Skocz do zawartości

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Fendt
Krzychu205    0

Witam!

Mam taki problem otoz w moim fendcie  albo ktos wyjał albo zgubił? albo wcale nie bylo wogole tylnej wycieraczki.

W tylnej szybie sa dwa otwory czyli z tym nie bylo by problemmu. problem jest w tym ze nigdzie nie mozna dostac takiego kompletu ( silnik ramie przelacznik i ta plastikowa oslonka) probowalem tez dobrac jakis silnik wycieraczki od samochodu ale z tych co ogladalem na szrocie zaden nie pasowal.

 

Macie jakies pomysly? moze ktos mial podobny problem i jakos go rozwiazal? albo moze ktos ma do sprzedania taki komplet, chociaz sam silniczek bo reszta to juz mniejszy problem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Krzychu205    0

a o ile stopni sie obraca ten silniczek? tak na oko:)

 

i widze ze zdjec ze twoj ciagnik to jest troche starsza wersja kabiny a tam silnik wycieraczki zakladalo sie na gornym profilu kabiny a u mnie juz tylko w szybie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

kamil16251290    339

U mnie działa od górnego profilu szyby do bocznego czyli 90st.

Tak, ta oryginalna jest mocowana do profilu szyby a to jest silniczek żeby umocować w otworze szyby.


Moje posty wyrażają moje zdanie i jeśli ktoś się z nimi nie zgadza to jego problem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
przemek308    20

Silniczek od tylnej wycieraczki ze skody felicji ja u siebie założyłem od kombi i działa tak jak trzeba i to wszystko wyszło mnie 25zl :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kamil16251290    339

Godność dla rzeczy materialnej?

Silniczek do wycieraczki to nie jest aż  tak ważna część w porównaniu do głównych podzespołów ciągnika gdzie liczy się jakość części a nie ich cena.


Moje posty wyrażają moje zdanie i jeśli ktoś się z nimi nie zgadza to jego problem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Sadek    536

Fakt wyszło jak godność Fenda, miałem na myśli godność użytkownika.


"Cogito ergo sum"
Pozostaję: otwarty, elastyczny, ciekawy.

 

GG 8872878

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Misiaczek57
      witam podczas zmiany kierunku jazdy zamiast pokazywać się strzałka do przodu na panelu u góry to wyświetla się na wyświetlaczu środkowym strzałka jazdy do przodu a tamta nic nie świeci
    • Przez krystianwilk5
      z banki gdzie znajduje sie olej hydrauliczny ubywa go, po czym przedostaje sie do skrzyni biegow . jaka jest przyczyna tego przemieszczenia? i jak ja mozna usunac?
    • Przez tomek8111
      Witam. Dzisiaj po wymianie oleju w fendt farmer 312 z 1992 roku nie chce zgasnąć kontrolka skrzyni.Filtr wymieniony ,podlany olejem.Olej zalałem fusch Gear LS sae 90.Wcześniej przy niskich obrotach silnika zapalała się kontrolka od ciśnienia skrzyni.Mierzyłem na punkcie przy filtrze i rozgrzanym oleju to było około 12 barów przy 1000 obrotów na silniku.Natomiast ciśnienie w miejscu czujnika przy stopniach było około 0.2 bara .Proszę o pomoc jak odpowietrzyć pompę czy może cały układ czy konieczna będzie wymiana pompy(oby nie,bo remont to chyba będzie słono kosztował).Pozdrawiam.
    • Przez adam8211
      Witam. Mam 312 lsa turbomatic z 91 roku. Niedawno pojawił się problem z kontrolką smarowania skrzyni. Zaczynając od najprostszego wymieniłem olej(Total transmission 80W-90 GL5) i filtr. Niestety objaw dalej ten sam, po kilkunastu minutach pracy w dalszym ciągu daje znać o sobie owa kontrolka. Ciśnienie sprawdzone w punkcie zaraz powyżej filtra dało 12 bar przy max obrotach. Czy ktoś doradzi jaki przyjąć kolejny krok w poszukiwaniu usterki i gdzie znajduje się ten czujnik, może to z nim coś nie tak. Mam nadzieje ze jednak nie padła mi pompa smarowania, a jeśli tak to czy konieczne jest rozpołowienie traktora ?
    • Przez kamil_z88
      Witam,
       
      W Fendzie 309 LSA z 89 r, Zaczęła mi się zapalać kontrolka od ciśnienia oleju na wolnych obrotach po wyżej 1400 obrotów gasła. Wymieniłem czujnik jest to samo. Jutro będę mierzył ciśnienie oleju . Macie może informację jakie powinny być parametry ciśnienia na rozgrzanym i zimnym ?
       
      Pozdrawiam
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.