Skocz do zawartości
zasimex

Nawiew/klimatyzacja Ares 550rz

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Ares
zasimex    0
Napisano (edytowany)

Koledzy,

 

mam pytanko dotyczące sterowania nawiewami/klimatyzacją:

 

c59bb2bda351.png

 

w moim Aresie włączam:

 

1 - mam klimatyzację, chodzą tylko wentylatory tył, mogę regulować obroty, ustawiając pokrętło obrotów na 0 wyłączają się wentylatory

2 - mam nawiew zwykły, chodzą tylko wentylatory tył, mogę regulować obroty, ustawiając pokrętło obrotów na 0 wyłączają się wentylatory

3 - mam nawiew zwykły (chyba?), chodzi tylko wentylator z przodu, nie mogę regulować obrotów, nawet ustawiając pokrętło prędkości obrotów na 0 ciągle dmucha...

 

czy tak u Was też to działa czy mam coś zepsute?

Edytowano przez zasimex

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ptaszyna    139

Pokrętło drugie od góry służy do wyboru nawiewu, i tak (jak słusznie zauważyłeś) gwiazdka to aktywna klima, środkowa pozycja, to nawiew zimnego (atmosferycznego )powietrza bez udziału klimy. W obu przypadkach pokrętło drugie od dołu powinno być ustawione na niebieskim polu.

Pozycja trzecia to nawiew gorącego powietrza (pokrętło ustawione na czerwone) i wtedy działa wentylator dolny. Powinien dać się tak samo sterować i wyłączać jak te górne. Jeżeli tak nie jest to znaczy że coś ktoś przerobił.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mateusz1q    24

Cześć. Odświeżę temat, może mi ktoś pomoże

A więc gdy drugie pokrętło od góry mam przekręcone na sam dół to powietrze leci na nogi/szybe, gdy przełącze na klimatyzacje(gwiazdka) czy środek to tylko charakterystyczne piknięcie, nic sie nie dzieje i po chwili spala się bezpiecznik od nawiewów z tyłu( te nawiewy mają osobny wentylator? Rozumeiem że to nawiewy od klimy?)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

ptaszyna    139

Z tyłu są dwa wentylatory, lewy/prawy. Jak przepala się bezpiecznik to pewnie któryś szwankuje. Odkręć pokrywę z tyłu (dolną) to będziesz miał dostęp do wentylatorów, potem rozepnij wtyczkę raz na jednym ,potem drugim i zobaczysz czy przestanie przepalać bezpiecznik.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mateusz1q    24

Dziękuje, ptaszyna. Oba wentylatory z tyłu spalone. Warto wymienić od razu osuszacz, klima nie używana z 8 lat  ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ptaszyna    139

No to trochę bekniesz za wentylatory, ciekawe czemu się przepaliły? Czyżby nie mogły ruszyć?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rolnik330m    0

Koledzy nawiasem górnych nawiewow szukajcie na autoszrotach nawiewu od reno clio z lat 90tych i przematujcie sam silnik potrzebna tylko lutownica. Jest idetyczny a zaplacicie ok 50 zł.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
JacoVR6    1
Napisano (edytowany)

Witam a do czego służy te pokrętło na samej górze ? czyli jakie parametry wentylacji obsługuje 

 Skoro pokrętło 2 od góry przy położeniu gwiazdka załącza klimę

Dodam ze w moim przypadku pod tym pokrętłem 1 górnym nie ma nic jest same pokrętło i miejsc na 2 wkręty jaka by miało być coś przykręcona a w instalacji leży jakaś kostka która ma zrobione zworkę. I podejrzewam ze jest wpinana do tego elementu co u mnie brakuje a jest sterowane tym pokrętłem . Ma ktoś może fotkę tego elementu  to  może było to wstanie czymś zastąpić.pozdrawiam

panel deski.jpg

Edytowano przez JacoVR6

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez Novo181818
      podnośnik mam na ehr, czasem podnosi bez problemu a czasem występuje takie zjawisko jakby coś się zacinało albo coś się przytykało. nieważne czy podnoszę guzikiem czy pokrętłem. jak użyje pokrętła i tak nie chce podnosić to daje trochę w dół i znów do góry i podnosi. gdzie szukać problemu bo przed robotami chce to zrobić. Drugie pytanie mam takie bo potrzebuje kupić łącznik centralny do niej i zauważyłem jak pożyczałem od znajomego że musiałem go dość mocno rozkręcać żeby mieć dobrze ustawioną maszynę. Jakie u was pracują przy Reniach łączniki lub proszę o jakiś link do jakiegoś sprawdzonego. szukam zwykłej na gwincie tylko bardzo masywnej
    • Przez Dzejms281
      Witam, podnośnik nie działa tylko przyciskami z błotników można podnosic. co to może być??
    • Przez RafaSzymanik
      Witam. Piszę w imieniu znajomego. Mianowicie nie działają mu światła w Renault, działa tylko stop i kierunkowskazy, a reszta nie działa. Mówił że bezpieczniki wszystkie są dobre. W jednym miejscu są tylko bezpieczniki czy jeszcze gdzieś są? Jaka może być przyczyna nie działania tych świateł?. Z góry dzięki za pomoc.
    • Przez grzesiek10314turbo
      Witam. Od jesieni mam problem z renault. Zaczeła mi głośno pracować pompa hydraulikii po 3-4 godz pracy skrzynia biegów była ukrop, ciągnik ciężej odpala i jest o te jakby  kilka KM słabszy. Natomiast wszystko czyli podnośnik wyjścia hydr, i wspomaganie działają okey.  Więc pierwsze co zrobiłem to wymieniłem 2 filtry hydrauliki. Nic to jednak nie dało i jeździlem dalej. Ostanio zabrałem się za to i wykręciłem orbitrol zawiozłem do sprawdzenia- okazał się okey. Mechanik przeczyścił mi ten zawór od powrotu z orbitrola który rozdziela strumień na skrzynie i pompę. Nic to jednak nie pomogło. Idąc dalej zmieniłem olej z Agrola STOU na nowy taki sam i zakupiłem nową pompę hydrauliki . Założyliśmy i efekt jest taki że już nie wyje a jakby teraz gwiźdze jeszcze głośniej bo  pompa generuje większe ciśnienie, a usterka jak była takdalej gdzieś tkwi. 
      Załamuje juz ręce na tą maszynę. Może wie ktoś coś na ten temat. 
    • Przez V12
      Witam
      Nie wiem co dalej robic z tym gratem
      Uszczelniacze wałków sprzegłowych były przed sezonem założone oryginały , Dalej teci olej na sprzęgło , nie są to duże ilości , jak popracuje cały dzień to potem przez noc wyleci może objętość nakręki od butelki oleju .
      Czy może byc tak że wałki mają mikro wżery albo nie równości ??? A może już po pewnie ponad 10 tys mth mają jakiś luzy i straciły wspoł osiowść albo dostały bicia ?? 
      NIe jest to olej z silnika bo wymieniłem i w silniku jest czysty a z zawleczki leci brudny olej jak by pomieszany z pyłem z tarcz sprzegłowych 
       
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.