Skocz do zawartości
News
LubelskiRolnik

Witam gdzie znajduje się tarcza sprzęgła w Lambo 55w

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Tarcza

Tak jak temacie gdzie znajduje się tarcza sprzęgło WOM w Lambo 55w proszę o szybką odpowiedz ponieważ traktor mi jest bardzo potrzebny a bez WOM nic nim nie zrobię :(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

extrabyk    1683

Powodów może być kilka. Spalone tarczki sprzęgła. Słaba pompa olejowa. Zapchany filtr oleju. Olej złej jakości. Ewentualnie wszystkie te przyczyny razem bo są ze sobą powiązane. Masz ten ciągnik od nowości ? Ile ma motogodzin ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
extrabyk    1683

Słyszy się same dobre opinie o tej serii i Twój jak widać to potwierdza. Jeśli stosujesz dobry olej i zmieniasz go razem z filtrem zgodnie z instrukcją to zanikający napęd WOM jest tylko objawem zużycia a nie awarią.

Jest tu na forum kolega, który zna się na ciągnikach z koncernu SDF i on powinien Ci lepiej poradzić co i jak z tym dalej robić a ewentualnie może to naprawić. Odezwij się do kolegi piotrbm_211320

Jeśli okaże się,że to tylko tarczki to myślę,że naprawa nie będzie zbyt kosztowna.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

manometr w dłoń i sprawdzić jakie ciśnienie jest za zaworem


niezależny serwis grupy same deutz fahr ;naprawa elektroniki diagnostyka i kalibracje urządzeniami oryginalnymi naprawa silników, skrzyń biegów TTV ZF
TEL 509500422

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
extrabyk    1683

Kolega Piotr jak zwykle krótko i na temat :D

Dobrze,że już wiesz co dokładnie dolega. Poza wymianą tarczek sprawdź tak jak kolega radzi ciśnienie żeby się upewnić czy tarczki zużyły się w sposób naturalny czy może w wyniku słabego ciśnienia stało się to szybciej. Lepiej teraz wszystko sprawdzić niż potem żałować.

Jak nie zapomnisz i znajdziesz czas to napisz jak poszła wymiana i jakie koszty części oraz robocizny. Takie informacje powinniśmy tu podawać żeby inni mogli zawczasu wiedzieć na jakie wydatki trzeba się szykować w razie jakiś problemów.

Powodzenia !

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Tyle kosztowały mnie wszystkie części bez wliczenia filtrów hydraulicznych i oleju hydraulicznego gdy traktor będzie już gotowy podam cenę robocizny.

post-155577-0-47229300-1494366597_thumb.png

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowany)

I jak by kogoś interesowała cena za filtry to:
2 filtry hydrauliczne
1 olejowy silnika
1 paliwowy
Razem 271 zł

Edytowano przez LubelskiRolnik

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
extrabyk    1683

Fajnie kolego,że podajesz ceny bo niestety wielu robi z tego jakieś dziwne tajemnice a przecież to bardzo cenne informacje dla każdego kto musi wykonać podobny remont w takim lub nawet innym ciągniku choćby tak dla porównania i żeby ktoś nie dał się wpędzić w koszta przez to,że ktoś ma wyższe ceny.

Forum jest po to by wymieniać wszelkie informacje ale niestety nie wszyscy o tym pamiętają.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
extrabyk    1683

Życzę Ci kolego żeby teraz kolejne 5000 godzin i więcej WOM oraz cały ciągnik dalej dobrze służył w Twoim gospodarstwie !

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez zacx18
      Witam  mam problem z rozłączaniem się rewersu elektrohydraulicznego   w ciągniku DF Agroplus 100  (skrzynia bez półbiegów). Rewers rozłącza się gdy obroty silnika spadną poniżej 800 obrotów powyżej 800 działa i nie ma  znaczenia czy olej jest ciepły czy zimny    . Gdy rozłączy  się rewers  wyrzuca błąd   w postaci migającej lampki  (jedno błyśnięcie długie , cztery krótkie )
      Czy może być to wina pompy hydraulicznej ? czy coś innego ?
    • Przez dasas12345
      Witam. Ostatnio pojawił się błąd w traktorze T15 i 17 odpowiedzialne za czujnik obecności operatora na siedzeniu. Moje pytanie brzmi czy da się go usunąć na dobre z fotela GRAMMER tak by nie wyskakiwały mi te błędy, czy raczej nie obejdzie się bez kupna nowego ????
    • Przez marunioo
      Witam.
      Jaki polecacie przedni TUZ do Agrofarma 100. Może ktoś ma jakieś fotki
    • Przez Halun125
      Witam. Jak w temacie mam problem z hydrauliką ciągnika. Objawy to słabe podnoszenie na rozgrzanym oleju maszyn na tylnym bądź przednim TUZ, bądź też słabe kiprowanie przyczepy np z gnojem. Po prostu trzeba go wkręcać na 1300-1400 obr/min żeby np. kosiarkę która waży 600 kg jako tako podniósł. Jak olej jest zimny wszystko jest ok a problem pojawia się po rozgrzaniu. Błędów nie ma, jak coś podniesie to nie opuszcza więc rozdzielacz chyba sprawny. Po spuszczeniu oleju z hydrauliki (wersja B więc ma oddzielny zbiornik) na dnie kasterki znajdowały się opiłki chyba miedziane bo magnes ich nie przyciągał, a że olej muszę często spuszczać bo zbiornik się rozwarstwia tak ostatnim razem pierwszy raz natknąłem się na te opiłki. 
      Czy jest to być może wina pompy? Ciągnik jest z 2012 r i ma 2800 z hakiem przejechane. 
    • Przez marco3655
      Czy ktoś wie na której stronie serwisówki Agrotrona 106 MK3 są kody błędów?
       
      Pozdrawiam
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.