tata1

Kopcenie/dymienie C-330

Polecane posty

Roki212    1818

Zamontowałem nowy zestaw naprawczy do ciapka z THM i ile według was zrobić mtg na dotarcie i zmienić olej? Znajomy sprzedawca powiedział ze po 20 mtg. Nie za mało? :)

wstawiłeś THM :):):) kolego toż to najgorszy badziew jaki mogłeś wstawić... Nie licz na oszczedność bo wydasz dwa razy tyle...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
damjan15    0

Co do zestawów możecie mi powiedzieć dlaczego zestaw naprawczy Mahle Krotoszyn z gorzyckim tłokiem jest taki drogi??? Czy opłaca się go kupować??? Czy jest on wytrzymalszy od zwykłego krotoszyńskiego??? :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Roki212    1818

Wg moich doświadczeń z zestawami teraz to ten zwykły jak i ten drogi Krotoszyn mają porównywalną wytrzymałość wiec nie ma co przepłacać :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

sam wstawiłem THM to remont już by się należał po pół roku jazdy, ja narazie jeżdżę na tym zestawie THM, ale remont może na jesień zrobię

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
damjan15    0

Czyli ceny są nabite z tym tłokiem gorzyckim :). Według mnie to najlepiej wstawić Mahle niż te wynalazki za 100 zeta z kuźni wujka Stanisława :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kielbasa    1

Mahle albo Zetor. Nic innego się nie nadaje. :)


"Na forum zawsze się znajdzie jakiś smutny fajfus, który będzie mówił co trzeba robić i jak trzeba żyć, bo akurat wstał lewą nogą albo zaczepił chu...em o sprężynę w materacu."

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
greeduz123    0

mam taki problem że robiłem remont śilnika c-328 no i wszystko skrenciłę i zapalił tylko stukał i strasznie kopćił więć opóźniłem zapłon no i kopcenie ustało juz tak nie kopci ale dzwięk nadal pozostał wiec opiszę kiedy dokładnie ten dzwięk jest no wiec tak jak krece rozrusznikiem i jak silnik chodzi ale nie zapali to nic nie stuka stukanie pojawia się w tym momęcie kiedy silnik zapali więc nie wiem co morze być nie tak a jak panewki by były do d*py to przy kręceniu tez by stukało czy tylko po odpaleniu bo u mnie jak zapali to automatycznie jest stukot a jak nie odpali to moge kręcic i nic nie stuka tylko jak zapali wiec nie wiem może coś z głowica uszczelką pod głowicą czy co nie wiem chyba wezwe fachowca poddaje się już czekam na ostateczną radę pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kielbasa    1

Ustaw zawory na 0.2mm dla ssącego i wydechowego. Silnik rozwija prawidłową moc?


"Na forum zawsze się znajdzie jakiś smutny fajfus, który będzie mówił co trzeba robić i jak trzeba żyć, bo akurat wstał lewą nogą albo zaczepił chu...em o sprężynę w materacu."

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
greeduz123    0

mam tak zawory ustawione i juz prubowałem różnie i nic ciagle stuka ale stuka w tedy kiedy zapali bo jak kręciłem na odprężniku czyli tak by nie zapalił tylko sprawdzic to nic nie stukało tylko w tedy kiedy zapali to takie jakby udeżenia niewiem co jest prosze pomocy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
coffey23    21

no to znaczy że coś od kompresji czyli może być panewka bo większego obciążenia dostaje na korbowód i stuka

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    579

Może końcówka wtrysku stuka,jak założyłeś nowe.Będzie tak stukał jak by korbowód był popuszczony.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
greeduz123    0

końcówki wtrysku są stare nie zmienione wiec nie wiem co może być nie tak bo cokolwiek zrobię stuka tak samo przyspieszę opóźnię zapłon i nic zawory tak samo ustawiałem już różnie i za każdym razem to samo brak mi słów albo tłoki za bardzo się wysuwają i uderzają w głowice albo co już nie wiem a jakby panewki były by do d... to kiedy by stukało i jak bo u mnie to takie uderzenia głośne i cały czas

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kielbasa    1

Pozostają panewki, albo tulejka w korbowodzie. Chyba, że popychacze, albo blok za bardzo zeszlifowany był i tłok bije o głowicę.


"Na forum zawsze się znajdzie jakiś smutny fajfus, który będzie mówił co trzeba robić i jak trzeba żyć, bo akurat wstał lewą nogą albo zaczepił chu...em o sprężynę w materacu."

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rafal29    9

A rozrząd ruszałeś, bo może żle ustawiony na kołach i zawory biją o tłok. Napisz co robiłeś w silniku i co wymieniałeś. W której części silnika stuka, w okolicy głowicy czy miski olejowej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kielbasa    1

To jest też możliwe, lecz kolega nie napisał czy ciągnik rozwija pełną moc, czy też jest słaby.


"Na forum zawsze się znajdzie jakiś smutny fajfus, który będzie mówił co trzeba robić i jak trzeba żyć, bo akurat wstał lewą nogą albo zaczepił chu...em o sprężynę w materacu."

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
greeduz123    0

a wiec tak silnik rozkręcony był do ostatniej śrubki był już w ciężkim stanie a wymieniałem pierścienie na tłokach wszystkie uszczelki resztę było ok i skręciłem wszystko rozrząd ustawiony na znaki patrzałem jak korbą kręciłem czy zawory nie uderzają o tłoki i nie uderzają na początku gdy go zapaliłem to strasznie dymił nic nie widać było i stukało potem opóźniłem zapłon i dymi już normalnie ale stuka tak samo dźwięk pochodzi z głowicy to znaczy do góry nie na dole (z miski olejowej) a przy wtryskach grzebałem to znaczy przy jednym ale czy to była by przyczyna jutro zmieniam wtryski i jadę na ustawianie ale wątpię żeby było to to bo stuk jest jak silnik zapali a jak kręcę na odprężniku to nic nie słychać tylko jak zapali jakby tłoki uderzały o głowice tz. taki pukanie uderzenia a przecież jakby rozrząd był źle ustawiony to by nie zapalił a silnik rozkręca pełną moc tak mi się wydaje jak gazuje to przyspiesza ale nie jechałem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Radekk    157

A tulejki w korbowodach wymieniałeś ? może tam jest za duży luz i to właśnie stuka?


Jeśli podoba Ci się co napisałem, lub pomogłem kliknij zieloną strzałkę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
greeduz123    0

nie wymieniałem tylko to co napisałem czyli pierścienie na tłokach i wszystkie uszczelki reszcze było ok

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawel929    0

heh poluzuj albo zdejmij pokrywę zaworów, ona jest aluminiowa i się wgina do sirotka i krzywki od zaworów pukają w nią. chyba że masz prostą lecz wątpię moja zawsze się po każdym dokręceniu wyginała. mój sąsiad też miał ten problem słychac bylo znów z filtra powietrza stukanie, tak jak ty mówisz przy odpalaniu nie było tego słychac.

pzdro

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
greeduz123    0

tą pokrywę mam ściągniętą a stukanie jak było tak jest brak mi sił a pokręcone wtryski mogą być tz jak coś się tam regulowało bez specialnego urządzenia

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Henius91    1542

watpie zeby bylo cos z wtryskami... a korbowody dobrze spasowales?? nie moze byc za ciasno bo ci bedzie stukac. ja tak mialem w 912, wymienilem panewki na korbowodach, ale 4 byl dalej za ciasno, ale po drobnych dopasowaniach sie ulezalo i przestalo stukac. najlepiej odkrec mise olejowa i sprawdz wszystkie korbowody... a to ze stuka dopiero po dopaleniu to wiadomo, bo na rozruszniku masz za male obroty i nie dasz rady wychwycic tego stukania...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mizgus    1

Piszesz że wymieniałeś pierścienie a tuleje pewnie zostały stare z niemałymi progami i to właśnie ta przyczyna. Jak już zdiagnozujesz to napisz co było nie tak bo hipotez jest kilka.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez lukman2
      witam chciałem sie dowiedziec jak sie podkreca pompe w C-330???? <_<
    • Gość
      Przez Gość
      witam
      Problem jest praktycznie od dawna ale to olewałem
      Ogólnie to ciagnik ciezko pali chmura białego dymu jak juz złapie to dopuki sie troche nie zagrzeje to na jeden gar szczególnie na niskich obrotach jak sie przegazuje to ok a im zimniej tym gorzej
      Remont kapitalny ok 6lat temu rocznie ok 200mth ale nie widział orki ani ciężkiej roboty zawory ok pompa ok a przyczyny nie widac w sumie mozna tak robic bo mi to nie przeszkadza ale czy to nie wykonczy silnika jest dosc mocny nie pluje olejem i go tez nie bierze
       
      A jeszcze napisze w temacie kupiłem zetora z UK 7045 nie wiem jaki ma przebieg ale oleju nie bierze i wcale nie kopci co mnie martwi bo za to ciezko zapala wydaje mi sie dostaje za mało paliwa albo zapłon żle ustawiony
      A drugi problem to ze w zakresie od 1300-1700obr silnik dostaje sporych drgan ale nic w nim nie puka pracuje cicho co to moze byc????????
      pozdr
    • Przez PolandOnion
      Mam do wymiany chłodnice, nowa to koszt 500 zł a opinie mają takie że po roku czy dwóch i tak będzie dziurawa. Orginal Ursus niby lepsza ale tam już 1000 PLN. Montował ktoś chłodne z jakiegoś samochodu/busa ? Tam nie ma problemu że po roku padnie a i cena niższa. Z czego może pasować ?
    • Przez Deutz537
      Witam
      Co sądzicie o tej panewce z silnika c360?


    • Przez v11
      Ma ktoś doświadczenie w wymianie pompy CR -jak ustawić synchronizację pompy w stosunku do momentu  wtrysku  wtryskiwaczy  -pompa dwusekcyjna silnik sisu 6 cylindrów brak a raczej brak chęci zdejmowania pokrywy rozrządu bo to demontaż całego przodu nie ma dojścia do koła zamachowego   
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj