Skocz do zawartości

Polecane posty

marekMFLD    0

Witam co możne być przyczyna ze wałek nie chce się załączyć?? MF mam od niedawna wcześniej wałek chodził, teraz czasami chodzi ale jak go zgaszę i odpalę to znowu nie chce się włączyć dodam ze ostatnio wymieniłem olej w skrzyni i wszystkie filtry. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
extrabyk    2166

Jeśli działa przedni napęd i półbiegi a tylko WOM Ci szwankuje to albo tarczki do wymiany w sprzęgle WOM albo problem z prądem. Najpierw sprawdź czy to właśnie nie włącznik, kable czy elektrozawór. Jeśli to wszystko działa to będzie wina zużytych tarczek.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Uziu92    2351

sprawdź czy napięcie do cewki dochodzi, jak nie to masz odpowiedź, jak dochodzi to sprawdź na krótko np z aku elektrozawor czy wyrzuca.


Mocy, wrażeń i emocji dostarczają: Ursus C-330, Ursus  C-360, Massey Ferguson 6475, Claas Dominator 96

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

marekMFLD    0

Dzięki za podpowiedzi wadliwy elektrozawór po wymianie działa WOM.

Zauważyłem że w nowym oleju jest sporo opilkow i po godzinie pracy zapala się kontrolka nr 7 od cisnienia oleju i zapchany filtr... Po wyjęciu przeczyszczeniu po 5 min to samo. Kontrolka się pali ale traktorowi nic nie dolega jedzie tak samo podnosi też żwawo wspomaganie też nie zwalnia jakieś pomysły?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
extrabyk    2166

Czyli jeśli chodzi o WOM to poszło po najmniejszej linii oporu ale te opiłki to już dobrze nie wróżą zwłaszcza,że jest tego tak dużo. Ten ciągnik masz długo czy świeżo kupiony ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Uziu92    2351

opiłki pewnie masz z tarcz hamulcowych.


Mocy, wrażeń i emocji dostarczają: Ursus C-330, Ursus  C-360, Massey Ferguson 6475, Claas Dominator 96

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marekMFLD    0

Jak sprawdzić czy to z tarcz?

 

Sprawa WOMu załatwiona działa za każdym razem tak jak powinien. Ciągnik niedawno sprowadziłem... w dobrej cenie i licze sie z tym ze bede musial cos dolozyc. Dzisiaj zauważyłem ze jak podniosę cięższa maszynę to co chwile ja unosi...  w dodatku w skrzyni jakby przybyło oleju na bagnecie jest z 1,5 cm ponad stan a przy zmianie bylo zalane do stanu jakieś 70l. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
stachu0007    19

Jak co chwilę unosi to uszczelnienia siłownika padają. Zapewne wynika to też z opiłków o ktorych wspomnaiłeś. Oleju to nie wiem skąd miałoby przybywać-może ciągnik stał na nierówności albo sprawdzałeś na ciepło? Może pracowałeś z jakąś maszyną ktora przy zaczepianiu miała rozłożone siłowniki a po odstawieniu złożone? A np. tura masz? Skrzynia to nie silnik że jak puści uszczelka pod głowicą to przybywa oleju.
Osobiście nie mam MF-a ale na logikę to te opiłki i zapalająca się kontrolka powinna Cię skłonić do poszukania konkretnego mechanika

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Uziu92    2351

jak podnosi skokowo to moga opiłki przytykac np rozdzielacz. Co do ilosci oleju to nigdy wsystkiego nie spuscisz, zawsze zoztanie cos w siłownikach, przewodach, na dnie skrzyni itp, wiec ttym bym się nei martwił. Instrukcja nawet zaleca jak ktoś pracuje z maszynami ktore maja duze zapotrzebowanie na olej, zeby dolac 10 litrów oleju więcej ponad max wiec jak masz te 2-5 litrów więcej to nic się nie stanie.


Mocy, wrażeń i emocji dostarczają: Ursus C-330, Ursus  C-360, Massey Ferguson 6475, Claas Dominator 96

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
extrabyk    2166

Jeśli opiłki przeszłyby przez filtry i pompę i w końcu trafiły do rozdzielacza to ten rozdzielacz przestałby działać. Same opiłki mogą być ze wszystkiego co siedzi w skrzyni i moście więc ciężko ocenić bez rozbierania. Jedyne co to można określić czy są stalowe, aluminiowe czy mosiężne. Bez względu na to jakie są to jeśli tak szybko zawala filtr to jest to już bardzo poważny problem i nie ma co wróżyć z fusów tylko wstawiać ciągnik do dobrego warsztatu bo im później to zrobisz tym większe będą szkody a więc i koszty.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertuss    632

Już wiadomo dlaczego cena była dobra. Ktoś wiedział, ze naprawa będzie droga. Opiłki mogą być z tarcz hamulcowych i wszelkich innych mechanizmów skrzyni. A skoro po godzinie zapycha się filtr to coś bardzo obficie je produkuje. A ty bardzo mocno upierasz się by jeszcze lepiej zarżnąć tą skrzynię bo to czyścisz i dalej jeździsz. Opiłki kursują wewnątrz skrzyni z olejem i niszczą wszystkie elementy. Najbardziej dostaje pompa i wszelkie elementy cierne. Jak najszybciej to rozbieraj. Chyba od hamulców będzie najłatwiej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez FilipKieca14
      Witam, problem polega na tym, że na włączonym przednim napędzie coś zgrzyta (niby z przodu), po wyłączeniu napędu problem znika. Co tam mogło się urodzić? Z góry dzięki za odpowiedzi
    • Przez pulek227
      Witam.
      Mam problem z odnośnikiem w Mf6480
      Podniósł pług a teraz nie idzie to w żaden sposób opuścić. Na panelu pokazuje niby kontrolną w dół że opuszcza Ale podnosnik ani drgnie. Na blotnikach przyciskami też nie reaguje
      Próbowałem też pod ciągnikiem awaryjnie alektrozaworami opuścić
      Ale na sadzonym ciągniki te przyciski z gumkami się wciskają na obu elektrozaworach A gdy ciągnik zapalony to jeden się wciska a drugi nie da rady a pług jak był w powietrzu tak jest. 
      Może ktoś pomóc w tej sprawie
    • Przez witch
      Witam problem jest taki EHR nie reaguje, przełącznikiem daje na opuszczanie i brak reakcji  świeci dioda,próbowałem awaryjnie opuścić ,ale nic się nie dzieje.
    • Przez kostek
      Dzisiaj z wujkiem jedziemy do korbanków po nowy traktor MF 5465 jest jakiś uzytkownik takiego traktoru dodam ze ma skrzynie dyna 4 są jakos mocno awaryjne????
    • Przez Nowak5425
      Witam. Poszukuję posiadaczy Mf-a 5475, mam kilka pytań, chodzi mi głównie o modele w roczniku 2010 i w górę.
      Jakie silniki były w tych ciągnikach, Perkins, Sisu ?
      Co z awaryjnością tego modelu ?
      Słyszałem już nie od jednej osoby, że jeśli chodzi o silnik z układem zasilającym Common Rail, po ~ 2000 mth zaczynają się kosztowne naprawy (~20 tyś PLN ). Konkretnie wymiana / regeneracja wtryskiwaczy i to samo z pompą wtryskową ? Posiadacze tego modelu w Common Railu, potwierdzacie to ? Co więcej powiecie na temat tego ciągnika ?
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.