Polecane posty

Artur92    0

Witam. Mam na oku pewnego Ursusa 912 i planuję go kupić. Ciśnienie wynosi 3Amp. Czy to jest prawidłowe ciśnienie? Chciałbym założyć do niego tura 3-sekcyjnego. Jakiej firmy polecacie tura do niego i czy poradzi sobie? Na co zwrócić uwagę chcą kupić Ursusa?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
viperwlkp    86

cisnienie troche mogloby byc wieksze. kolego serwo jak wyglada? walek wom dziala? nie jest spawany? zolw zajac dziala? zwrotnice nie powybijane? biegi wchodza nie wyskakuja? guma jakie? tez zalezy ile dasz za niego przerabialem ten temat bo kupilem i naprawialem sobie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Artur92    0

przedni przód amortyzatorach.  wszystko działa . nic nie wyskakuje . bo to lesnik był i teraz sprzedaje bo na rentę ma nigdzie nie jest spawany   . ciągnik bardzo zadbany jest . opony tył maja 85 % . pierwsza Rejestracja 88 rok . a produkowany 87 rok grudniu . chce za 20 tys drogo czy tanio ??  

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
viperwlkp    86

jak ladny zadbany to cena chyba ok. jesli przod ok to juz pare zloty w kieszeni. serwo jak dziala i nie cieknie to tez 500 w kieszeni wom nie jest spawany dziala dobrze? bo to tez po reg. jakies 500. guma jak jest na tyle dobra to duzy plus bo tez taka oponka kosztuje. mam swojego w galerii mozesz zobaczyc fakt dalem mniej ale pare zloty wlozylem ale bralem i wiedzialem ze musze to zrobic.fakt ze to nie jest nowe i zawsze cos trzeba zrobic.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Artur92    0

a jak ci prawuje ci ciagnik ? jak myslisz poradzi sobie turze 4 ? 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
withanight    1108

Ciągnik z lasu? zerknij sobie na Yt co robią ciągniki w lesie... Wom juz napewno ze 3 razy remontowany, ciśnienie 3 na zimnym? jak tak to stanowczo za mało
Druga sprawa te ciągniki średnio sprawują się przy turach, mało zwrotne zwłaszcza przy ciasnych powierzchniach , bez napedu ogólnie kiepski pomysł. Szukalbym. raczej jakiegoś 7745 lub podobnego ale z napędem.


Take me Away !...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
viperwlkp    86

przy turze to ci powiem ze slyszalem ze przod szybko umiera. a z lasu kolego zalezy co robil czy byl na zrywce czy koles wywozil nim bo to roznica. ogladalem takiego co zrywke robil to ci powiem ze dupe to mial tak rozwalona ze cala do wymiany ale to jak kolega ogladal i mowil ze w dobrym stanie to pewnie tylko nim cos wywozil.a tak to z ciagnika jestem zadowolony i polecam bo starego ursusa to sobie mlotkiem naprawisz a czesci dostępne i cenowo tez ok
a ten ursus nie z okolic gorzowa wlkp.? bo tam takiego z lasu ogladalem. a moj na zimnym dobe 5 ma

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MarcinCiesz    0

Kolego 3atm na zimnym to mało bo na rozgrzanym może mieć z 0,5 na wolnych co jest nie dopuszczalne. A co do tura to sam mam założonego na 80 ładowacz i jest ok, nowe tylne opony i jazda bo to ciężki ciągnik.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
daron64    4255

To, ze sprzedaje go leśnik, nie znaczy ze od razu na zrywce robił, zwłaszcza bez przodu. No ale z drugiej strony po głowie kopacze mi się co znajomy mówił, co ma zul, wiec coś tam się orientuje pewnie. Cytuje: "nigdy nie kupuj ciągnika co robił w lesie" . Koniec cytatu :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
viperwlkp    86

handlarz zlotowa kupi pomaluje da naklejke i bedzie ci mowil "" panocku ja go kupil od chlopa co w niedziele nim do kosciola jezdzil" przez tyle lat to nigdy nie wiesz co msszyna robila.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
viperwlkp    86

ja zbilem przez tela 1000 jak zajechalem na miejsce to jeszcze 3000 bo pokazalem co jest do naprawy tylko tyle ze ja remonty dorabianie czesci itp robilem w zakladzie za freee.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
daron64    4255

Nawet nie napisał, ze te 3to na zimnym(choć pewnie tak). A wy go juz remontem silnika straszycie. U mnie 8145 trzyma 4na zimnym i na rozgrzanym jednakowo. U wujka 914 na zimnym ma kolo 6, na rozgrzanym ponad 5. Nie koniecznie juz taka nędza musi byc.
Kiedyś dzwonilem do kolesia właśnie za 912, w ogłoszeniu podpisane co to nie było robione i pytam jak z ciśnieniem, a on ze jest dobre, na ciepłym te 1.5 trzyma spokojnie..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość
Napisano (edytowany)

Ciągnik z lasu? zerknij sobie na Yt co robią ciągniki w lesie... Wom juz napewno ze 3 razy remontowany, ciśnienie 3 na zimnym? jak tak to stanowczo za mało

Druga sprawa te ciągniki średnio sprawują się przy turach, mało zwrotne zwłaszcza przy ciasnych powierzchniach , bez napedu ogólnie kiepski pomysł. Szukalbym. raczej jakiegoś 7745 lub podobnego ale z napędem.

Kto jest mało zwrotny? może z napędem jest u ciebie zwrotniejszy. Za Zetora 7745, to tak jeszcze dorzuć z 15 tyś więcej.

Edytowano przez Gość

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Artur92    0

dziękuje za pomoc panowie :) dobrze ze tutaj napisałem bo tak bym kasy marnował lepiej czekac i kupić lepszego . bo mi tez martwiło ze 3 cisnienie zimny nawet kilku mechaników pytałem to mówili ze tylko patrzyc kiedy popsuje sie . 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Mateusz100
      Witam chciałbym zmienić paski klinowe od napędu alternatora wentylatora w ursusie 1614 rocznik 1999 ten ze ściętą maską. Stare są strasznie rozciągnięte. Tata wymieniał je kiedys lecz uważam ze sa za małę nie do końca to co powinno być choć nie wiem tego. oznaczenie tych starych to Z1250 ld10x1226. Moje pytanie czy takie powinny tam być czy inne? ktoś moze podpowie? Znalazłęm te mocnijsze z morgi na necie oznaczenie ich to SPA- 1257 ich szerokosć to prawie 13mm a te stare maja 10mm czy to jest duża różnica i będzie to pasować ? Jakie tam orginalne paski były montowane? Czy te co posiadam są dobre czy jednak zbyt małe? Wydaje mi sike że są zbyt bardzo wciete w koła pasowe choc możę ze starości już sie wytarł nie wiem. Dodam iż mam alternator i koło pasowe od wentylatora na dwa paski są tam dwa paski nie jeden.
    • Przez TwojaBabcia
      Witam
      Jaka ilość oleju silnikowego wchodzi do ursusa c385 by była prawidłowa na bagnecie. ?
      Pytam ponieważ u mnie według mojego bagnetu prawidłowy stanu oleju wynosi 15 litrów. po wymianie 
      Mechanik mówi że to o wiele za dużo , i mam dylemat, i chciałbym spytać  się innych użytkowników c385, jaka jest u nich odpowiednia ilosc oleju silnikowego.  
      Pozdrawiam Artur 
    • Przez ArthuR34
      Witam wszystkich,
      wybaczcie jeśli pisze w nie tym dziale- jeśli tak to proszę o przeniesienie do odpowiedniego działu, dziękuję.
      Mój ojciec jakiś czas temu nabył Ursusa 902 i chciałbym się was doradzić w kwestii wspomagania kierwolnicy, nieposiadania przedniego napędu, miękkie przednie zawieszenie.
      Otóż w wyżej wymienionym traktorze jest fabryczne wspomaganie które bardzo ciężko wspomaga (czasem trzeba dużo gazu dać), zaczynają się pojawiać spore wycieki z serwomechanizmu. Dowiedziałem się od znajomego że nieopłaca się tego regenerować ponieważ już to przerabiał i po roku znowu miał problemy- zastąpił to gotowym zestawem zastępczym jaki można kupić w internecie (siłownik, pompa itp.) i po tym zabiegu może paluszkiem kręcić kierownicą a nie tak jak wcześniej.
      czy już ktoś to przerabiał z was lub wie co i jak taki zabieg przeprowadzić ? Jaki produkt wybrać ? czy oferowane w internecie gotowe zestwy są tej samej jakości/trwałości bo jest lekka rozbieżność cenowa?
      czy moglibyście polecić dobry produkt który będzie służył i pieniądze nie pójdą w błoto?
      czy jestem w stanie zamontować to razem z ojcem?
      Następna sprawa to biegi.
      strasznie ciężko wchodzą (wszystkie cztery- prawa dźwignia) - lewa dźwignia od wstecznego i biegów bolowo-szosowych chodzi bez zarzutu. 
       
      i kolejna sprawa to hamulce, hamulce działają ale wydaje mi się że lewe koło chyba trzyma ponieważ prawe koło zaczęło boksować na trawie podczas ruszenia z miejsca i lekko (20cm) się wkopał w ziemię, ogólnie to w środę kiedy szykowałem traktor na strajk to chciałem nim troszkę pojeździć po wsi ponieważ nie jeździłem jeszcze takim traktorem tylko czasami 60-tką więc musiałem ogarnąć biegi i troszkę się do niego przyzwyczaić ale po tych wszystkich usterkach które w nim zalegają dałem sobie spokój, ale na strajku we Wrocławiu byłem, od początku do końca:)
      pozdrawiam
    • Przez Porfavor
      Witam, planuje obecnie remont silnika w swoim Ursusie 385 i myślałem nad dodaniem do niego turbiny. Wiem, że były już tutaj takie tematy ale te najpopularniejsze które znalazłem mają już swoje lata więc chciałem się spytać dziś jak to powinno waszym zdaniem wyglądać. Ursus 385 jest z rocznika 1976 i z tego co sie orientuje ma w sobie silnik z7501. Na youtube itd widziałem sporo doładowanych turbiną c385 i stąd też taki pomysł by dodać mu trochę mocy. Co by było trzeba powymieniać i czy wgl jest sens tak naprawdę? planowałem dodać na pewno wtedy intercooler i rozumiem, że trzeba by było wymienić wtryskiwacze, słyszałem jeszcze o różnicy na ilości pierścieni na tłokach. 
    • Przez Kurwer21
      Witam, w zimę będę najprawdopodobniej malował felgi w c385, i pytanie ile litrów farby około pójdzie na przednie felgi z dwóch stron i tylnie od zewnątrz (środek jest zakonserwowany). może ktoś malował i się wypowie
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj