tata1

Kopcenie/dymienie C-330

Polecane posty

adamtychy11    0

Więc założyłem nową końcówkę wtrysku, wyregulowałem oba, założyłem i nic nie dało. Najprawdopodobniej jutro sprawdzę luzy zaworowe i później ciśnienie sprężania a na samym końcu pompa :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Przegrzany silnik spalone pierścienie to najprawdopodobniej przyczyna tego dymienia, zapal ciągnik odkręć korek od chłodnicy i patrz czy bąbelki widać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adamtychy11    0

Czy to przegrzany silnik to szczerze wątpię, bo ten traktor dużo i ciężko nie pracował, aczkolwiek nie wiem jak długo tak pracował bez termostatu, który ja niedawno zastąpiłem puszką po piwie żeby woda szła na dużo obieg. Jeśli by były pierścienie spalone to by miał małą kompresję na obu cylindrach, chyba że poszły na jednym. Ciągnik odpala na dotyk. Dzisiaj wyregulowałem luz zaworowy, ale nie był zbyt duży, był prawie prawidłowy że się tak wyrażę. Z sąsiadem podjęliśmy decyzję, żeby teraz na wiosnę dać mu porządnie po garach. Innemu sąsiadowi kiedyś w c360 działo się podobnie to wziął ją do pługa i przestało. Moim i sąsiada zdaniem będzie zastany i potrzebuje rozruszania, bo jednak jakieś 3 czy 4 lata postoju i wcześniejsze drobne prace doprowadziły do zastania silnika i może się właśnie przez to tak dziać ;)

Edytowano przez adamtychy11

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Baartus    0

witam przepraszam na wstępie ze tak długo nic. problem został częściowo rozwiązany poszły do silnika stare tłoki z wycięciami na zawory nowa głowica i jest w końcu moc pozostał jeszcze tylko dym ale moc ma fajna

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
balcerek1    92

A pisałem o tłokach.Widać jakie badziewie teraz robią a co do dymu to przytnij dawkę paliwa ale jak dobrze się wkręca i zadymi a potem jest ok to nic nie rób bo nie będzie miała mocy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Baartus    0

próbowałem z dawka ale już bardziej nie mogę zmniejszyć bo muli ale nie ma różnicy czy duza czy mała kopci tak samo na wolnych jak i na dużych obrotach może dałem trochę za wczesny zapłon a możne do tego trzeba się po prostu przyzwyczaić

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Baartus    0

no taki lekko niebieski z czarnym a na dużych niebieski

 

a co do tłoków to kolega ma racje nic już dobrego co będzie służyć latami nie można kupić a jak i widać nawet od razu nie chodzi dobrze ............nie wiem co się dzieje z tym krajem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomn95    51

Tematy połączone

 

Witam, Ostatnio zauważyłem że w pompie wtryskowej tam gdzie powinien być olej jest ropa, nie wiem co to za miejsce dokładnie. Jaka może być tego przyczyna czy potrzebna jest kompletna regeneracja regeneracja? Koszt takiej regenerowanej pompy to około 200 zł.

Edytowano przez KRISTOFORn

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adamtychy11    0

Witam ponownie. W moim ciapku odnalazłem kolejny problem, a mianowicie mam luz na tulei korbowodu i stuka w czasie pracy. Jest to trochę uciążliwe, ale nie o to mi chodzi. Chodzi mi o to czy jakbym wymienił samą tulejkę i sworzeń tłoka to problem by zniknął?? tak żeby nie kupować zestawów naprawczych bo są troszkę drogie, nie horrendalnie, ale na moje fundusze jednak drogie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    76

Nie wiem po co myślisz o zestawach naprawczych, jesli uszkodzona jest tulejka korbowodu. Zrób jak myślisz tulejka i sworzeń tłoka i módl się by nic tłokowi nie było. to na tym się skończy.

Tylko bez wizyty w zakładzie z korbowodem raczej się nie obejdzie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adamtychy11    0

z korbowodem czy nie jest wygięty tak? a tłokowi może być tylko to że może być (oby nie) wyklepany na osadzeniu sworznia rozumiem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Roki212    1818

Tulejkę po wciśnięciu trzeba rozwiercić, a sam zapewne rozwiertaka takiego nie masz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Baartus    0

Witam panowie problem powrócił ciągnik znów jest coraz słabszy i ciężko zapala jakby trochę na jeden i jak zapali wali biało niebieskim dymem ustawienia sa wporzo wszystkie i co wy na to ???

a jeszcze praktycznie nic nie pracował ciśnienie sprężania 28atm

 

dzis dorwałem dwie stare nie używane tuleje oryginalne z 80 lat stan idealny co wy na to myślę żeby z nimi spróbować zawsze to inny materiał i jakośc wykonania

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
balcerek1    92

No to sprawdź wtryski i paliwo zmień ale wtryski to na niebiesko a na biało to uszczelka albo głowica pękła ale ja obstawiam początek uszczelki pod głowicą.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    76

Witam panowie problem powrócił ciągnik znów jest coraz słabszy i ciężko zapala jakby trochę na jeden i jak zapali wali biało niebieskim dymem ustawienia sa wporzo wszystkie i co wy na to ???

a jeszcze praktycznie nic nie pracował ciśnienie sprężania 28atm

 

dzis dorwałem dwie stare nie używane tuleje oryginalne z 80 lat stan idealny co wy na to myślę żeby z nimi spróbować zawsze to inny materiał i jakośc wykonania

A jakie ciśnienie po próbie olejowej?

Masz takie tuleje i się zastanawiasz? Ja bym się nawet sekundy nie zawahał. ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Baartus    0

będę zmieniał ale ile można ciągle zmieniać i zmieniać a silnika jak nie było tak nie ma :(

 

będę zmieniał ale ile można ciągle zmieniać i zmieniać a silnika jak nie było tak nie ma :(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kamil927    229

mój post pewnie nic nie wniesie do tematu aczkolwiek powiem że przypadek Twojego silnika to jakieś zjawisko paranormalne :P aczkolwiek dobre rozwiązanie bedzie tak jak już Ci koledzy radzili wcześniej żebyś kupił silnik z jakiegoś widlaka a tego do garażu na części oczywiście rozwiązanie na wypadek jakbyś teraz tego nie naprawił

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Baartus    0

panowie takie istotne pytanie jakie tłoki tam włożyć żeby miało to ręce i nogi ?????????????????????

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
balcerek1    92

Rozebrałeś już ten silnik a dokładnie głowicę i sprawdziłeś uszczelkę i stan tulei że zaraz je chcesz zakładać albo tłoki.Nie jedną 30 się robiło i z żadną nie było problemów jak z twoją i zestawy różne zakładałem i THM też i chodzą lata ale wybierane metodą małego młotka i odgłosu tulei.jak metaliczny to biorę jak głuchy to na bok i tłoki z rozmiarami komory jak pisałem kilka postów wiosną i chodzą.Nawet trafiła się nie dawno 30 że tłoki staczałem 1,3 mm i chodzi rak rakieta.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Baartus    0

rozebrałem i uszczelka cała wtryski idealnie 135atm wszystko szczelne glowica sprawdzona a a silnik nie ma mocy w ziemi 3 mieszac tylko go dusi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Roki212    1818

Witam panowie problem powrócił ciągnik znów jest coraz słabszy i ciężko zapala jakby trochę na jeden i jak zapali wali biało niebieskim dymem ustawienia sa wporzo wszystkie i co wy na to ???

a jeszcze praktycznie nic nie pracował ciśnienie sprężania 28atm

 

dzis dorwałem dwie stare nie używane tuleje oryginalne z 80 lat stan idealny co wy na to myślę żeby z nimi spróbować zawsze to inny materiał i jakośc wykonania

Ciśnienie 28 atm jest ok, jak by miał 25 i mniej to już można kombinować i szukać lub wymieniać, a tak głowica, zawory, pierścienie i tuleje wszystko masz szczelne i wymienienie na inne nie ma w ogóle żadnego sensu!!! Literatura podaje że 26-30 atm ciśnienie prawidłowe, natomiast 20-24 atm silnik do naprawy. Więc w tej kwestii podniesienie ciśnienie nic nie da, a przyczyna musi tkwić gdzie indziej,,,

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez lukman2
      witam chciałem sie dowiedziec jak sie podkreca pompe w C-330???? <_<
    • Gość
      Przez Gość
      witam
      Problem jest praktycznie od dawna ale to olewałem
      Ogólnie to ciagnik ciezko pali chmura białego dymu jak juz złapie to dopuki sie troche nie zagrzeje to na jeden gar szczególnie na niskich obrotach jak sie przegazuje to ok a im zimniej tym gorzej
      Remont kapitalny ok 6lat temu rocznie ok 200mth ale nie widział orki ani ciężkiej roboty zawory ok pompa ok a przyczyny nie widac w sumie mozna tak robic bo mi to nie przeszkadza ale czy to nie wykonczy silnika jest dosc mocny nie pluje olejem i go tez nie bierze
       
      A jeszcze napisze w temacie kupiłem zetora z UK 7045 nie wiem jaki ma przebieg ale oleju nie bierze i wcale nie kopci co mnie martwi bo za to ciezko zapala wydaje mi sie dostaje za mało paliwa albo zapłon żle ustawiony
      A drugi problem to ze w zakresie od 1300-1700obr silnik dostaje sporych drgan ale nic w nim nie puka pracuje cicho co to moze byc????????
      pozdr
    • Przez PolandOnion
      Mam do wymiany chłodnice, nowa to koszt 500 zł a opinie mają takie że po roku czy dwóch i tak będzie dziurawa. Orginal Ursus niby lepsza ale tam już 1000 PLN. Montował ktoś chłodne z jakiegoś samochodu/busa ? Tam nie ma problemu że po roku padnie a i cena niższa. Z czego może pasować ?
    • Przez Deutz537
      Witam
      Co sądzicie o tej panewce z silnika c360?


    • Przez v11
      Ma ktoś doświadczenie w wymianie pompy CR -jak ustawić synchronizację pompy w stosunku do momentu  wtrysku  wtryskiwaczy  -pompa dwusekcyjna silnik sisu 6 cylindrów brak a raczej brak chęci zdejmowania pokrywy rozrządu bo to demontaż całego przodu nie ma dojścia do koła zamachowego   
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj