tata1

Kopcenie/dymienie C-330

Polecane posty

bzyku123456    0

ha to ja wiem że lepiej wszystko zrobić ale w tej chwili pytam czy same pierścienie coś dadzą??


3 marca 2010r. ------->> 3 lata na AgroFoto

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zetor    4

nie wiem do czego to przyrównać ale jaki jest sens pakować nowe częci w stare opakowanie? zrobisz pierścienie a za chwile padnie co innego...


Nie ma piękniejszego dźwięku od ryku SW-400

A-Mount Alpha user

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mar11    0

witam posiadam ciagnik c 330 po remoncie silnika problem nastepujacy pali bez problemu tylko ppodczes jazdy bardzo dymi i brak mu sily , dodam ze pompa byla robiona i wtryski co moze byc przyczyna

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mickas092    499

Nie pisz z właczonym Caps Lockiem ;) Moze źle pompe wyregulowałes albo zapłon. Robił ci to sprawdzony mechanik??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
butix94    0

wez wlacz poloz jedna reka na jedej obudowie od tloka(tej zewnetrznej szarej bunce) i druga na drugirj i powinno tak samo stukac, sprawdz wsytskie jezeli stuka nie rouwnomiernie to masz zle ustawione zawory ;]

mozesz tez miec takie cos ze ci wtryski leja i poprotu ciagnik tego nie spala wiec kopci ;]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
K1ROVEZ    1

Jeżeli faktycznie z układem zasilania jest OK i nie jest to wina rozrządu (już pewnie sprawdzałeś, to co Ci Koledzy radzili...), to sprawdź rzecz najprostszą: czy nie ma oporów na ssaniu (układ dolotowy, filtr powietrza, itp.), oraz na wydechu (przytkany kolektor lub tłumik - miałem ten problem w MTZ-cie i winny był tlumik). Jeśli ma problemy dopiero od wyższych obrotów to by się kupy trzymało...


good God damn and other such phrases...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tigger2012    0

Witam !

Zamierzam w moim ursusku zrobić remont. Ciągnik jest strasznie słaby z pługiem ( 3 ) idzie na 3 biegu i do tego strasznie kopci. Moje pytanie jest takie co w nim wymienić(wtryskiwacze, zestaw naprawczy, pompa) , żeby nabrał mocy? Z góry dziękuję.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
damian95    22

To że ci kopci i nie idzie z 3 pługiem to sie nie dziwie bo troche przesadziłeś bo na c-330 to za dużo.:unsure: A jak z innymi maszynami też kopci np. z przyczepą??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
damjan15    0

Jak 30 jest ok to z pługiem 3 skibowym powinna iść na 4 ale tylko w podorywce bo jak orzesz na zimę to nie ma szans. A jak chodzi o remont to pompę wtryskową do regeneracji, wtryskiwacze do sprawdzenia jak coś to do wymiany, zestaw naprawczy to broń Cię BOŻE nie bierz najtańszych bo jak zapniesz 3 skibowe pługi to po paru godzinach reaplay remontu. Najlepiej jakieś droższe zestawy. Szlif wału, planowanie głowicy(chyba że już nie ma co planować) to na nową wymiana, tarcze sprzęgła przy okazji. Oczywiste chyba że wszystkie uszczelki, płyny na nowe i filtry. A co ze skrzynią to nie wiem olej możesz wymienić. I jeszcze pompy oleju, hydrauliczną czy wody możesz zastąpić nowymi jak stare nie są w kondycji. Jak masz w pobliżu siebie zakład w którym robią remonty chłodnic (to zawieź chyba że masz nową, inny ciągnik będziesz miał w trakcie roboty). No to chyba na tyle jak coś źle napisałem to sory poprawcie mnie i jak o czymś zapomniałem to dodajcie. Pozdrawiam :unsure:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
franky69    1

Polecam TopAgrar Styczeń 2010 jest artykuł właśnie o naprawie poczciwego Ciapka :unsure:


Kupię literaturę do starych ciągników i maszyn rolniczych

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja bym proponował jeszcze oddać blok do planowania ;) Jak coś zrobic to porządnie :unsure: Niech chodzi przez nastepne 30lat,albo i dłużej, kto wie... :P

 

 

Pozdrawiam


-U-R-S-U-S- ciągniki z duszą ...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
franky69    1

No mógł bym, pewnie że tak ale nie w tej chwili bo nie mam go przed sobą ale zaraz gonie po niego !!!


Kupię literaturę do starych ciągników i maszyn rolniczych

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tigger2012    0

A jaki kolor dymu czarny czy błękitno-biały?? i fakt to że z 3 skibowym nie chce iść to się za bardzo nie dziw.

Dym czysto czarny.

 

Jak 30 jest ok to z pługiem 3 skibowym powinna iść na 4 ale tylko w podorywce bo jak orzesz na zimę to nie ma szans. A jak chodzi o remont to pompę wtryskową do regeneracji, wtryskiwacze do sprawdzenia jak coś to do wymiany, zestaw naprawczy to broń Cię BOŻE nie bierz najtańszych bo jak zapniesz 3 skibowe pługi to po paru godzinach reaplay remontu. Najlepiej jakieś droższe zestawy. Szlif wału, planowanie głowicy(chyba że już nie ma co planować) to na nową wymiana, tarcze sprzęgła przy okazji. Oczywiste chyba że wszystkie uszczelki, płyny na nowe i filtry. A co ze skrzynią to nie wiem olej możesz wymienić. I jeszcze pompy oleju, hydrauliczną czy wody możesz zastąpić nowymi jak stare nie są w kondycji. Jak masz w pobliżu siebie zakład w którym robią remonty chłodnic (to zawieź chyba że masz nową, inny ciągnik będziesz miał w trakcie roboty). No to chyba na tyle jak coś źle napisałem to sory poprawcie mnie i jak o czymś zapomniałem to dodajcie. Pozdrawiam :unsure:

A jakie koszty?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
franky69    1

Koledzy powiem tak, odnośnie artykułu w TopAgrar według mnie jest dość ciekawy, a w szczególności jeśli ktoś chce samemu przeprowadzić remont ! Tylko za długo by pisać co napisano w nim, ale jeśli ktoś bardzo by chciał go przeczytać to postaram się go zeskanować jeśli się da jakoś tak żeby był czytelny i dam znać :unsure:


Kupię literaturę do starych ciągników i maszyn rolniczych

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

2,000zł :unsure: Chyba że będziesz planował głowice to mniej. Sam to sobie będziesz robił czy jakis mechanik?


-U-R-S-U-S- ciągniki z duszą ...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
damjan15    0

Franky69 jak byś mógł zeskanować i podesłać mi na maila damjan2@op.pl był bym bardzo wdzięczny :unsure:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez lukman2
      witam chciałem sie dowiedziec jak sie podkreca pompe w C-330???? <_<
    • Gość
      Przez Gość
      witam
      Problem jest praktycznie od dawna ale to olewałem
      Ogólnie to ciagnik ciezko pali chmura białego dymu jak juz złapie to dopuki sie troche nie zagrzeje to na jeden gar szczególnie na niskich obrotach jak sie przegazuje to ok a im zimniej tym gorzej
      Remont kapitalny ok 6lat temu rocznie ok 200mth ale nie widział orki ani ciężkiej roboty zawory ok pompa ok a przyczyny nie widac w sumie mozna tak robic bo mi to nie przeszkadza ale czy to nie wykonczy silnika jest dosc mocny nie pluje olejem i go tez nie bierze
       
      A jeszcze napisze w temacie kupiłem zetora z UK 7045 nie wiem jaki ma przebieg ale oleju nie bierze i wcale nie kopci co mnie martwi bo za to ciezko zapala wydaje mi sie dostaje za mało paliwa albo zapłon żle ustawiony
      A drugi problem to ze w zakresie od 1300-1700obr silnik dostaje sporych drgan ale nic w nim nie puka pracuje cicho co to moze byc????????
      pozdr
    • Przez PolandOnion
      Mam do wymiany chłodnice, nowa to koszt 500 zł a opinie mają takie że po roku czy dwóch i tak będzie dziurawa. Orginal Ursus niby lepsza ale tam już 1000 PLN. Montował ktoś chłodne z jakiegoś samochodu/busa ? Tam nie ma problemu że po roku padnie a i cena niższa. Z czego może pasować ?
    • Przez Deutz537
      Witam
      Co sądzicie o tej panewce z silnika c360?


    • Przez v11
      Ma ktoś doświadczenie w wymianie pompy CR -jak ustawić synchronizację pompy w stosunku do momentu  wtrysku  wtryskiwaczy  -pompa dwusekcyjna silnik sisu 6 cylindrów brak a raczej brak chęci zdejmowania pokrywy rozrządu bo to demontaż całego przodu nie ma dojścia do koła zamachowego   
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj