z wspomaganiem. Jak podłączyć przewody żeby zachować działanie blokady? Proszę o nie odsyłanie mnie do innych tematów. Dziękuję za wszystkie odpowiedzi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    806

No a powinien bo było o tym. 

Rozdzielacz blokady jest zasilany olejem który wraca z rozdzielacza układu kierowniczego. Zakładasz orbitrol i powrót oleju z niego puszczasz tak samo przez rozdzielacz blokady.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
VelgoXv2    0

@serweryn20

Tyle też wiem ale tam idą 2 rurki z rozdzielacza i czy jak połączę jakimś trójnikiem to będzie się rozłączała przy skręcie?

A i czy coś trzeba przerabiać w środku oprócz włożenia tego wałka ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

seweryn20    806

post-13540-0-55776200-1494739543_thumb.jpgMasz schemat podłączenia orbitrola montowanego na kolumnie.

Żeby automat działał demontując oryginalny siłownik i zaślepiając po nim otwór musisz kupić odpowiednią krzywkę w miejsce starego wycinka  koła zębatego. Polecam to rozwiązanie.

https://sklep.mizar.com.pl/krzywka-blokady-mtz-p-25033.html

Lub zostawić stary siłownik a tylko na wyciąć zęby. A i to nie wszystko bo musisz zostawić układ dwóch drążków co jest kompletnie do bani. 

Przy jednym drążku poprzecznym nie ma co ruszać wąsem od kolumny chyba że go jakoś połączysz.

Osobiście ten automat bym olał.

 


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
VelgoXv2    0

To co ja mam zrobić z tymi 2 rurkami żeby blokada działała ? Wstawić trójnik od orbitrola ? Czy to będzie działało poprawnie ?evh3esn5ivph.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    806

Te dwie rurki o rozdzielacz po lewej stronie siłownika są do wywalenia. 


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
janek82    3

witam czy w orbitrolu od wspomagania w mtz jest jakis zawor do regulacji cisnienia  jesli tak to gdzie sie on znajduje?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    806

Praca pod zbyt wysokim lub maksymalnym ciśnieniem non stop, a może też olej rozgrzewać zużyta pompa.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez dzony9203
      Witam. Mam problem w 5 letnim belarusie. Maksymalnie skręcałem kołami i dalej mogłem kręcić kierownica bez większego oporu.  Czy w tej sytuacji winny może być orbitrol? 
      Parę dni później padła mi pompa wspomagania (rozszczelniła się i wyrzuciło olej) .
      I pytanie czy zużyty orbitrol może uszkodzić pompę wspomagania? 
    • Przez karbex
      Cześ koledzy - mam dziwny problem. Jeździłem z glebogryzarką i zauważyłem że jak podniosłem maszyne z włączonym wałkiem to mi coś żegocze w okolicach skrzynki reduktora (miedzy silnikiem i skrzynią albo w skrzyni - ciężko wyczuć). Jak opuszcze maszyne i wałek jest pod obciążeniem - cisza. Na początku myślałem że pada skrzynia, ale później zczaiłem że to powiązane z pracą wałka, ale żegocze tylko jak wałek chodzi bez obciążenia - ma ktoś jakiś pomysł co to może być?
      Pozdrawiam
    • Przez arsz63
      Hej. Ostatnio wymieniałem uszczelkę zaworów tak zwany okular . Dałem na to masę uszczelniająca i uszczelkę wszystko ładnie złapało i trzyma . Tylko teraz muszę jednak jedną śrube wymienić i mam pytanie czy jak idkrece ta śrubę to nie puści ten silikon ? Z góry dzięki za odpowiedzi 🙂
    • Przez arsz63
      arsz63     1       Napisano 4 godziny temu Hej , z cieknacej pokrywy zaworow nalalo sie oleju  do wtryskow  ,pokrywe udało się  uszczelnić , nalecialo oleju pod te gumki od wtryskow i teraz z pod wtryskow leci olej . Moje pytanie jest takie czy musze te wtryski wykręcić tam wyczyścić ten olej i założyć nowe gumki , czy może poczekać żeby samo się wypociło?
    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj