Skocz do zawartości
News
Zetix

Wyciągnięcie wtrysków + ustawienie zaworów

Polecane posty

Zetix    1

Witam.

Rozebrałem pokrywę zaworów, odczepiłem rurki doprowadzające paliwo - ściągnąłem łapy wtrysków i jak je teraz bezpiecznie wyciągnąć z gniazda? :) Silnik sw400 turbo

Druga sprawa, końcówki i jakie ciśnienie dobrać do silnika z turbo?

No i trzecia ... Luz zaworowy dla takiego silnika to wydech/ssący 0.5mm na zimnym? Coś rzuciło mi się o uszy i chciałbym się upewnić. Pozdrawiam!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
arkady12    7

Jeżeli odkręciłeś wszystko tak jak piszesz i zostały ci same wtryski to powadź je delikatnie za gwint i się wysuną  do góry ( są wciśnięte ) dokładny luz masz na pokrywce albo jest też to opisanie w książce od sw 400 jest dostępna na chomiku. luz trzeba ustawić musi trochę pochodzić i znów podregulować :) 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zetix    1

Za gwint? Na górze wtrysku jest nakrętka chyba jak dobrze pamiętam to mam ją odkręcić? czy próbować najpierw rozruszać wtrysk i jakoś go wyciągnąć

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

iron    651

ja je wyciągałem podważając wygiętą montówką

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zetix    1

Panowie mam wtryski na stole teraz taka sprawa wg oznaczeń na wtryskach to są w1b- m05 czyli do silnika 6ct107 aczkolwiek na internecie wszędzie jest to oznaczenie ale w1b- m05/1 czyli to jest to samo? Czy mam rozkręcić tą dolną nakrętkę żeby się dostać do końcówki i zobaczyć po numerach i dokładnie się doweidzieć jakie to są?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
arkady12    7

nie rozkręcaj tego sam taka moja rada powinno być to samo być może z biegiem czasu zostało coś ulepszone - zmienione i dlatego jest łamane na /1  jeśli producent dedykuje część do danego silnika to powinna pasować idealnie :) 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez benyk123
      witam wszystkich  Mam  pytanie odnośnie silnika do Bizona Z056.W te zniwa padł nam silnik. Potrzebuje dobrej rady od was.
      Czy robic samemu remont czy oddac do mechanika  Chodzi mi o kapitalny remont zeby to chodzilo
      Moze znacie dobrego mechanika z woj.lubelskiego ktory da gwarancje i porządnie zrobi nam silnik lub jakis namiar na wymiane na po remoncie tez z gwarancją. Z gory dziekuje
      Pozdrawiam licze na wasza pomoc.
    • Przez matakombajn
      Witam, tworzę model (miniaturkę) kombajnu Bizon Z056 i chciałbym spytać czy może ktoś podać mi wymiary kombajnu ? 
      Zależy mi na długości samego kombajnu od przenośnika pochyłego do końca maszyny. Za wszelką pomoc będę wdzięczny
    • Przez Mareczek78
      Bizona z056 mam dwa sezony - czeka trzeci i pora dopracować skrzynię biegów.
      Ogólnie mam do niej kilka zastrzeżeń a mianowicie:
      - czasem zgrzyta przy włączaniu biegu (ale myślę ze to wina sprzęgła i mam zamiar też je skontrolować)
      - ciężko wchodzą biegi szczególnie uciążliwie 1 i wsteczny. Wstecznego czasem nie idzie wcisnąć. Muszę wiec włączyć bieg 1 i mocnym ruchem na wsteczny. Znajomy mechanik twierdzi że to łożyska mają luz i wałki się "opuściły", ale stwierdzi dokładnie przyczynę jak przyjedzie.
      - na trzecim biegu dzwoni coś w przekładni jakbym "szklanki w kartonie wiózł". Myślałem że to tarcze ręcznego hamulca tak dzwonią, bo już nie miały okładzin, ale nie - zmieniłem tarcze, ale efekt dźwiękowy pozostał. Nawet jak przyhamuję ręcznym to i tak nic to nie daje, więc dzwoni coś innego.
      - zdjąłem pokrywę skrzyni, spuściłem olej i niespodzianka - w skrzyni znalazłem kilka nitów stalowych o grubości ok 8mm. Są ścięte ew. zerwane. Co w skrzyni może być nitowane?
    • Przez Rafii
      Witam, Panowie jak można uporać się w Bizonie Zo56 z problemem gubienia ziarna . Było już chyba wszystko regulowane. Wiatr, szybkość jazdy, ustawienia sit, a i tak po robocie zostają ślady pokosu. Głównie problem dotyczy jęczmienia jarego.
    • Przez Elwis36
      Jaka może być przyczyna że jedno koło od osi przedniej stoi pod kątem? 
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.