Skocz do zawartości
kamil2509

ciśnienie sprężania na cylindrach

Polecane posty

kamil2509    0

dziś wypróbowałem zakupiony zestaw do mierzenia sprężania w silnikach diesla. na zimnym  silniku ( czy powinien być nagrzany? ) wychodziło mi od 20 do 22 bar na wszystkich garach.  nie za mało? może ktoś mierzył w swoim mtz?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kitowiak    319

do perfekcyjne masz sprężanie, bo mieszczą sie w przedziale a tym bardziej ze 22 uzyskujesz :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
asharot    175

Z niskie sprężanie.
Wlej trochę oleju do cylindrów i wtedy zmierz.Jak się podniesie to silnik do remontu a jeśli nie to wyrzuć przyrząd do kosza i kup profesjonalny.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

kamil2509    0

na youtube na filmiku w ursus c360 30 bar łapało


Z niskie sprężanie.
Wlej trochę oleju do cylindrów i wtedy zmierz.Jak się podniesie to silnik do remontu a jeśli nie to wyrzuć przyrząd do kosza i kup profesjonalny.

na jesieni wymienione były pierscienie, sworznie na tłokach i uszczelka pod głowicą dlatego mnie ten wynik troche martwi. z olejem slyszałem ze jak sie nie podnosi to wina zaworów.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bears    22

Co dadzą pierścienie jak nie ma tulei? Pochodzi miesiąc i będzie to samo co na starych więc żadna nowość. Ciśnienie 22 bar to już lipa i to duża lipa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kamil2509    0

zakladalem pierscien w tuleje i wydawało sie ze tuleje jeszcze troche pociągną... jak widac tylko wydawało sie...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bears    22

No niestety, na drugi raz polecam najpierw wykonać pomiary średnicy tulei co by się dwa razy nie narobić ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kitowiak    319

Tylko zacznijmy ze ruskie zawsze miały problemy z ciśnieniem...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
LTZ55a    21

Jak nie dymi i ma siłę, to nie ma co MTZ rozbierać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbyszekbrzuze    110

Jak nie pali przy +5*C to już kłopot. Ma ktoś normy dla MMZ ile powinno być? W aucie mam 29bar, a silnik niespecjalny

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kamil2509    0

zrobiłem próbę olejową ( wstrzyknąłem  30 ml oleju do cylindra) pomiar wzrósł z 20 do 35 bar. No własnie.. ile powinna wynosić norma? 30-50?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    573

Ile przejechane po wymianie pierścieni? Wkładałeś w tuleję same i wiesz jaką miały szczelinę za zamku?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ptaszyna    125

zrobiłem próbę olejową ( wstrzyknąłem  30 ml oleju do cylindra) pomiar wzrósł z 20 do 35 bar. No własnie.. ile powinna wynosić norma? 30-50?

Szkoda że nie wstrzyknąłeś troszeczkę więcej, miał byś kapitalkę jak w banku. Za to do głowy przydała by Ci się taka dawka.

Pomyśl ile wynosi pojemność komory spalania? (niewiele więcej) gdy byś przekroczył jej pojemność to by Ci rozdupiło silnik, tu nie ma żartów.

5ml jest wystarczające, trzeba to tylko wstrzyknąć gdy tłok jest na dole. Im większa dawka oleju tym większe przekłamanie wyniku.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kamil2509    0

po wymianie na jesieni zaorane 6 ha i 2ha potem zabronowane pod pszenice przed i po siewie . stan tulei okreslil na dobry "wiejski mechanik" poza tym wymiana pierscieni wynikła przy okazji odkręcenia miski olejowej po kupnie ciagnika ( przy wymianie oleju niemiłosiernie był zawalony bączek i bałem sie ze i stan miski jest podobny) nie mialem zamiaru robic wiekszego remontu silnika a wymiana pierscieni za 50 czy tam 100 zł nie pamietam ile nie byla jakims tam wielkim kosztem. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    573
Napisano (edytowany)

To w starej tulei będziesz mu musiał dać więcej czasy na ułożenie się pierścieni. Na razie jeździj.

Komora spalania w mtz-cie ma ponad 70 ml  to mu 30-ci nie zaszkodzi ale faktem jest że niepotrzebnie tak dużo.

Edytowano przez seweryn20

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×