Skocz do zawartości
MSKOTI

John deere 6620 Świecące kontrolki

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
MSKOTI    0

Witam mam duży problem z John Deere 6620 gdy przekręcam kluczyk to wyskakują błędy, zaczyna pojawiać się komunikat o zbyt dużej temperaturze silnika i skrzyni zbyt małym prądzie i do tego jak się go odpali to nie działają półbiegi ani TLS. czy ktoś się już z tym spotkał ? Ciągnik potrzebny do uprawy pod Kukurydze a nie da się jeździć a w długi weekend nikt nie chce przyjechać zdiagnozować z góry dziękuje za pomoc.  

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbyszekbrzuze    211

Wygląda na brak masy, gdzieś coś się urwało.


KPK Kumurun Team
Naprawiam ciągniki, remontuję silniki,

GG: 33264431 t: 724772311

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

MSKOTI    0

sprawdzałem nawet od nowa zakułem przy akumulatorze i z silnika do kabiny.. mozliwe ze gdzies dalej masy nie ma ale nie wiem gdzie mogą być i gdzie szukać

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ziomal20084    27

rozbierz prawy słupek, tam bedziesz miał taką grubą wioskę . sprawdź ja dobrze, tam kable się przecieraja.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Sebastianseba
      Witam 
      Mam maly problem z John Deere 6820...A więc na rozgrzanym silniku obroty silnika podwyższają się czasami będzie 880 czasami 1000 i tak faluja ale błędów brak silnik mocny brak dymu odpala od strzała jednym słowem brak innych objawów. Zdarza się to raczej przypadkowo bo na wiosnę miałem taki przypadek chyba dwa razy potem cały rok spokój dopiero wczoraj podczas orki znowu ale jak zgasilem odłączyłem hebel i odpaliłem problem zniknął dziś znowu obroty zaczęły szaleć więc zgaszony odpalony 20 minut i znowu zaszalas  ale po chwili problem sam zniknął.... Dodam że silnik zasilany CR, filtry wymienione. Może jakieś pomysły? 
    • Przez tomekjan
      Na wyswietlaczu wyswietlaja mi sie te komunikaty moze ktoś wie co znacza:
       
       
      31 BCU (1676) Relay of electrical coolant pump defective
      14 SIC (334206) No answer from stepper motor SCV 3 not functioning switch ignnition pff and on
      7 TCU (304177) speed sensor of hydrostat defective
      11 UIC (305138) parking lock cannot be disengaged actvate
      15BCU Rear PTO still switched turning althovag off
    • Przez Gadom
      Witam serdecznie. Na wstępie powiem, że w rolnictwie jestem obecny od niedawna. Mimo dużej wiedzy z zakresu motoryzacji (głownie samochody osobowe), niestety nie znam się na kruczkach w przypadku ciągników. Inaczej mówiąc, typowych problemach danych modeli, na tym na co zwracać uwagę w przypadku zakupu używanego ciągnika itd.
      Z racji, że w gospodarstwie, w którym pracuję przyszedł moment na zakup dużego ciągnika rolniczego, to potrzebowałbym od Was pomocy. Szukamy ciągnika o mocy +- 250 KM, ponieważ poważnie myślimy o uprawie pasowej w przyszłości. Nasz wieloletni dostawca różnych używanych maszyn (i nie tylko) zaoferował nam ostatnio możliwość zakupu John Deere'a 8520 z Danii. Z mojego punktu widzenia sama Dania już wzbudza podejrzenia, bo jeżeli chodzi o samochody osobowe z Danii, to głównie ściąga się te mocno wadliwe lub bite, ponieważ innych się nie opłaca. Mówiąc dalej, jest to ciągnik z roku 2005, a cena za niego to: netto 64 000,- euro. Wydaje mi się, że to za dużo, ale chciałbym dowiedzieć się tego od osób bardziej siedzących w temacie. Dorzucam zdjęcia.
      Czy ten model jest wart uwagi? Jak z jego skrzynią? Czy są jakieś szczególne rzeczy, na które trzeba uważać, a w związku z tym nie kupować go w ciemno z Danii (bez oglądania)?
      Z góry dzięki za wszelką pomoc.















    • Przez marcin80wlkp
      Witam. Od jakiegoś czasu mam problem przy odpalaniu ciągnika. Często dzieje się tak, że przekręcam kluczyk i zamiast ładnie zakręcić silnikiem to elektromagnes wywali bendiks, ale ten nie zazębia. Czasami jest tak że przekręcam pierwszy raz, nie zazębi od razu, ale jak jak już puszczę kluczyk to załapie wieniec. Wtedy wiem, że przeekręcając kluczyk po raz drugi, będzie kręcił silnikiem. Co może być przyczyną? Elektromagnes za słabo wyrzuca bendiks? A może to wina bendiksu? Może ma przyjechane tryby? A może wieniec jest wyrobiony?
    • Przez michalnh
      Witam,
      Wiem, że temat był już poruszany ale nie znalazłem odpowiedniej sytuacji do mojego przypadku, mianowicie JD przed remontem skrzyni po rozgrzaniu rozłanczał jazde w przód paliła się kontrolka czerwona od ciśnienia oleju w skrzyni i czerwony wykrzyknik, rewers wskakiwał na N ponowne załanczanie raz przynosiło skutek raz nie, ciągnik raz jezdził na wysokich obrtotach raz nie. Do tyłu ciągnik jeździ normalnie na kazdym biegu, ale do przodu nie chce. Po remocie skrzyni dodam kompletnym remoncie sytuacja jest taka sama, równiez po rozgrzaniu dzieje się tak samo. Czy ktoś miał taki przypadek i może podpowiedziec co to ? Skrzynia, ciśnienia, oleje, filtry, kosze rewersu, tarczki są ok. Z góry dzięki na każdą odpowiedź.
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.