olny3276

valtra 8050 i 8150

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Valtra
olny3276    0

   Witam mam dwie valtry 8050  i 8150 i mam taki problem że  nagle przestał chodzić wałek w czasie jazdy jaka może być przyczyna tego i jeszcze dodam że w tej 8150 nie chodzą półbiegi załanczają się ale tak jak by coś się ślizgało co może być przyczyną tych usterek proszę o podpowiedzi z góry dziękuje

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
extrabyk    2638

Może to być problem "elektryczny" jeśli masz te funkcje załączane przyciskami. Jeśli elektryka działa to z powodu przebiegu, złej jakości oleju lub słabych pomp ciśnienie nie dociska tarczek sprzęgieł co spowodowało ich zużycie.

Najpierw sprawdź elektrykę i jeśli ta działa to szukaj informacji gdzie podłączyć manometr i jakie powinno być ciśnienie. Jeśli za niskie to wiadomo...szukać mechaniora i rozbierać sprzęt.

Niestety sprzętu przybywa na Polskiej wsi a dobrych mechaników nie no i wszyscy wcześniej czy później mamy problem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
stepek93    15

Co to znaczy 'ślizgało'? Podczas jazdy na każdym półbiegu przyduś ją hamulcem. Jeśli ciągnik zadławisz to ok, ale jeśli obroty niebędą znacznie spadac a prędkość będzie malała albo się zatrzyma to jest problem z tarczkami albo ciśnieniem załączającym kosze sprzęgłowe.
Co do tego womu, to sprawdź czy niewywaliła jakiegoś błedu. Niemam przy sobie schematu od tego ciągnika, ale zacznij od tych najprostszych rzeczy. Sprawdź bezpieczniki i awaryjny wyłącznik wom na kabinie z tyłu jeśli go posiada.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez jasie241
      koledzy zakupiłem taki ciągnik jak valmet8100 i mam takie pytanie jakie olej do silnika i jaki olej do skrzyni???? ico sądzicie o tym ciągniku może ktos z was posiada taki model.
    • Przez maret98
      Niedawno kupiłem ciągnik Valmet 8400 z 1996 roku i mam kilka pytań:
      1. Jak ustawić ten wskaźnik który pokazuje prędkość jazdy. U mnie jest taki mały wyświetlacz nad zegarami z jednym przyciskiem którym zmienia się czy ma pokazywać zegar (czas) czy właśnie predkość. z nim mam problem bo pokazuje złą prędkość tzn. około 1/3 zaniża. Początkowo nie było magnesu na szpilce koła, przykleiłem więc tam jeden magnez i ustawiłem szczelinę ok. 3mm. Pokazywał max prędkość ok. 10 km/h (skrzynia 40 km/h). Więc zmierzyłem obwód koła i wpisałem (po dłuższym naciśnięciu tego guzika na wyświetlaczu) w tym wyświetlaczu tą wartość w cm. Niestety teraz pokazuje max 15 km/h. Co może być przyczyną, czy tam powinno być więcej magnesów, chociaż tylko jedna szpilka ma taki jakby specjalny, dłuższy łepek na magnes. Czy trzeba tam wpisać jakąś inną wartość. Na załaczniku zaznaczyłem ten wyświetlacz
      2. Czy w tym ciągniku jest alarm (buzzer) zaciągniętego hamulca ręcznego. U mnie jak zaciągnę hamulec ręczny to zapala się tylko kontrolka na przedniej konsoli, ale gdy wcisnę sprzęgło włączę bieg i ruszę nie pojawia się żaden alarm dźwiękowy. A chyba powinien być bo we wszystkich innych z jakimi miałem do czyniuenia tak było. Alarm włącza się dopiero jak zgaszę ciągnik i nie zaciągnę ręcznego. Może to trochę głupie, ale już kilka razy przez nieuwagę ruszyłem na ręcznym.
      3. Gdy zmieniam półbiegi pod obciążeniem (zwłaszcza z 3 na 2 najwyraźniej słychać) to coś puknie w skrzyni. Coś już się dzieje, czy ten typ tak ma? Zauważyłem, ze pompa hydrauliczna (od tylnego TUZa) jest już słaba, wolno podnosi ciężkie maszyny. Czy ona może być winna bo daje za małe ciśnienie? Właśnie w tym ciągniku jest tylko jedna pompa hydrauliczna od wszystkiego?

    • Przez krzysztoffo
      Witam. jakie są wasze opinie na temat valtry z serji M .Czy wszystkie te ciągniki mają tylko po 4 cylindry,i jak z ich awaryjnością ?
    • Przez ursusikc330m
      Mam pytanie do użytkowników Valtry 6250,chodzi o to gdzie się spuszcza olej ze skrzyni biegów oraz tylnego mostu i gdzie znajduje się wlew oleju do skrzyni.
    • Przez kris14
      Po niedawnej prezentacji 3ciej generacji Valtry serii N w nowym wyglądzie, nadszedł czas na modyfikację mniejszej serii N i T.
      Nowa N'ka łączy sobie cechy serii A- silnik 3cyl i N- skrzynia, tylni most, kabina, tworząc dosyć ciekawy produkt o dużych możliwościach i oszczędnym sercu- bynajmniej takie wrażenia odnoszę ja.
       
      Seria T ma maskę wzorowaną na N'ce oraz zmodyfikowaną przekładnię Direct w wersji 2.0.
       
      Można sobie poczytać, popatrzeć jak to wygląda
       
      http://www.valtra.pl/news/5973.asp
       
      http://www.valtra.pl/news/5971.asp
       
      Dodatkowo mała prezentacja video
       
      T series
       
      N series
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.