Skocz do zawartości

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Fendt
Krzychu205    0

Witam!

Mam taki problem otoz w moim fendcie  albo ktos wyjał albo zgubił? albo wcale nie bylo wogole tylnej wycieraczki.

W tylnej szybie sa dwa otwory czyli z tym nie bylo by problemmu. problem jest w tym ze nigdzie nie mozna dostac takiego kompletu ( silnik ramie przelacznik i ta plastikowa oslonka) probowalem tez dobrac jakis silnik wycieraczki od samochodu ale z tych co ogladalem na szrocie zaden nie pasowal.

 

Macie jakies pomysly? moze ktos mial podobny problem i jakos go rozwiazal? albo moze ktos ma do sprzedania taki komplet, chociaz sam silniczek bo reszta to juz mniejszy problem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Krzychu205    0

a o ile stopni sie obraca ten silniczek? tak na oko:)

 

i widze ze zdjec ze twoj ciagnik to jest troche starsza wersja kabiny a tam silnik wycieraczki zakladalo sie na gornym profilu kabiny a u mnie juz tylko w szybie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

kamil16251290    333

U mnie działa od górnego profilu szyby do bocznego czyli 90st.

Tak, ta oryginalna jest mocowana do profilu szyby a to jest silniczek żeby umocować w otworze szyby.


Moje posty wyrażają moje zdanie i jeśli ktoś się z nimi nie zgadza to jego problem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
przemek308    19

Silniczek od tylnej wycieraczki ze skody felicji ja u siebie założyłem od kombi i działa tak jak trzeba i to wszystko wyszło mnie 25zl :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kamil16251290    333

Godność dla rzeczy materialnej?

Silniczek do wycieraczki to nie jest aż  tak ważna część w porównaniu do głównych podzespołów ciągnika gdzie liczy się jakość części a nie ich cena.


Moje posty wyrażają moje zdanie i jeśli ktoś się z nimi nie zgadza to jego problem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Sadek    512

Fakt wyszło jak godność Fenda, miałem na myśli godność użytkownika.


"Cogito ergo sum"
Pozostaję: otwarty, elastyczny, ciekawy.

 

GG 8872878

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez manitou123
      Witam,mam problem przy wymianie oleju w skrzyni w fendt 312.Problem polega na tym,że na wszystkich stronach z olejami jest napisane ,że oleju powinno wejść wraz z mechanizmem różnicowym 34.5l,a weszło tylko 21l i na miarce jest full.Czy olej ze skrzyni jest połączony razem z mechanizmem różnicowym?Mam tylko miarkę od skrzyni biegów a nie mogę znaleść od mechanizmu rożnicowego.Bardzo proszę o pomoc.
    • Przez andrzejoo7
      Witam wszystkich i przepraszam za zakładanie może podobnego posta. Mam problem z 311. Mianowicie podczas jazdy przybywa mi oleju w skrzyni.olej ucieka korkiem wlewu  tym za kabiną. Biegi działają polbiegi też. Co może być przyczyną? Ciągnik przy opryskiwacz więc to pilne
    • Przez Adam0401
      Witam . Jak w tytule mam problem z wałkiem WOM W fendt farmer 309 z 1995r. A mianowicie załancza mi wałek tylko na 750 . Na 540 i 1000 nie ma żadnej reakcji w guziku nie chce się zapalić kontrolka od załączenia walka . Na 750 normalnie załancza czyli pali się kontrolka w guziku i wałek przekazuje moc i rozlancza.  A na pozostałych przelozeniach nie chce załączyć.  
    • Przez Kuba284
      Cześć
      Czy w końcu ktoś mi powie gdzie w fendcie farmer 309 sidzą elektrozawory (lub coś w tym stylu) oraz czujniki od półbirgów oraz rewersu
      Bardzo bym prosił o zdjęcia lub dokładny opis.
    • Przez pawelol111
      Jak w temacie: Jadąc na wom 540 nie ma problemu. Jadąc na 750 jakiś czas działa a potem rozpina. Gaśnie lampka na guziku i dopiero po dociśnięciu dźwigni od zmiany prędkości i ponownym wciśnięciu guzika działa ale znowu tylko jakiś czas w zależności od kaprysu ciągnika.... Jest tam jakaś regulacja do lepszego spięcia a może cegłe na dźwignię położyć? Pytam bo jak przytrzymałem ręką dźwignię to nie rozłączało. 
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.