Polecane posty

koval103    5

Witam panowie!  :) 
Mam problem z moim MF 690. Już objaśniam:
Chcieliśmy uruchomić traktor po miesięcznej przerwie. Jako że wcześniej miał problemy z odpalaniem, to podładowywaliśmy akumulator i zazwyczaj odpalał, lub podgrzewaliśmy go. Lecz we wtorek to nie podziałało.

Traktor po przekręceniu kluczyka kręcił, ale nie chciał tak jakby załapać paliwa. Z komina nie wydobyła się ani jedna chmurka dymu.
Rozkręcaliśmy wtryskiwacze i faktycznie z nich paliwo nie wydobywało się. Pompa paliwa normalnie podaje.

Co może być nie tak? Wsadziliśmy aku od innego ciągnika, a paliwo nie było dolewane w ostatnim czasie.
Może to być wina jakiegoś filterka w pompie wtryskowej? :huh: Obawiam się że pompe wtryskową szlak trafił, ale chce sprawdzić wszystkie możliwe opcje, aby być pewnym że to jej wina.

Proszę o pomoc, prace w polu gonią , a ciągnik jak stał tak stoji. :( 

Z góry dziękuje ! 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hajer25    0

Odkręć przewody przy wtryskach czy tam dochodzi paliwo może wtryski się zapiekły

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MF675ursus    1448

Pompka membranowa podaje paliwo do pompy rotacyjnej? Patrząc od przodu, membranową masz po lewej stronie silnika. Zacznij od niej

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
koval103    5

Odkręć przewody przy wtryskach czy tam dochodzi paliwo może wtryski się zapiekły

 

Na wtryskach nie ma paliwa

 

Pompka membranowa podaje paliwo do pompy rotacyjnej? Patrząc od przodu, membranową masz po lewej stronie silnika. Zacznij od niej

Z membranowej paliwo podaje i dochodzi do wtryskowej , ale później  na wtryskach już nie ma paliwa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Huddini    0

Miałem podobnie w swoim 699, w jeden dzień pracował normalnie następnego dnia rano nie palił i nie leciał dym, próbowałem przepompowania paliwa ale nic nie dawało, kupiłem samostart prysnąłem i odpalił normalnie i żadnych problemów już nie ma.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MF675ursus    1448

Spróbuj odpowietrzyć wtryskową. Perkinsy ciężko się odpowietrza, najlepiej skołuj instrukcję od 4512, od MF255 też się nada, tam jest ładnie wyjaśnione jak prawidłowo odpowietrzyć

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mikruss    536
Napisano (edytowany)

Jakie ciezko sie odpowietrza? 1 minuta roboty. 2 srubki na pompie wtryskowej na 8 klucz w pionie na boku pompy i tak dlugo pompujesz recznie az nie poleci paliwo a nie rozrusznikiem. Jak z nich poleci paliwo to odkrecasz przed wtryskiem rurke i krecisz rozrusznikiem i jak tam nie poleci to masz ukrecona glowiczke w pompie czyli regeneracja pompu ok 1000 zl kompleksowa.

Edytowano przez Mikruss

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MF675ursus    1448

Jeżeli jesteś w stanie przepompować paliwo jednocześnie odkręcając śrubki w 3 miejscach po kolei w minutę to jesteś mistrz. @koval103 sprawdź jeszcze jedną głupotę, czy z linką gaszenia wszystko ok

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mikruss    536

Na polu jak mi sie zapowietrzyl to robilem sam ale krecilem rozrusznikiem ale sila wyzsza to byla bo tak robic nie wolno bo jak pompa jest ok to mozna ja uszkodzic

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
koval103    5

Pompa wtryskowa poszła do regeneracji :( 
Nie pomagały odpowietrzenia itp. ewidentnie zawiodła ona.
Mechanik powiedział że one tak mają, z dnia na dzień bez żadnych objawów pada, i nic nie poradzisz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mikruss    536

To jezeli sie ukrecila to radze z wlasnego doswiadczenia wyczyscic uklad paliwowy plus nowy filtr i dobrac sie do rozrzadu i sprawdzic czy noe ma luzu na kole posrednim od napedu pompy bo jal bedzie luz to nawet go nie odpalisz po zrobieniu pompy bo znowu sie ukreci

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
koval103    5

Rozumiem  :)
Ogólnie to przeżycia ostatnio mam z nim niezłe.
Chyba mimo wszystko już zmęczenie materiału daje o sobie znać.
Trzeba by zacząć się rozglądać nad nową maszynką. ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mikruss    536

To akurat normalna rzecz do naprawy i tyle. Ja pompe robilem kilka razy i kazdy mpwil ze paliwo albo zle zamontowana i w koncu dobralem sie do rozrzadu i znalazlem kwiatek zrobilem i smiga az milo

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez tomekxwz
      witam panowie!!! mianowicie mam taki problem dzisiaj po umyciu fergusona chciałem go odpalić ale nie można... słychać tylko zaskakiwanie elektromagnesu a rozrusznik ani drgnie.proszę o pilną pomoc
    • Przez michal2662
      Witam nie moge odpalić swojego dominatora 78 z kluczyka na początku myślałem że to rozrusznik albo bendyks , wykręciłem rozrusznik i podłączyłem do akumulatora na krótko i okazało się że chodzi po wmontowaniu nie odpala , gdy przekręcam kluczyk na początku palą się kontrolki po przekręceniu dalej kluczyka gasną , może to być stacyjka? jak do niej się dostać z góry dzięki
    • Przez Dawid0510
      Case 5120 nie odpala. Po przekręceniu kluczyka nic nie reaguje (rozrusznik chodzi ale tylko na zwarcie). Wogule nie łapie , nie puszcza dymku nic , tak jakby nie dostawał paliwa. NIe mam pojęcia co to jest . Proszę o szybką odpowiedź 
    • Przez marttinj23
      Witam proszę o radę fendt po wymianie filtra paliwa niechce odpalić jak go odpowietrzyc???coś odkręcić przy listwie wtryskowe? Kręci nawet nie łapie proszę o pomoc??
    • Przez dzony9203
      Witam, jak w temacie.
      Po ok 2 tygodniowym odpoczynku belarusa 920 chciałem go odpalić.
      Odpalił, wszedł na wysokie obroty (na ok 15-20 sekund) i zgasł. Przy następnej próbie odpalania kręcił ale bez dymu z komina.
      Odpowietrzyłem go, jest dymek ale dalej nie odpala (długo z tym walczyłem, aż prawie zamęczyłem aku).
      Dodam że nic nie było robione od tego czasu, daw tygodnie temu jeździł i pracował na tym samym paliwie bez problemu.
      Przy kręceniu "saleje" wskazówka obrotomierza i zapalają się wszystkie diody licznika od WOM.
       
      Proszę o poradę co może być przyczyną?
      Pozdrawiam, Janek.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj