Skocz do zawartości
zasimex

Nawiew/klimatyzacja Ares 550rz

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Ares
zasimex    0
Napisano (edytowany)

Koledzy,

 

mam pytanko dotyczące sterowania nawiewami/klimatyzacją:

 

c59bb2bda351.png

 

w moim Aresie włączam:

 

1 - mam klimatyzację, chodzą tylko wentylatory tył, mogę regulować obroty, ustawiając pokrętło obrotów na 0 wyłączają się wentylatory

2 - mam nawiew zwykły, chodzą tylko wentylatory tył, mogę regulować obroty, ustawiając pokrętło obrotów na 0 wyłączają się wentylatory

3 - mam nawiew zwykły (chyba?), chodzi tylko wentylator z przodu, nie mogę regulować obrotów, nawet ustawiając pokrętło prędkości obrotów na 0 ciągle dmucha...

 

czy tak u Was też to działa czy mam coś zepsute?

Edytowano przez zasimex

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ptaszyna    140

Pokrętło drugie od góry służy do wyboru nawiewu, i tak (jak słusznie zauważyłeś) gwiazdka to aktywna klima, środkowa pozycja, to nawiew zimnego (atmosferycznego )powietrza bez udziału klimy. W obu przypadkach pokrętło drugie od dołu powinno być ustawione na niebieskim polu.

Pozycja trzecia to nawiew gorącego powietrza (pokrętło ustawione na czerwone) i wtedy działa wentylator dolny. Powinien dać się tak samo sterować i wyłączać jak te górne. Jeżeli tak nie jest to znaczy że coś ktoś przerobił.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mateusz1q    25

Cześć. Odświeżę temat, może mi ktoś pomoże

A więc gdy drugie pokrętło od góry mam przekręcone na sam dół to powietrze leci na nogi/szybe, gdy przełącze na klimatyzacje(gwiazdka) czy środek to tylko charakterystyczne piknięcie, nic sie nie dzieje i po chwili spala się bezpiecznik od nawiewów z tyłu( te nawiewy mają osobny wentylator? Rozumeiem że to nawiewy od klimy?)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

ptaszyna    140

Z tyłu są dwa wentylatory, lewy/prawy. Jak przepala się bezpiecznik to pewnie któryś szwankuje. Odkręć pokrywę z tyłu (dolną) to będziesz miał dostęp do wentylatorów, potem rozepnij wtyczkę raz na jednym ,potem drugim i zobaczysz czy przestanie przepalać bezpiecznik.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mateusz1q    25

Dziękuje, ptaszyna. Oba wentylatory z tyłu spalone. Warto wymienić od razu osuszacz, klima nie używana z 8 lat  ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ptaszyna    140

No to trochę bekniesz za wentylatory, ciekawe czemu się przepaliły? Czyżby nie mogły ruszyć?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rolnik330m    0

Koledzy nawiasem górnych nawiewow szukajcie na autoszrotach nawiewu od reno clio z lat 90tych i przematujcie sam silnik potrzebna tylko lutownica. Jest idetyczny a zaplacicie ok 50 zł.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
JacoVR6    1
Napisano (edytowany)

Witam a do czego służy te pokrętło na samej górze ? czyli jakie parametry wentylacji obsługuje 

 Skoro pokrętło 2 od góry przy położeniu gwiazdka załącza klimę

Dodam ze w moim przypadku pod tym pokrętłem 1 górnym nie ma nic jest same pokrętło i miejsc na 2 wkręty jaka by miało być coś przykręcona a w instalacji leży jakaś kostka która ma zrobione zworkę. I podejrzewam ze jest wpinana do tego elementu co u mnie brakuje a jest sterowane tym pokrętłem . Ma ktoś może fotkę tego elementu  to  może było to wstanie czymś zastąpić.pozdrawiam

panel deski.jpg

Edytowano przez JacoVR6

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez DEMONxXx
      Witam 
      Da się samemu zregenerować rozdzielacz EHR?  Chodzi mi o wymianę uszczelnien to coś pomoże czy wyrabiają się tam części metalowe?
      są tam jeszcze jakieś uszczelnienia oprócz oringów na elektrozaworach?
    • Przez DEMONxXx
      Witam muszę wymienić blokadę tylnego mostu elementy zazębiające. 
      Da się to zrobić od strony koła bez zdejmowania górnej pokrywy mostu?
    • Przez newuser
      Mam do Was pytanie o RENAULT 110-54 kupionego kilka lat temu. Od początku wspomaganie nie działało zbyt lekko, ale ostatnio gdy założyłem tura i ciągnik zagrzeje się to na postoju nie można zakręcić kierownicą. Co kolejno zrobiłem:
      - sprawdziłem zwrotnice i łożyska w nich- są OK,
      - dałem do regeneracji siłowniki (2 szt.),
      - wymieniłem pompę na nową,
      - wymieniłem orbitrol
      i co... i nic , no może troszeczkę, ale to za mało aby normalnie kierować tym ciągnikiem z belą, a jak się zgrzeję to wogóle tragedia.
      Co może być przyczyną - jest tam chyba jeszcze po drodze zawór ciśnieniowy - jak go sprawdzić?
      Jeden mechanik mówił mi, że te Renault tak maja i skręca się nimi ciężko. Wy też tak macie w swoich?
    • Przez antoniekek
      Witajcie, postawiłem na noc  ciagnik Renault  651 na delikatnym spadzie terenu. Przodem niżej.
      Rano pod ciągnikiem była plama oleju, kapie po zawleczce za misą olejowa tak jakby pod  sprzęgłem, tak jak na zdjęciach. Pierwszy raz widzę tam olej. Jakieś pomysły jaka może być przyczyna wycieku? Po przestawieniu ciągnika na równy teren kąpanie ustało.


    • Przez Pozoga
      Witam wszystkich. Czy powie mi ktos jakie powinno byc cisnienie sprezania w silniku mwm 226-4 renault 854 mi. ???
       
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.