Skocz do zawartości
News
LubelskiRolnik

Witam gdzie znajduje się tarcza sprzęgła w Lambo 55w

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Tarcza

Tak jak temacie gdzie znajduje się tarcza sprzęgło WOM w Lambo 55w proszę o szybką odpowiedz ponieważ traktor mi jest bardzo potrzebny a bez WOM nic nim nie zrobię :(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
extrabyk    1209

Nie jestem pewien ale masz tam chyba hydrauliczne sprzęgło WOM....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowany)

Tak WOM załączam przyciskiem ale przy większym obciążeniu nie działa

Edytowano przez LubelskiRolnik

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

extrabyk    1209

Powodów może być kilka. Spalone tarczki sprzęgła. Słaba pompa olejowa. Zapchany filtr oleju. Olej złej jakości. Ewentualnie wszystkie te przyczyny razem bo są ze sobą powiązane. Masz ten ciągnik od nowości ? Ile ma motogodzin ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
extrabyk    1209

Słyszy się same dobre opinie o tej serii i Twój jak widać to potwierdza. Jeśli stosujesz dobry olej i zmieniasz go razem z filtrem zgodnie z instrukcją to zanikający napęd WOM jest tylko objawem zużycia a nie awarią.

Jest tu na forum kolega, który zna się na ciągnikach z koncernu SDF i on powinien Ci lepiej poradzić co i jak z tym dalej robić a ewentualnie może to naprawić. Odezwij się do kolegi piotrbm_211320

Jeśli okaże się,że to tylko tarczki to myślę,że naprawa nie będzie zbyt kosztowna.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

manometr w dłoń i sprawdzić jakie ciśnienie jest za zaworem


niezależny serwis grupy same deutz fahr ;naprawa elektroniki diagnostyka i kalibracje urządzeniami oryginalnymi naprawa silników, skrzyń biegów TTV ZF
TEL 509500422

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
extrabyk    1209

Kolega Piotr jak zwykle krótko i na temat :D

Dobrze,że już wiesz co dokładnie dolega. Poza wymianą tarczek sprawdź tak jak kolega radzi ciśnienie żeby się upewnić czy tarczki zużyły się w sposób naturalny czy może w wyniku słabego ciśnienia stało się to szybciej. Lepiej teraz wszystko sprawdzić niż potem żałować.

Jak nie zapomnisz i znajdziesz czas to napisz jak poszła wymiana i jakie koszty części oraz robocizny. Takie informacje powinniśmy tu podawać żeby inni mogli zawczasu wiedzieć na jakie wydatki trzeba się szykować w razie jakiś problemów.

Powodzenia !

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Tyle kosztowały mnie wszystkie części bez wliczenia filtrów hydraulicznych i oleju hydraulicznego gdy traktor będzie już gotowy podam cenę robocizny.

post-155577-0-47229300-1494366597_thumb.png

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowany)

I jak by kogoś interesowała cena za filtry to:
2 filtry hydrauliczne
1 olejowy silnika
1 paliwowy
Razem 271 zł

Edytowano przez LubelskiRolnik

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
extrabyk    1209

Fajnie kolego,że podajesz ceny bo niestety wielu robi z tego jakieś dziwne tajemnice a przecież to bardzo cenne informacje dla każdego kto musi wykonać podobny remont w takim lub nawet innym ciągniku choćby tak dla porównania i żeby ktoś nie dał się wpędzić w koszta przez to,że ktoś ma wyższe ceny.

Forum jest po to by wymieniać wszelkie informacje ale niestety nie wszyscy o tym pamiętają.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
extrabyk    1209

Życzę Ci kolego żeby teraz kolejne 5000 godzin i więcej WOM oraz cały ciągnik dalej dobrze służył w Twoim gospodarstwie !

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez Kondi3000
      Witam
      Przymierzam się do kupna ciągnika, pod lupą jest case puma 155 x, Deutz-Fahr 6160 i new Holland t7.200. Interes mnie opinia o owych ciągnikach i wasze doświadczenia z nimi oraz różnica cenowa między nimi. Z góry dziękuję za odpowiedź.
    • Przez Folenka
      Jak w temacie, proszę o podpowiedź jak odpowietrzyć układ po wymianie pompy sprzęgła? Same Explorer 80, 87 rocznik.
    • Przez ursus1991
      Cześć
      Mam do kupienia ciągnik, w którym zmieniono fabryczny silnik na sześcio cylindrowy chłodzony powietrzem deutza o mocy 95 km.  nie znam się na tych silnikach. Podejżewam ze on z lat 80. Prosiłbym o opinie na temat tych silników? Czy są w miarę oszczędne? Czy są wytrzymałe? Jaka jest kultura pracy? CZy jest dostęp do części? Czy można jakoś łatwo podnieść moc? Może wystarczy regulacja pompy wtryskowej do podniesienia mocy. 6 cyl i 95 km to jakiś zapas na pewno jest. Nie miałem wcześniej styczności z silnikami chłodzonymi powietrzem.  Z właścicielem ciągnika rozmawiałem tylko telefonicznie ze względu na odległość. Chciałem się was podpytać trochę żeby wiedzieć, czy zawracać sobie głowę tym traktorem. Proszę o opinie
    • Przez Patrykxd
      Witam mam problem, ponieważ robi mi się ciśnienie w przednim moście i wyrzuca olej uszczelniaczami. Dodam, że przód był robiony wymiana uszczelniaczy i tulejek. Co może być przyczyną tego wycieku i że robi się ciśnienie?
    • Przez DawidWsik
      Witam mam pytanie do amortyzacji przedniej osi. Podnosi i opuszcza bez problemu lecz wydaje mi się że w ogóle nie amortyzuje gdyż byłem na skupie to w innym ciągniku jak wjeżdżał na wagę to cały przód się bujał.
×