Skocz do zawartości
FranasNH

Jakie studia związane z rolnictwem?

Polecane posty

FranasNH    38

Witam! Obecnie jestem uczniem liceum ogólnokształcącego w Krotoszynie (Wlkp). Profil to Pol-Ang-Biol. Taki profil wybrałem dlatego, że jak większość osób które nie są dobre z matmy, chemii i nie lubią polskiego trzeba było się na coś zdecydować... :P
Lubię biologię, obcowanie z przyrodą, bardzo interesuję się rolnictwem, leśnictwem także lecz trochę mniej bo rolnictwem praktycznie od przedszkola a leśnictwem może ze dwa lata. Mam w planach zdawać maturę z biologii. Szczerze to nie jestem wybitnym uczniem, z matmy raczej jak większość czyli słabo, języki mnie nie interesują i uznałem, że skoro jestem na biologii to dlaczego by nie iść na coś związanego z leśnictwem. Tylko mam do Was pytanie, bo ja o lasach a Wy raczej w innym temacie... Czy moglibyście zaproponować mi jakieś kierunki na studiach związane z rolnictwem? Weterynarzem być nie chcę, mam słabość do tematów krwi czy narządów wewnętrznych, mdlałbym na zajęciach przez 5 lat i w pracy :P Nie ma to sensu... Niestety nie posiadam gospodarstwa, ale myślałem czy by nie pracować dla firm produkujących pasze, witaminy, zboża itp? Niestety z chemii dobry też nie jestem :/ Jaki kierunek z grubsza mogli byście mi zaproponować? Dodam, że bardzo lubię pracować ze zwierzętami typu byki, świnie... :D
Mam niewielkie doświadczenie związane z rolnictwem, pracowałem we wakacje w dużym gospodarstwie rolnym (350ha).
Jak widzicie sam nie mam pojęcia w co się pchać, czy leśnictwo czy rolnictwo...
O ile rolnictwo naprawdę kocham to mam pewne obawy, że po prostu studiując leśnictwo czy inny kierunek związany z lasem itd mógłbym nie mieć tyle chęci do pracy że tak powiem, nie miałbym motywacji tak silnej jak w przypadku pewności, że będę mógł pracować w branży którą kocham wręcz :D
Czekam na Wasze doświadczenia, sugestie, propozycje...