Skocz do zawartości
News
rafal4212

MF 3080 nie przełącza żółw/zająć nie można wyłączyć napędu i blokady,

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
rafal4212    0

Witam, mógłby ktoś coś może doradzić ew. podesłać schemat kostek do modułu skrzyni do autotronica 2 ? Problem jest następujący, został kupiony ciągnik z wadą skrzyni, nie przełączało na żółwia, nie da się wyłączyć napędu i blokady mostów, wałek też nie działa, po poruszaniu wiązką przy module skrzyni naprawiało się na jakiś czas. Z tego co udało mi się ustalić to ori. jest autotronic 1 ale ktoś poprzerabiał wiązkę na autotronic 2. Ciężko jest mi cokolwiek ustalić co i gdzie ma iść do kompa, udało mi się znaleźć tylko schematy do autotronic 1.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
DTaras    245

taki efekt będzie po awarii czujnika ciśnienia lub przy niskim ciśnieniu oleju - jest tam też taki rezystor 55 ohm i on musi być.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

rafal4212    0
Napisano (edytowany)

Tu jest jedna wtyczka od zasilania idą 3 żółte kable i idą one do bezpiecznika z przodu, 2kable do masy i to wszystko, dodatkowo we wtyczce A jest czerwony kabelek który też jest podłączony do zasilania i jestvteż czarny który jest dany na masę.Problem mam też taki że są tu nie potrzebne kostki, ktoś se po dorabiał przejściówki żeby wpiąć nowszy moduł, gdyby ktoś miał schemat wtyczem do autotronica 2 byłbym wdzięczny, bobtam jest armagedon. A jak sprawdzić czy czujnik ciśnienia jest sprawny?

Edytowano przez rafal4212

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafal4212    0
Napisano (edytowany)

Dokładnie, to już dawno wygrzebałem xD mam też manuala chyba z 8160 tyle że tam jest istalacja pokazana tak z grubsza, natomiast nie ma rozpiski kostek :/

Edytowano przez rafal4212

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez marcin80wlkp
      Witam. Dziś po godzinnej pracy w polu sprawdziłem ciśnienie na pompie. Jeden obieg, który idzie na hydraulikę zewnętrzną pokazuje 170-180 atm, drugi przy skręconych kołach, rozgrzanym oleju i ok 1000obr/min pokazuje 80 atm. Wspomaganie ciężko mi chodzi, do tego coraz ciężej wchodzą mi biegi i obstawiam że to przez to, że padła druga sekcja pompy. Czy bez zastanowienia mogę zamawiać nową, czy jest możliwe, że jeszcze coś innego może być nie tak?
    • Przez Patryk212
      Witam,
      Mam taki problem z fergusonem, gdy się rozgrzeje nie działa wspomaganie, hamulce, podnośnik skaczę, włącz i wyłącz się półbieg. Dodam, że pompa została wymieniona, orbitrol, filtr, olej. I nadal nic. Co to może być?
    • Przez napaleniec93
      Zauważyłem że czuć jakby massey hamował samoczynnie przy zatrzymywaniu sie. Na postoju gdy jest odpalony trochę ciężej jest go popchnąć. Nie jest to mocne hamowanie ponieważ jakby sie nie wczuwał to by nawet tego nie odczuł no ale coś jednak jest. Od czego zacząć sprawdzanie i jak wykluczyć poszczególne elementy?
    • Przez pawelus
      Witam . niedaleko mnie jest do sprzedania  sprowadzony z Danii Massey ferguson model 3080 .
      1
      Nieposiada od Komputera na prawym słupku  . Czy każdy Massey tego modelu go posiadał ?
      2
      Załączanie przedniego Napędu oraz blokady mechanizmu odbywa się za pomocą dodatkowo zamontowanych nowych przełączników . ( Nie przez fabryczne przyciski )  Przycisk półbiegu działa prawidłowo . 
      3
      Cały czas się  świeci dioda od przedniego napędu . 
      4. dioda od blokady mechanizmu po zalaczeniu sie nie swieci.
       
      Czy taki ciągnik będzie dobrze funkcjonował czy odrazu trzeba bedzie mechanika od elektryki ?
       
       
    • Przez Wojar12
      Witam, zablokowała mi się skrzynia. Podczas jazdy ciągnik się zadusił. Od tamtej pory na luzie jest bieg (chyba 1) jak się wrzuca na dźwigni jakikolwiek bieg to ciągnik się zadusza, na luzie jeździ do przodu i tyłu ( zmieniając rewersem). Rozkeciłem dekiel z prawej strony i sir okazało że się od kręciła nakrętka nr 21. Teraz moje pytania. Czy mogła to być przyczyną zakleszczenia skrzyni? Dziś już nic nie robiłem, czy nie będę miał problemu ze skręcenie tego? Dodaje kilka zdjęć może ktoś zauważy inne nieprawidłowości i podpowie co od razu sprawdzić.



×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.