Skocz do zawartości
News
LubelskiRolnik

Witam gdzie znajduje się tarcza sprzęgła w Lambo 55w

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Tarcza

Tak jak temacie gdzie znajduje się tarcza sprzęgło WOM w Lambo 55w proszę o szybką odpowiedz ponieważ traktor mi jest bardzo potrzebny a bez WOM nic nim nie zrobię :(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

extrabyk    1485

Powodów może być kilka. Spalone tarczki sprzęgła. Słaba pompa olejowa. Zapchany filtr oleju. Olej złej jakości. Ewentualnie wszystkie te przyczyny razem bo są ze sobą powiązane. Masz ten ciągnik od nowości ? Ile ma motogodzin ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
extrabyk    1485

Słyszy się same dobre opinie o tej serii i Twój jak widać to potwierdza. Jeśli stosujesz dobry olej i zmieniasz go razem z filtrem zgodnie z instrukcją to zanikający napęd WOM jest tylko objawem zużycia a nie awarią.

Jest tu na forum kolega, który zna się na ciągnikach z koncernu SDF i on powinien Ci lepiej poradzić co i jak z tym dalej robić a ewentualnie może to naprawić. Odezwij się do kolegi piotrbm_211320

Jeśli okaże się,że to tylko tarczki to myślę,że naprawa nie będzie zbyt kosztowna.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

manometr w dłoń i sprawdzić jakie ciśnienie jest za zaworem


niezależny serwis grupy same deutz fahr ;naprawa elektroniki diagnostyka i kalibracje urządzeniami oryginalnymi naprawa silników, skrzyń biegów TTV ZF
TEL 509500422

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
extrabyk    1485

Kolega Piotr jak zwykle krótko i na temat :D

Dobrze,że już wiesz co dokładnie dolega. Poza wymianą tarczek sprawdź tak jak kolega radzi ciśnienie żeby się upewnić czy tarczki zużyły się w sposób naturalny czy może w wyniku słabego ciśnienia stało się to szybciej. Lepiej teraz wszystko sprawdzić niż potem żałować.

Jak nie zapomnisz i znajdziesz czas to napisz jak poszła wymiana i jakie koszty części oraz robocizny. Takie informacje powinniśmy tu podawać żeby inni mogli zawczasu wiedzieć na jakie wydatki trzeba się szykować w razie jakiś problemów.

Powodzenia !

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Tyle kosztowały mnie wszystkie części bez wliczenia filtrów hydraulicznych i oleju hydraulicznego gdy traktor będzie już gotowy podam cenę robocizny.

post-155577-0-47229300-1494366597_thumb.png

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowany)

I jak by kogoś interesowała cena za filtry to:
2 filtry hydrauliczne
1 olejowy silnika
1 paliwowy
Razem 271 zł

Edytowano przez LubelskiRolnik

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
extrabyk    1485

Fajnie kolego,że podajesz ceny bo niestety wielu robi z tego jakieś dziwne tajemnice a przecież to bardzo cenne informacje dla każdego kto musi wykonać podobny remont w takim lub nawet innym ciągniku choćby tak dla porównania i żeby ktoś nie dał się wpędzić w koszta przez to,że ktoś ma wyższe ceny.

Forum jest po to by wymieniać wszelkie informacje ale niestety nie wszyscy o tym pamiętają.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
extrabyk    1485

Życzę Ci kolego żeby teraz kolejne 5000 godzin i więcej WOM oraz cały ciągnik dalej dobrze służył w Twoim gospodarstwie !

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez Mateusz1997
      Witam jak wyregulowac rewers w deutz fahr 420 ttv aby łagodniej ruszał?
    • Przez kakus19
      witam.mam taki problem- od nowosci raz w roku robie kalibracje sprzegła czyli tak co 400 godzin.ciagnik mam 5 lat ma 2200 godzin.jak zaczynal szarpac to robilem kalibracje i bylo ok.teraz jest tak ze zrobilem kalibracje i jak jest ciagnik zimny to chodzi plynnie czy to na -2 czy +2 ale jak sie rozgrzeje to bardzo szarpie nawet przy predkosci 1 km/h na ustawieniu -2 ale jak dam go na obroty nawet 1000 to moge jechac szybko i na +2 i chodzi płynnie .gadalem z serwisem i sugerują wymiane jakiegos zaworu proporcjonalnego ale nie sa pewni a to nie male pieniądze.moze ktos mial podobne problemy i moze cos podpowiedziec?pozdro
    • Przez rafal3514
      Co myślicie o nowych ciągnikach:
       
      df agrofarm
      same eksploler3
      lamborghini r3evo
       
      Który jest najlepszy?
      Czy to jest to samo?
      Czy kosztują tyle samo?
    • Przez michnik12
      Witam poszukuje używanego rozdzielacza hydraulicznego podnośnika do ciągnika lamborghini 674-70
    • Przez gigix
      Same explorer 65, pierwsza generacja, w biegach 3 dźwignie, czujnik luzu do odpalania na rewersie, ktoś ma pojęcie gdzie go znaleźć?
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.