tata1

Kopcenie/dymienie C-330

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
Roki212    1827

ustaw zapłon i zawory, końcówki jeśli zapieczona do wymiany jeszcze podkładki pod wtryskii jakie dajesz takie jak powinny być te grube miedziane?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Zbyt wysoka temperatura spalin lub zbyt długi czas spalania paliwa lub złu moment jego zapłony. Temu się zapieka. Po prostu za gorąco.

Edytowano przez seweryn20

BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
thug    236

otóż Panowie ponownie proszę o jakieś rady gdyż nie rozwiązałem problemu do końca po wymianie końcówki wtrysków wszystko było dobrze ale teraz podczas oprysków ciągnik tak jakoś dziwnie pyka jakby się miał zapowietrzyć ale jednak tego nie robi i na wolnych obrotach tak jakby zmieniał je sobie o to akurat podejrzewam regulator w pompie ale co dalej

Edytowano przez thug

Thug

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
harpagan    0

Witam wszystkich forumowiczów,Pozwoliłem sobie rozpocząć nowy temat gdyz nie moglem znalezc podobnego,co moze byc bezposrednia przyczyna kopcenia trzydziestki głownie pod obciazeniem,mialem porownanie ostatnio do innej trzydziestki sasiada,wozilismy material na droge,oba ciagniki podobnie doładowane i "sasiada" trzydziestka mniej kopci,co ewentualnie mozna byloby ustawic?Wtryskiwacze czyscilem dokladnie i to samo,moze zawory? pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
damjan15    0

Wyregulować zawory nie zaszkodzi co do wtrysków czyszczenie a sprawdzenie to nie jest to samo także zawieź do kogoś i niech Ci sprawdzi i ustawi wtryski :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
daras77    1

Kopci na czarno,jeżeli tak to znaczy że wtryski ci leją.Wtryskiwaczy raczej się nie czyści,albo są dobre albo szrot.Jeżeli nie pije oleju proponuje kupić nowe wtryski,ustawić, nie wiem ile jest u 30,podejrzewam że ok 180 bar.założyć i śmigać,powinno być dobrze

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
damjan15    0

Jak ktoś czytał instrukcje ciapka to jest napisane że się czyści ;) i nie pisz głupot bo z tego co pamiętam koledzy na forum pisali że się ustawia na 135 ale i tak nie ustawi się ciśnienia bez przyrządu :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
harpagan    0

Ale to jest ciekawe ze jakby lały wtryski to chyba kopciłby caly czas a on kopci tylko jak jest obciazony,po rownym przy slabym obciazeniu nie widac nawet dymu....

Edytowano przez milanreal1
cytowanie poprzedniego posta

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gucik131    28

może być już troszkę zużyty silnik i ma gorsze sprężanie, a na początek regulacja wtrysków i ewentualna ich wymiana oraz rutynowa regulacja zaworów i powinno pomóc

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bobytempelton    161

Niezły problem... ja bym się dziwił gdyby nie kopciła :D


Ze względu na poziom niektórych użytkowników odpisuje na konkretne posty lub na pw.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pasiu66    18

Witam. Mam problem ze swoją trzydziestką. Dzisiaj jeździłem z nią z lekka przyczepką jakieś 2 godziny. Później zgasiłem na godzinę, zapaliłem, przejechałem kilka metrów i silnik zaczął chodzić na 1 garze i kopcić jak lokomotywa.Przy dodawaniu gazu do oporu ogień z tłumika. Głowica i pompa regenerowana zimą.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Wyjęcie wtryskiwaczy w ciapku nie powinno zająć więcej niż 20 minut. Jak już masz je na wierzchu to idziesz do sąsiada, który ma c 360, 7211 albo jakiś inny ciągnik tego typu, odkręcasz jeden przewód od wtryskiwacza, przykręcasz tam swój wtryskiwacz z ciapka i patrzysz czy rozpyla. Potem to samo z drugim. Od tego by zaczął, a jak to nic nie da to dopiero wtedy pisałbym na forum ;) .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pasiu66    18

Prawdopodobnie przyczyną będzie drugi wtrysk. Po lekkim odkręceniu przewodu I sekcji zaczął gasnąć. Gdy popuściłem drugi przewód leciała pieniąca się ropa - silnik nie reagował. Co najlepsze wtryski były robione zimą.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
damjan15    0

To ze były robione to nie znaczy że są ok ja na twoim miejscy zawiózłbym wtryski do sprawdzenia i byś miał wszystko jasne bo według mnie to jeden wtrysk się skończył :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Hiddenly    0

Witam

Jestem "Zielony" więc zadam te pytanie:)

Dziś wymieniałem olej w pompie wtrysowej i zamiast oleju byla ropa dodam ze mam tez problem z cieknącą ropą z takiej miedzianej rurki od pompy idzie Wiec jak to naprawic co jest popsute itp :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Roki212    1827

Sprawa jest prosta i są dwie możliwości jak ropa może się dostać do pompy: pierwszą z nich jest zużyta pompa zasilająca w nowszej wersji tej pompy wystarczy wymienić sam oring na popychaczu jeśli ciągnik dobrze chodzi,

druga możliwość to ropa dostaje się poprzez zużyte sekcje. Co do problemu z cieknącą ropą to ta rurka to jest właśnie przelew i jak jest za dużo oleju lub właśnie ropa dostaje sie do oleju to nią wycieka nadmiar.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ursus55    11

Jak zamiast oleju jest ropa to pewnie jakaś sekcja walnęła także samemu to ciężko będzie zrobić. Najlepiej dać do regeneracji za jakieś 250zł i spokój.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Hiddenly    0
Napisano (edytowany)

A gdy będe jezdzic to nic sie nie stanie? az tak bardzo nie przepuszcza ta rurka tylko kapie z spustu oleju pompy wtryskowej

Edytowano przez Hiddenly

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Maniek101    144

sam sprawdziłem stan oleju w pompie i bagnecik suchy :D , jaki tam przychodzi olej ten sam co do silnika ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Hiddenly    0

Nie pompa ma swój olej ale jeśli masz taki sam problem jak ja to podoobno ten olej wyleci ci z ropa a nie martw sie o pompe bo ropa wystarczająco dobze smaruje :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
thug    236

nalej ten sam co do silnika bez problemu


Thug

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Vhalior2    66

W Krotoszynie nie robią zestawów naprawczych do C-330 ani c-360 od kiedy Mahle przejeło firmę,czyli już chyba z 10lat.

Importują je nie wiadomo skąd i tylko podpisują się swoim logo.

Teraz to już nie wiadomo co kupić.U mnie w okolicy jest dwóch mechaników co zajmują się profesjonalnie naprawą ciągników i oni robią tylko na tulejach Zetor'a.Jak chcesz inne to tylko na swoją odpowiedzialność.Kiedyś rozmawiałem z właścicielem takiej firmy "Sprawka" w Częstochowie o tulejach Mahle to powiedział że to to samo co Zetor tylko w innym opakowaniu a cena X2.

a skad masz takie informacje?? z tego co ja wiem to raz na jakis czas uruchamiaja linie i tuleje jada do "zetorow" tylko tloki i pierscienie sprowadzaja....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez lukman2
      witam chciałem sie dowiedziec jak sie podkreca pompe w C-330???? <_<
    • Gość
      Przez Gość
      witam
      Problem jest praktycznie od dawna ale to olewałem
      Ogólnie to ciagnik ciezko pali chmura białego dymu jak juz złapie to dopuki sie troche nie zagrzeje to na jeden gar szczególnie na niskich obrotach jak sie przegazuje to ok a im zimniej tym gorzej
      Remont kapitalny ok 6lat temu rocznie ok 200mth ale nie widział orki ani ciężkiej roboty zawory ok pompa ok a przyczyny nie widac w sumie mozna tak robic bo mi to nie przeszkadza ale czy to nie wykonczy silnika jest dosc mocny nie pluje olejem i go tez nie bierze
       
      A jeszcze napisze w temacie kupiłem zetora z UK 7045 nie wiem jaki ma przebieg ale oleju nie bierze i wcale nie kopci co mnie martwi bo za to ciezko zapala wydaje mi sie dostaje za mało paliwa albo zapłon żle ustawiony
      A drugi problem to ze w zakresie od 1300-1700obr silnik dostaje sporych drgan ale nic w nim nie puka pracuje cicho co to moze byc????????
      pozdr
    • Przez PolandOnion
      Mam do wymiany chłodnice, nowa to koszt 500 zł a opinie mają takie że po roku czy dwóch i tak będzie dziurawa. Orginal Ursus niby lepsza ale tam już 1000 PLN. Montował ktoś chłodne z jakiegoś samochodu/busa ? Tam nie ma problemu że po roku padnie a i cena niższa. Z czego może pasować ?
    • Przez Deutz537
      Witam
      Co sądzicie o tej panewce z silnika c360?


    • Przez v11
      Ma ktoś doświadczenie w wymianie pompy CR -jak ustawić synchronizację pompy w stosunku do momentu  wtrysku  wtryskiwaczy  -pompa dwusekcyjna silnik sisu 6 cylindrów brak a raczej brak chęci zdejmowania pokrywy rozrządu bo to demontaż całego przodu nie ma dojścia do koła zamachowego   
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj