Skocz do zawartości
Random

Mieszanie oprysków z płynnym nawozem

Polecane posty

Random    0

Witam. Zaopatrzyłem się w tym roku w oprysk Huzar activ. Jestem początkującym rolnikiem i chciałbym się dowiedzieć czy można mieszać nawozy typu mocznik z huzarem? Czy ktoś już tak robił i jakie są efekty? Pozdrawiam.

Tomaszeek    3

efektem jest dożywienie chwastów nie miesza sie herbicydów

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

• Podobna zawartość

• Przez adamigos
      Witam.Jakiś czas temu robiłem badania gleby i mam bardzo zaniżoną zawartość fosforu w glebie.Bardzo bym prosił o doradztwo w sprawie nawożenia (jaki nawóz i dawka).Możliwe najtańszym kosztem. 
    • Przez livebird
      Orientuje się ktoś czy można mieszać Saletrzak 27 z saletrosanem 26?
    • Przez kubatedi
      Cześc wam !
      Mam pytanie czy dobrze na tym wyjdę
      Mam pole 1.12h posiane tam jest teraz żyto dankowskie diament i mam pytanie czy po tym życie można posiać pszenżyto ozime Meloman oczywiscie z centrali   Jest to pole klasy V  piaseczek O jarym zbożu  tu nie ma mowy   A żyto hybrydowe nie zbyt mnie interesuje I teraz chciałbym zrobić tak ściernisko po życie opryskać agrosarem na perz następnie przed orką siewną dać 2t/h agrosulca i do tego 1t/h wapna nordkalk  nastepnie przedsiewnie 300-400 kg polifoski 6 i posiać  to pszenżyto
      Za wszelkie oponie "kulturalne" bardzo dziękuję
    • Przez AgroKolo
      Witam, Mam pytanie, chodzi o opryski które teoretycznie powinny być stosowane na pszenice ozimą, czy można stosować na pszenżyto ozime. Np. SAROKSYPR 250 EC. Z góry dzieki za odpowiedź.
    • Przez zarzeckimichal