Krzyysiekmtz82

Renault 155.54

Polecane posty

Witam wszystkich.Składam renault 155.54 ta ze sterownikiem skrzyni biegów na deklu skrzyni posredniej jest rozdzielacz ze elektrozaworami problem ze wszystkie kostki sa odłaczone znakow brak.
Prosil bym o jakis opis jak to podłaczyc

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AlaCapone    5015

Co przerabiał? – rozpięcie przewodów bez wcześniejszego oznaczenia?!

Jeszcze nie widziałeś wyspy elektrozaworów Renault 120.54 Nectra – tam dopiero jest zabawa. Dodam, że przewody są tak spinane, że trudno założyć inaczej. Życzę szczęścia.


"Nie dyskutuj z głupszym, bo sprowadzi Cię do swojego poziomu i pokona swoim doświadczeniem!" - ciągle muszę o tym pamiętać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
corrado    401

Na bogato widzę, zabawa na całego. Jedynym bezpiecznym wyjściem zobaczyć u innego podpięte kostki.


„Uważajcie na ludzi, którzy się nie śmieją. Są niebezpieczni”

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Niema podejrzenia w innym traktorze a traktor dostalem rozebrany troche czy znacie jakis kontakt do osoby z takim ciagnikiem albo majstra

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
karolas123    88

Wiązki są opisane, jeśli nie na jednym koncu to na drugim, jesli nie etykietami to numeratorami, a jesli nie to kostkami. Jeszcze niegdy nie spotkałem w tych ciągnikach nie opisanych wiązek.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
makel9    6

co wy pier**li..... jakie numeratory z tej i z tej strony . są tylko kolorki na wiazce od kabiny . napisz na pw jesli jesteś zainteresowany pomocą i masz troszkę pojęcia to podeśle schemacik i opis 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
karolas123    88

Zapomniało CI sie ze co najmniej 4 producentów produkowało wiązki i po swojemu je numerowało. Wystarczy zajrzeć do metadoca.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Kamilmok
      Witam . Problem zaczął się od dmuchniętej uszczelki pod głowicą , w trakcie naprawy mechanik wysłał pompę paliwa do regeneracji alby ją od razu sprawdzić . kupiliśmy nowe ori wtryski .  
      Po złożeniu wszystkiego brak mocy , orka na 4 skiby ziemia cieżka i jak było ciężko to zamiast grzebać kołami to dusiło ciągnik na biegu 1-1. 
      Postawiliśmy do drugiego mechanika pompiarza , niby wszystko posprawdzał pobawił sie zapłonem  i mówił ze wszystko jest dobrze . Pali na dotyk . teraz w polu nie był testowany jeszcze ale jak ciągną 6 ton pszenicy pod górkę to prędkość spada ze trzeba zbijać pół biegi . takze chyba nie jest dobrze . 
       
      gdzie szukać przyczyny ?
       
    • Przez Griszka92
      Witam
      Po wymianie sprzęgła na nowe całego kompletu marki Kawe oraz obróbce koła zamachowego sprzęgło nie wysprzęgla, jedynie idzie wrzucić wsteczny poza tym WOM nie działa. Sprzęgło niby ustawione fabrycznie bo śruby znaczone !? Wie ktoś może jak to ustawić ? Jakieś dane czy cokolwiek 
    • Przez lukasz3564
      Witam poszukuję drzwi lewych do renault 9034 TX jeśli ktoś posiada proszę o wiadomość.
    • Przez MarcinKa
      Witam
      Może ktoś podpowie czy jest jakis zawór czy jakaś inna przesłona czy jakby tam zwał na przejściu pomiedzy zbiornikami górnym a tym pod kabina??
      Pytam bo lalem paliwo i zapełniłem górny na maksa i nie poszlo w dolny dopiero jak przejechałem na pole to paliwo spadło do dolnego zbiornika...
      Dziwne trochę,przewód łaczacy oba gruby jest powinno samo lecieć nie ma zadnych kraników nie wiem co za przypadłość...
      Ktoś coś??
    • Przez Mati3005
      Witam, Panowie mam pytanie odnośnie ustawienia balansera, tłumika drgań zwał jak zwał, przy remoncie silnika mechanik nie zaznaczył położenia wału względem ustawienia balansera, i teraz podczas pracy są odczuwalne drgania na ciagniku, nie wiem jeszcze jak z sila przy ciężkiej pracy bo na razie tylko pracował z opryskiwaczem ale takich drgań przed remontem nie było wiem ze ma być ustawione dwa skrajne tłoki w GMP i teraz pytanie czy jest gdzieś na kole od wału oznaczenie tego czy czeka mnie metoda prób i błędów ze śrubokrętem we wtrysku?? 🙂 na balanserze jest oznaczenie na kole zębatym, za pomoc dziękuję 
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj