bandit1945

John deere 1065 Nie skreca

Polecane posty

bandit1945    5

Witam.
Po zimie odpaliłem kombajn i okazał O się że nie chce skręcać w jedna stronę....
W prawo można kręcić jednym paluszkiem a w lewo trzeba drzec kierownice jak bez wspomagania....
Dodam że zwiększenie gazu nic nie pomaga....
Gdy skręckręcę na siłę w lewo i cofnie to później do połowy skrętu idzie lekko a później znowu ciężko....
Pomocy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Uziu92    7958

moze sie zapowietrzylo, odkreć przewód przy siłowniku i zobacz czy powietrze nie idzie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawelek11    28

Sprawdziłeś poziom oleju w zbiorniku? Może jest za mało. U mnie w 950 też tak było po zimie jak brakowało oleju. A gdy podnosiłeś heder szedł płynnie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bandit1945    5

Oleju dodałem brakowało 5l...
Układ odpowietrzylem i nic nie pomogło... co dalej... orbitrol?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bandit1945    5

Pomocy przejrzałem już wszystko chyba i nic....
Wymieniłem uszczelniacze w siłownik skretnym...
Dziś założyłem nowy orbitrol i przejrzałem wszystkie gumowe przewody czy się nie zawinely w środku... i problem nadal nie ustąpił...
Badalem ciśnienie na wezu przy silowniku to ma 130-140 bar....
Więc prawidłowe...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
corrado    401

Przewody hydrauliczne drożne? Kiedyś miałem przypadek że na złączce przewód był przypchany i właśnie tak się działo. 


„Uważajcie na ludzi, którzy się nie śmieją. Są niebezpieczni”

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Renault85-15TX    190

Identyczny przypadek miałem jak kupiłem kombajn i w drodze do domu padło wspomaganie w jedną stronę tak jak piszesz. Handlarz zachował się uczciwie przyjechał i przywiózł nowy orbitro ale to nic nie dało to zaczął szukać po przewodach czy gdzieś nie za pchany i wgl sprawdzanie ciśnienia dalej nic nie wykazało. Pojechał w ciemno po nową pompę olejową założył i wspomaganie działa do tej pory. Także ja stawiam że padła pompa ale to tylko moja sugestia. 
Najlepiej jak byś miał od kogo pożyczyć taka pompę i założyć na próbę czy pomogło bo z tego co wiem to nowa pompa 2500 zł (na szczęście u mnie te koszty pokrywał handlarz w ramach gwarancji). 


Vixa balet :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
GucioJUMZ    393

Może zwrotnice zamarzły  :D jeśli pompa siada to napowietrza olej .Może jakiś dzielnik występuje miedzy rozdzielaczem a orbitrolem 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    1153

nowa pompa jedno-sekcyjna to koszt około 800-1000zł

 

mierzyłeś ciśnienie na obu wężach przy siłowniku ?


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Taką sytuacje miałem co roku po zimie w bizonie. Zapowietrzał mi się siłownik i w tym celu podnosiłem lewarkiem tylną oś popuszczałem przewód od siłownika, ojca wysyłałem do kabiny żeby skręcił max w tą stronę w którą nie szło do końca ukręcić a ja dopychałem kołem siłownik.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
corrado    401

Dawało efekt?


„Uważajcie na ludzi, którzy się nie śmieją. Są niebezpieczni”

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Acech
      Witam, 
      W w/w ciągniku mam problem z wałkiem WOM, zaraz po załączeniu stacyjki wyskakują poniższe błędy (oraz nie działa wałek WOM):
      BCU: 
      523813.01
      523811.01
      523812.01
      523814.01
      523806.01
      523815.01
      Znalazłem w sieci opis błędów i aby sprawdzić bezpiecznik F02 PLB/01 i 02 - za niskie napięcie na module mocy PC5. Wszystkie bezpieczniki w kabinie sa ok (natomiast bezpieczników o takich oznaczeniach nie znalazłem. Czy ktoś miał podobny problem lub ma dostęp do schematu? Na który pin sterownika ma wchodzić to napięcie? Czy to może jest uszkodzony sterownik BCU?  
      Z góry dziękuję za pomoc.
      GT
    • Przez Slavan
      Witam. Przymierzam się do zakupu john deera w540 z 2009r. Posiada ktoś taki i jest w stanie się wypowiedzieć na jago temat? Czy lepiej go odpuścić i wziąć 2256? Areał 110ha zbóż i 70ha qq.

    • Przez RolnikMat
      Zainteresował mnie ten model kombajny marki JOHN DEERE. Czy moglibyście mi powiedzieć co nieco o nim. Jakieś dane techniczne chodzi mi tu o moc silnika, masę kombajnu, cena, awaryjność. Proszę nie dawać linków z przekierowaniem na 1450 cws.
    • Przez Bartusek2
      Witam mam pytanko jak oceniacie jd 6506 mam do kupienia takiego https://www.olx.pl/d/oferta/john-deere-6506-6510-szwecja-pewny-po-serwise-w-wanickim-piekny-opis-CID757-IDWIskM.html?search[filter_float_motor_hours%3Ato]=7000&search[filter_float_power%3Afrom]=90&search[filter_float_price%3Ato]=140000&search[order]=filter_float_price%3Adesc   i nie wiem co zrobić Z góry dzięki Pozdrawiam 
    • Przez Highlander54
      Witam
      Wie ktoś może jak kalibruje sie czujnik poziomu paliwa w john deere 1470? Wymieniłem go i teraz ciągle pokazuje minimalną ilość w zbiorniku i pokazuje się błąd z kalibracją czujnika
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj