Skocz do zawartości
kamil2509

ciśnienie sprężania na cylindrach

Polecane posty

kamil2509    1

dziś wypróbowałem zakupiony zestaw do mierzenia sprężania w silnikach diesla. na zimnym  silniku ( czy powinien być nagrzany? ) wychodziło mi od 20 do 22 bar na wszystkich garach.  nie za mało? może ktoś mierzył w swoim mtz?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kitowiak    379

do perfekcyjne masz sprężanie, bo mieszczą sie w przedziale a tym bardziej ze 22 uzyskujesz :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
asharot    201

Z niskie sprężanie.
Wlej trochę oleju do cylindrów i wtedy zmierz.Jak się podniesie to silnik do remontu a jeśli nie to wyrzuć przyrząd do kosza i kup profesjonalny.


Naklejki piktogramy: http://tiny.pl/g7fxv

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

kamil2509    1

na youtube na filmiku w ursus c360 30 bar łapało


Z niskie sprężanie.
Wlej trochę oleju do cylindrów i wtedy zmierz.Jak się podniesie to silnik do remontu a jeśli nie to wyrzuć przyrząd do kosza i kup profesjonalny.

na jesieni wymienione były pierscienie, sworznie na tłokach i uszczelka pod głowicą dlatego mnie ten wynik troche martwi. z olejem slyszałem ze jak sie nie podnosi to wina zaworów.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bears    143

Co dadzą pierścienie jak nie ma tulei? Pochodzi miesiąc i będzie to samo co na starych więc żadna nowość. Ciśnienie 22 bar to już lipa i to duża lipa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kamil2509    1

zakladalem pierscien w tuleje i wydawało sie ze tuleje jeszcze troche pociągną... jak widac tylko wydawało sie...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bears    143

No niestety, na drugi raz polecam najpierw wykonać pomiary średnicy tulei co by się dwa razy nie narobić ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
LTZ55a    55

Jak nie dymi i ma siłę, to nie ma co MTZ rozbierać.


Sprzedam: 

- Katalog części MTZ 50/52.

- Części silnika MTZ 552.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbyszekbrzuze    184

Jak nie pali przy +5*C to już kłopot. Ma ktoś normy dla MMZ ile powinno być? W aucie mam 29bar, a silnik niespecjalny


KPK Kumurun Team
Naprawiam ciągniki, remontuję silniki,

GG: 33264431 t: 724772311

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kamil2509    1

zrobiłem próbę olejową ( wstrzyknąłem  30 ml oleju do cylindra) pomiar wzrósł z 20 do 35 bar. No własnie.. ile powinna wynosić norma? 30-50?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    783

Ile przejechane po wymianie pierścieni? Wkładałeś w tuleję same i wiesz jaką miały szczelinę za zamku?


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ptaszyna    139

zrobiłem próbę olejową ( wstrzyknąłem  30 ml oleju do cylindra) pomiar wzrósł z 20 do 35 bar. No własnie.. ile powinna wynosić norma? 30-50?

Szkoda że nie wstrzyknąłeś troszeczkę więcej, miał byś kapitalkę jak w banku. Za to do głowy przydała by Ci się taka dawka.

Pomyśl ile wynosi pojemność komory spalania? (niewiele więcej) gdy byś przekroczył jej pojemność to by Ci rozdupiło silnik, tu nie ma żartów.

5ml jest wystarczające, trzeba to tylko wstrzyknąć gdy tłok jest na dole. Im większa dawka oleju tym większe przekłamanie wyniku.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kamil2509    1

po wymianie na jesieni zaorane 6 ha i 2ha potem zabronowane pod pszenice przed i po siewie . stan tulei okreslil na dobry "wiejski mechanik" poza tym wymiana pierscieni wynikła przy okazji odkręcenia miski olejowej po kupnie ciagnika ( przy wymianie oleju niemiłosiernie był zawalony bączek i bałem sie ze i stan miski jest podobny) nie mialem zamiaru robic wiekszego remontu silnika a wymiana pierscieni za 50 czy tam 100 zł nie pamietam ile nie byla jakims tam wielkim kosztem. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    783
Napisano (edytowany)

To w starej tulei będziesz mu musiał dać więcej czasy na ułożenie się pierścieni. Na razie jeździj.

Komora spalania w mtz-cie ma ponad 70 ml  to mu 30-ci nie zaszkodzi ale faktem jest że niepotrzebnie tak dużo.

Edytowano przez seweryn20

BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez Alchemik
      Nie mam pod ręką ciągnika, tylko to wyjazdowa " akcja".
      Kiedyś próbowałem ruszyć położenie tylnych kół w Jumzie, ale bez "dużej przemocy" i zakończyło się to niepowodzeniem.
      Teraz pytania:
      -czy materiał tylnej piasty ( część zewnętrzna i dwie stożkowe połówki) są z materiału wytrzymującego silne uderzenia młotkiem (1.5kg) na kowadełku? Czy raczej szybko pęknie? ( To bardziej żeliwo, staliwo czy stal?)
      - używał ktoś innego ściągacza, klinów, czy czegoś podobnego oprócz/zamiast śrub oryginalnie danych do wkręcenia i rozdzielenia części piasty?
      -Pewnie w ruch pójdzie i palnik, ale ma ktoś dobry sprawdzony patent na ruszenie tego?
       
       
    • Przez ursusek94
      witam, podpiąłem do mtz pług 4x35 w celu sprawdzenia czy podnośnik trzyma, podniosłem i tak z pół godziny trzymał i zaczął powoli opadać, ale tym sie nie martwię, po jakimś czasie zauważyłem olej pod siłownikiem, co znaczy że cieknie pewnie na uszczelniaczu, co znaczy że musze wymieniać uszczelniacz? no i jeszcze olej cieknie dużo mocniej z pompy hydraulicznejz lewej strony, co sie dzieje, czy to jest normalne w mtz? jakiego oleju używacie do hydrauliki w swoich MTZ? zakładam nowy temat o hydraulice bo nie znalazłem nigdzie odpowiedzi. proszę o szubką pomoc, bo zaraz w pole trzeba ruszać.
    • Przez Kris94
      Witam,
      Czy posiada ktoś albo miał styczność z którymś z mniejszych Belarusów wymienionych w tytule ? Wszystkie informacje, opinie itp. opisywane jest o dużych 820, 920, 952, 1025 a nigdzie nie ma nic o tych mniejszych. Modele 320, 422 wydają się fajną opcją do pracy przy lżejszych pracach czy sadwonictwie, warzywnictwie, szczególnie jakby ceny części, koszty utrzymania były tak samo małe ja w porównaniu do większych modeli. Sama cena też wygląda całkiem nieźle w porównaniu do innych marek a i tak nigdzie tych ciągników nie widać. Wiecie może dlaczego nie są tak popularne jak większe modele, są bardzo awaryjne czy coś innego ?
    • Przez ziomekq
      Witam jako,że mój stary rozdzielacz juz mocno przecieka, hałasuje, i puszcza mam zamiar zmienić go na taki:http://allegro.pl/rozdzielacz-hydrauliczny-40l-3-z-sekcja-plywajaca-i4076419476.html teraz takie pytanie: czy będzie pasował?,jak nie to jaki inny z sekcja plywajaca. W hydrauliczne nic nie zmieniane, Wywalony tylko ten regulator z pod siedzenia. Pozdrawiam
    • Przez TadzikC360
      Witam czy jest jakieś pokrętło do regulacji wysokości podnoszenia tylnich ramion w MTZ 82. z góry dzięki
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.